GAMA RCR
Gama RCR va încânta toți bicicliștii care caută o bicicletă completă fără compromisuri. Performanța a fost prioritatea acestei biciclete. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi cât mai eficientă posibil în principalele unghiuri de vânt ( -15°/+15° ).
Această bicicletă se încadrează în categoria bicicletelor aero-light, am obținut un echilibru optim de greutate redusă, rigiditate și aerodinamic, pentru a face din ea o bicicletă excepțională.
Dacă ești în căutarea unei biciclete care are succes pe orice tip de teren, RCR este bicicleta potrivită!
DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO
Un cadru din carbon este caracterizat de forma și modul de dispunere a fibrelor. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.
Pe cadrul RCR folosim numai fibre cu modul ridicat de rezistență. Pentru RCR PRO am ales fibre excepționale, care ne permit să întărim rigiditatea cadrului în zonele cele mai solicitate, câștigând în același timp puțină greutate.
Bicicleta RCR este pregătită pentru cele mai solicitante competiții.
ZOOM PE CADRU
Cadrul RCR cântărește 830 g vopsit, mărimea M
Cadrul RCR pro cântărește 790 g vopsit, mărimea M
Furca RCR cântărește 380 g vopsită, mărimea M
Cadrul acceptă o secțiune de anvelopă de maxim 33 mm.
Pot exista variații de greutate în funcție de culoare ( +/- 50g )
Utilizare
Integrarea inteligentă a butoanelor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO, greutatea pipei a fost redusă, menținând o rigiditate optimă.
XS: 80 mm.
S: S: 90 mm. 100 mm
L: L: 110 mm. 120 mm
Ghidon DEDDA SUPERZERO RS (carbon)
Lățime între axe: XS, S: 400 mm
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.
GRUP SRAM RIVAL ȘI SENZOR DE PUTERE QUARQ
Acest RCR este prevăzut cu grupul complet SRAM RIVAL ETAP AXS, echipat cu senzor de putere QUARQ. Senzorul de putere este esențial pentru bicicliștii care doresc să evolueze planificându-și antrenamentul.
Greutatea totală a transmisiei: 3045 g cu senzor de putere
Grupul electric dispune de două baterii separate (câte una pentru fiecare schimbător). Beneficiezi de o aplicație SRAM connect pentru configurarea parametrilor bicicletei tale și recuperarea datelor referitoare la ieșirile tale.
TRANSMISIE SRAM RIVAL
SHIFTER: RIVAL ETAP AXS D1
Schimbător față: RIVAL ETAP AXS D1
Schimbător spate: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T
Casetă: RIVAL XG 1250 D1 10-36
Pedalier: RIVAL D1 DUB PM 48/35T
Lungimea manivelei în funcție de mărime
XS/S: 170 mm.
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Lanț SRAM RIVAL
Elementele SRAM sunt ușor de înlocuit și compatibile între gamele FORCE și RIVAL.
ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI
Dorim să subliniem importanța întreținerii consecvente a transmisiei, mai ales dacă circuli în condiții dificile (drumuri umede și/sau murdare).
Întreținerea consecventă va face ca transmisia să funcționeze mai mult timp.
Este esențial ca lanțul bicicletei să fie verificat în mod constant cu ajutorul acestui instrument:
https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086
DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII
Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.
Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km
Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.
FRÂNE PE DISC
Frână pe disc SRAM RIVAL cu discuri de 160 mm în față și în spate.
Frânele pe disc SRAM RIVAL sunt hidraulice, prin urmare frânarea se face în mod mai progresiv și mai puternic decât în cazul frânelor hidromecanice.
Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să efectuezi o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie de 30 km/h. Trebuie să efectuezi rodajul ambelor frâne.
Rodajul permite o mai bună aderență între plăcuță și disc.
ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE
Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
Caracterul etanș este asigurat printr-un furtun.
Cu timpul, este normal să apară o pierdere de presiune în furtunuri, determinând o pierdere în eficiența de frânare. Atunci când garda de frână este prea moale sau când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să cureți sistemul. Această operațiune necesită instrumente și competențe specifice.
AVERTISMENT ȘI REGLARE
Atenţie! nu frâna niciodată în gol, dacă nu există roți, altfel riști să lipești plăcuțele.
Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia roata și etrierul:
- Slăbește axul roții
- Frânează puternic și restrânge axul roții în același timp
- Dacă discul încă atinge plăcuțele, trebuie să repeți operaținea slăbind etrierul
- Dacă problema persistă, mergi în magazin.
ROȚI ZIPP 303S
Roata 303 S de la ZIPP beneficiază de ultimele tehnologii ale mărcii. Roată 100% carbon fără cârlige, pregătită pentru tubeless.
Are o înălțime a profilului de 45 mm, astfel încât acest profil foarte versatil va permite bicicliștilor să meargă pe toate terenurile.
Lățime internă de 23 mm , fiind compatibilă cu anvelope cu secțiunea de 28 mm.
Presiune între 2 și 5 bari maxim.
Greutatea perechii 1530g
CAUCIUCURI MICHELIN POWER CUP BLACK
Crește-ți încrederea cu ajutorul anvelopei de șosea Michelin Power Cup, pentru competiții și antrenamente. Această anvelopă, utilizată de echipa Cofidis în competiții, aduce viteză și performanță, fiind inspirate direct de tehnologia MotoGP.
Asigură greutate redusă și fiabilitate, datorită tehologiei Michelin Aramid Shield și a carcasei 3x120 TPI.Cauciucul Michelin GUM-X garantează o bună menținere pe drum și stabilitate pe suprafețe umede și uscate.
700x28 : presiune între 4,00 și 6,50 Bari
240g
TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER
Îți recomandăm să schimbi cauciucurile pe tubeless cu supapa tubeless furnizată împreună cu bicicleta.
Cauciucurile tubeless (fără cameră de aer) oferă mai mult confort, performanțe mai bune și permit auto-repararea micilor ciupituri.
Bineînțeles, o cameră de aer este întotdeauna o necesitate în trusa de reparații în cazul unei pene cu o gaură mare în anvelopă.
Poziţie
Tijă de șa RCR carbon (140mm)
Dimensiune în funcție de mărimile bicicletei:XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Șaua FIZIK ARGO VENTO R5, această șa de curse dezvoltată în parteneriat cu concurenți profesioniști are un vârf scurt, pentru a promova stabilitate și reducerea presiunii pe zona țesuturilor moi.
Greutate:225g (140 mm)
Pedale
Se vinde fără pedale
Alegerea mărimii
Îți recomandăm să consulți tabelul cu geometria bicicletei.
Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă și mai nervoasă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.
Garanție
Cadrele și furca din carbon au o garanție de 5 ani.