SERVICII
MAI MULTE CULORI, MAI MULTE MĂRIMI, MAI MULTE PRODUSE!
PRODUSUL, MĂRIMEA SAU CULORILE DORITE NU SUNT DISPONIBILE ÎN MAGAZIN?
Toate magazinele noastre sunt echipate cu borne interactive unde veți putea comanda foarte ușor produsul căutat.
Comanda dvs. va fi livrată la domiciliu, gratuit sau puteți opta pentru livrare într-un magazin Decathlon.
-
MERGEȚI LA BORNA DIN MAGAZIN, SELECTAȚI PRODUSELE DORITE ȘI PLASAȚI O COMANDĂ
-
COMANDA VA FI LIVRATĂ GRATUIT LA ADRESA INDICATĂ DE DVS.
-
PUTEȚI PLĂTI DIRECT LA CASA DE MARCAT DIN MAGAZIN SAU ATUNCI CÂND PRIMIȚI PRODUSELE
Avantaje
OFERTĂ MULT MAI VARIATĂ:
Independent de mărimea magazinului, bornele vă vor propune întreaga gamă Decathlon.
FĂRĂ COSTURI SUPLIMENTARE:
În cazul comenzilor plasate la bornele din magazine, livrarea la domiciliu este gratuită.
DISPONIBILITATE:
Un anumit produs nu mai este disponibil în magazin? Borna interactivă vă permite să îl comandați.
MODALITĂȚI DE PLATĂ:
Puteți alege să plătiți comanda la o casă de marcat din magazin și apoi doar să așteptați produsele dorite, sau să optați pentru plată în momentul primirii comenzii.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
În afară de nume, data nașterii și adresă, avem nevoie și de adresa de e-mail și de numărul dvs. de telefon, pentru a vă putea anunța când comanda a fost expediată și ca să puteți fi contactat de către curier în vederea livrării comenzii.
Nu, produsele comandate la bornele din magazin vor fi plătite atunci când veți primi comanda sau la o casă de marcat din magazin, în funcție de preferințele dvs.
În cazul în care comanda va fi anulată sau editată, vă vom solicita informații privind contul bancar în care să putem contravaloarea produselor eliminate din comandă.
Nu, la finalul plasării unei comenzi veți fi deconectat(ă) automat.
Decathlon face posibilă returnarea sau înlocuirea produselor, dacă este prezentat bonul fiscal, factura sau cardul de fidelitate utilizat pentru achiziționarea respectivelor produse, pe o perioadă de 2 ani de la achiziţionare.