Informatii legale
Politică de confidențialitate privind
prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul Decathlon
- Servicii și alte activități -
Această politică de confidențialitate este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale pentru furnizarea unor servicii sau efectuarea altor activități în magazinul Decathlon și drepturile dvs. privind această prelucrare în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (“GDPR”) și legislația locală în vigoare.
ROUMASPORT S.R.L., cu sediul în Bucureşti, 061129, sector 6, corp 2 - Hipermagazin DECATHLON din cadrul Centrului Comercial Militari, situat în Bulevardul Iuliu Maniu nr. 546 - 560, denumită în continuare ”Decathlon România” sau “Decathlon”, reprezintă operatorul datelor dvs. personale. Prin urmare, suntem responsabili pentru prelucrarea datelor dvs. Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, vă rugăm să contactați Responsabilul pentru protecția datelor cu caracter personal, ale cărui date de contact le puteți găsi mai jos.
Servicii și activități din magazin care presupun prelucrarea datelor dvs. personale
a) Racordare rachete tenis
Tehnicienii noștri au posibilitatea de a vă racorda racheta de tenis oferind un serviciu de calitate, ieftin și rapid, dar pentru a vă procesa comanda este necesar să ne furnizați numele, prenumele, nr. de telefon, adresa de e-mail, nr. card de fidelitate și semnătura dvs. Vom folosi aceste informații doar pentru a vă identifica, pentru a recunoaște posesorul produsului și pentru a vă contacta cu privire la statusul solicitării dvs.
b) Testare
Suntem mândri de produsele noastre și suntem dispuși să le punem la încercare. Pentru anumite categorii de produse veți avea posibilitatea să le testați gratuit înainte de a le achiziționa, dar pentru a face acest lucru trebuie să ne furnizați numele, prenumele, serie și nr. C.I., adresa de domiciliu, nr. de telefon, semnătura și nr. cardului de fidelitate. Vom folosi aceste informații numai pentru a vă identifica, pentru a putea identifica persoana care testează produsul și pentru a vă contacta pentru aspecte legate de serviciul solicitat. În plus, putem transmite datele dvs. personale către autoritățile de poliție sau alte autorități publice în cazul în care apar probleme cu privire la returnarea produsului luat spre testare.
c) Comenzi și livrare
Aveți opțiunea să comandați direct din magazin produse indisponibile la momentul vizitei dvs., fie de la Borna Plus sau cu ajutorul unui colaborator Decathlon. Pentru a face acest lucru trebuie să ne furnizați o serie de date personale precum: nume, prenume, adresa de livrare/domiciliu, nr. de telefon, adresa de e-mail, anul nașterii și nr. cardului de fidelitate. Vom utiliza aceste informații pentru a vă identifica pe dvs. și comanda dvs., pentru livrarea produselor, pentru a vă contacta pentru aspecte legate de serviciul solicitat și în anumite cazuri pentru a vă crea un card de fidelitate. Dacă solicitați livrarea produselor la adresa indicată de dvs., datele de identificare, datele de livrare și de contact vor fi transmise curierului. De asemenea, dacă optați pentru plata comenzii online la casa de marcat, vom prelucra datele dvs. în acest scop și veți primi un e-mail cu un cod QR pentru identificarea comenzii. Nu vă vom solicita în nicio situație parola asociată contului dvs. Decathlon.
d) Card de fidelitate
În calitate de client, aveți posibilitatea de a obține un card de fidelitate, emis în scopul de a vă facilita accesul la toate serviciile asigurate de magazinele noastre, precum și pentru a acumula puncte pentru cumpărăturile efectuate dacă doriți acest lucru. Pentru generarea cardului avem nevoie de adresa de email, nr. de telefon, nume, prenume și data nașterii. Ulterior, vă puteți configura contul Decathlon cu alte date personale, cum ar fi adresa de livrare, genul și sportul preferat. Vom folosi aceste informații pentru emiterea cardului, iar în cazul în care folosiți cardul pentru tranzacții viitoare, vom prelucra datele dvs. în scopul înregistrării cumpărăturilor în contul dvs. și pentru prestarea serviciilor adiacente acestora (garanție, retur, testare, atelier, aderare program fidelitate etc). Cu acordul dvs., dacă optați pentru acest lucru, vă vom trimite oferte și comunicări personalizate despre produsele, serviciile, evenimentele Decathlon, precum și solicitări de recenzii ale produselor sau serviciilor.
e) Ridicare produse comandate online din magazin - Click&Collect
Vă punem la dispoziție serviciul de ridicare personală din magazin a produselor comandate online, pentru a veni în sprijinul dvs și a vă permite să intrați în posesia produselor cât mai repede. Astfel, pentru orice comandă plasată online există posibilitatea ridicării personale a acesteia din magazin, dacă produsele respective se află în stocul magazinului. De asemenea, puteți beneficia de acest serviciu la vizita dvs. în magazin, prin intermediul unui angajat Decathlon. În vederea prestării acestui serviciu de ridicare a produselor din magazin, trebuie să ne furnizați numele și prenumele dvs., precum și nr. de comandă online, nr. de telefon și adresa de e-mail, datele acestea fiind necesare pentru a vă informa cu privire la statusul comenzii dvs., pentru a vă identifica coletul, pentru a face legătura dintre comandă și dvs., precum și pentru a vă putea preda coletul.
f) Servicii atelier
Tehnicienii noștri de la atelier vă pot oferi următoarele servicii: personalizare tricouri, medalii, cupe, reparații și întreținere schiuri, biciclete, echipamente fitness, role, trotinete; reparație corturi; înlocuire baterii și brățări ceasuri, precum și alte servicii. Pentru a putea beneficia de aceste servicii trebuie să ne furnizați numele, prenumele, adresa de e-mail, nr. de telefon, nr. cardului de fidelitate și semnătura. Vom folosi aceste informații pentru a vă putea identifica, pentru a recunoaște posesorul produsului și pentru a vă contacta pentru aspecte legate de serviciul solicitat. Vă putem contacta telefonic, pe Whatsapp sau pe email.
g) Trocathlon și Buy Back
Vă oferim posibilitatea să participați la evenimentele Trocathlon pe care le organizăm în magazinele noastre sau să vindeți anumite produse către Decathlon. Astfel, aveți posibilitatea de a ne vinde anumite produse care fac parte din programul Buy Back sau de ne preda produsele achiziționate din magazinele noastre sau din alte magazine spre vânzare în programul Trocathlon, iar noi vom face tot ce ne stă în putință să promovăm produsele și să intermediem vânzarea acestora. De asemenea, aveți posibilitatea de a achiziționa produse la evenimentele Trocathlon. În scopul vânzării/achiziționării/intermedierii de produse, este necesar să încheiem un contract, astfel că vom prelucra numele și prenumele dvs., domiciliul, nr. de telefon, adresa de e-mail, seria și nr. cărții de identitate, semnătura.
h) Tombole, concursuri, acordare de premii
Decathlon poate organiza concursuri sau tombole care au la bază fie o tragere la sorți, fie o competiție care pune la încercare abilitățile și îndemânarea clienților. Decathlon poate acorda premii câștigătorilor, fiind astfel necesară încheierea unor procese verbale pentru predarea premiilor. Vom prelucra următoarele date pentru acordarea premiilor: nume, prenume, adresă de e-mail, nr. card de fidelitate, premiul acordat, adresa de livrare, CNP și adresă rezindențială (în funcție de valoarea premiului) și semnătură. În unele situații, cu acordul dvs. expres, putem prelucra imaginea dvs., prin publicarea unor fotografii cu dvs. pe rețelele de socializare pentru promovarea concursului/tombolei și a brandului Decathlon.
i) Plata cu vouchere sau carduri cadou emise de Decathlon sau de parteneri Decathlon
În unele situații puteți intra în posesia unor vouchere sau carduri cadou emise de Decathlon sau de alte societăți sau instituții publice. De exemplu, puteți câștiga aceste vouchere la anumite concursuri/tombole sau le puteți primi în baza unor programe guvernamentale. Aveți posibilitatea să achiziționați produse Decathlon în baza acestor vouchere. Aceste vouchere pot conține numele și prenumele dvs., nr. și serie voucher, valoare voucher, precum și alte date personale înscrise pe voucher. Vom prelucra datele dvs. personale pentru a vă oferi posibilitatea să achiziționați produse Decathlon utilizând aceste vouchere.
j) Transmitere bon fiscal pe e-mail
Dacă doriți, aveți posibilitatea să primiți pe email bonul fiscal emis pentru achizițiile pe care le efectuați. Vom prelucra în acest sens adresa dvs. de email pentru transmiterea email-ului cu bonul fiscal.
k) Intermagazin – comandarea unui produs din stocul altui magazin
În cazul în care vă place un anumit produs, dar în stocul magazinului în care vă aflați nu se găsește mărimea / culoarea / modelul dorit de dvs., aveți posibilitatea să solicitați comandarea produsului din stocul altui magazin Decathlon, în cazul în care mărimea / culoarea / modelul se află în stocul magazinului respectiv. În acest sens, vom prelucra numele, prenumele, nr. de telefon și produsul dorit.
l) Încheierea unor tranzacții
Putem încheia cu dvs. o tranzacție pentru a soluționa un anumit diferend sau pentru a evita apariția unui litigiu. Pentru încheierea tranzacției, vom prelucra nume, prenume, CNP, nr. reclamație, semnătură și alte date rezultate din descrierea evenimentului.
m) Testare produse în playground
Dacă doriți să testați produse în playground-ul (terenul de sport) al magazinului, este posibil să prelucrăm anumite date personale ale dvs., cum ar fi nume, prenume, nr. card de fidelitate / serie și nr. CI, semnătură, data testării, ora sosirii și ora plecării, terenul de testare și produsele testate.
n) Instalarea unor produse voluminoase în locația indicată de client
Pentru anumite produse achiziționate aveți posibilitatea să optați pentru instalarea acestora de către partenerii desemnați de noi în locația indicată de dvs. În acest sens, vom prelucra numele, prenumele, nr. de telefon, adresa de email, adresa unde se va instala produsul, nr. de factura, data facturii, serie produs și semnătura dvs.
o) Facturare
Conform legislației în vigoare oferim posibilitatea emiterii unei facturi pentru produsele achiziționate din magazin sau prin intermediul comenzilor online. Pentru a realiza această operațiune trebuie să ne furnizați numele, prenumele, adresa de facturare, produsele comandate, nr. de comandă și nr. card de fidelitate, dacă este cazul. Vom folosi aceste informații doar pentru a completa factura conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul unor defecțiuni tehnice a sistemelor noastre, vă putem solicita adresa de email pentru a vă comunica factura pe email.
p) Garanție
Pentru defecte de fabricație reparăm, înlocuim sau rambursăm contravaloarea produsului achiziționat în conformitate cu condițiile Decathlon de acordare a garanției. Pentru a asigura respectarea drepturilor dvs. în ceea ce privește garanția produselor, avem nevoie de următoarele informații: numele, prenumele, adresa de e-mail, nr. de telefon, serie produs. Vom folosi aceste informații doar pentru a vă identifica, pentru a asocia produsul achiziționat de la Decathlon cu produsul adus în garanție și pentru a vă contacta pentru aspecte legate de garanție și predarea produsului. Pentru anumite produse, garanția va fi asigurată de partenerii / distribuitorii noștri sau partenerii acestora, iar dvs. va trebui fie să mergeți direct la aceste entități, fie cu titlu excepțional să aduceți produsul în punctul de lucru Decathlon, iar noi îl vom trimite împreună că datele dvs. cu caracter personal către aceste entități.
q) Retur
Aveți posibilitatea să returnați produsul pe care l-ați achiziționat de la Decathlon în conformitate cu Politica de retur Decathlon. În acest sens, avem nevoie de numele, prenumele, adresa de facturare și semnătura dvs. pe dispoziție de plată. Vom utiliza aceste informații pentru a respecta legislația financiar-fiscală care vizează verificarea veridicității returului. Dacă suma de bani va fi returnată într-un cont bancar, vom prelucra și IBAN-ul comunicat de dvs. numele băncii, moneda contului bancar, dacă sunteți rezident sau nu, precum și nr. facturii de retur, nr. de telefon și adresă de email pentru a păstra legătura cu dvs. în cazul în care datele comunicate nu sunt corecte. Dacă ne furnizați IBAN-ul altei persoane vă vom solicita numele și prenumele acelei persoane și detalii cu privire la rezidența acesteia, iar dvs. va trebui să vă asigurați că aveți consimțământul persoanei respective pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal de către Roumasport SRL conform acestei politici.
În magazinele în care puteți returna ambalaje SGR, aparatul vă va elibera un voucher. Dacă doriți să beneficiați de numerar, va trebui să solicitați acest lucru la recepție, unde vom avea nevoie de numele, prenumele, orașul de proveniență și semnătură dvs. pentru completarea dispoziției de plată.
r) Tax Free
La unele magazine Decathlon aveți posibilitatea, în anumite condiții, să vi se restituie TVA-ul aferent produselor achiziționate. Dacă îndepliniți aceste condiții, vom avea nevoie de nume, prenume și adresă de factuare pentru a vă emite o factură, precum și de nume, prenume, adresa de domiciliu, țara de proveniență, nr. pașaport, adresă de email și semnătură pentru a completa cererea de restituire. Dacă alegeți să vă restituim TVA-ul prin virament bancar, vom avea nevoie și de datele dvs. bancare.
s) Instruirea angajaților prestatorilor de servicii sau a altor persoane
Dacă sunteți angajatul unui prestator de servicii care va presta anumite servicii în spațiul Decathlon, avem obligația legală de a asigura instruirea dvs. cu privire la activitățile specifice spațiului companiei Decathlon, riscurile privind sănătatea și securitatea și măsurile de prevenire și protecție din spațiu. În acest sens, vom prelucra, nume, prenume, serie și nr. document de identitate și semnătură.
t) Rechemarea unor produse
În unele situații, pentru siguranța dvs., putem dispune rechemarea unor produse care pot afecta siguranța dvs. Vom dispune rechemarea produselor în colaborare cu producătorii sau distribuitorii bunurilor. Pentru a face posibilă rechemarea și pentru a vă informa cu privire la aceste aspecte, vom prelucra nume, prenume, nr. card de fidelitate, nr. de telefon, adresa de email și detalii cu privire la produsul achiziționat.
Atunci când prelucrăm datele dvs. în scopul rechemării produselor, operatorul datelor este fie Roumasport S.R.L., fie DECATHLON SE cu sediul in Franța, localitatea Villeneuve d'Ascq, 4 boulevard de Mons, 59650 / DECATHLON SE cu sediul in Franța, localitatea Villeneuve d'Ascq, 4 boulevard de Mons, 59650, compania-mamă a Roumasport SRL. Pentru detalii cu privire la modul în care Decathlon SE prelucrează datele dvs. în acest scop, puteți consulta în orice moment politica de confidențialitate Decathlon – secțiunea Cumpărăturile dvs. în magazin sau pe www.decathlon.ro, subsecțiunea Rechemarea produselor achiziționate din magazin și de pe www.decathlon.ro. Puteți consulta politica pe website-ul www.decathlon.ro utilizând dispozitivul dvs. sau Borna Plus din cadrul fiecărui magazin Decathlon (puteți apela la ajutorul unui angajat Decathlon în acest sens).
u) Gestionarea comenzilor clienților efectuate pe platformele unor parteneri, prin transmiterea produselor către curieri colaboratori ai partenerilor
In cazul în care clienții comandă produsele Decathlon de pe platforme ale unor parteneri, produsele vor fi livrate clienților de către curieri persoane fizice care se prezintă în magazinele Decathlon pentru ridicarea produselor. În acest sens, vom prelucra datele cu caracter personal ale curierilor, cum ar fi, nume, prenume, date de contact sau alte date personale necesare.
v) Accidente în magazin
Este posibil să prelucrăm date cu caracter personal în cazul în care au loc anumite accidente în magazin în care sunt implicați clienții sau alți vizitatori temporari, pentru completarea anumitor documente justificative. Vom prelucra nume, prenume, semnătură, descriere accident și alte informații necesare.
w) Reclamații
Dacă doriți să depuneți o reclamație în cadrul unui punct de lucru Decathlon, vom prelucra numele, prenumele, nr. de telefon, adresa de email, semnătura și detaliile din reclamația dvs.
x) Diverse situații care pot apărea în magazine ca urmare a unei comenzi, serviciu, achiziționare produs sau alte situații legate de vizita dvs. în magazin
În urma vizitei dvs. la magazinul Decathlon, pot apărea diverse situații în urma cărora va fi necesar să vă contactăm telefonic sau pe email. De exemplu, vă uitați un produs sau un obiect personal la casa de marcat, uitați să plătiți un produs sau cauzați diferite prejudicii în magazin. În acest caz, vă vom contacta telefonic sau pe email pentru soționarea acestor situații. Vom prelucra informațiile furnizate de dvs. la vizita în magazin sau informațiile aferente cardului de fidelitate, cum ar fi nume, prenume, nr. de telefon, adresă de email, nr. card de fidelitate și alte informații necesare.
y) Plângeri depuse la autoritățile statului
În cazul în care furați un produs, creați un prejudiciu în magazin sau aveți un comportament care încalcă prevederile legale sau bunele moravuri, Decathlon poate depune o plângere la autoritățile competente. În acest sens, vom prelucra imaginile video, nume, prenume și alte informații deținute despre dvs. care sunt necesare soluționării cazului.
z) Scopuri statistice
În anumite situații, putem utiliza datele dvs. cu caracter personal colectate conform pct. a) – x) în scopuri statistice sau de cercetare științifică. Informațiile statistice nu sunt considerate date personale pentru că nu permit individualizarea unor persoane fizice. Informațiile statistice obținute (de ex. sub forma unor diagrame), vor conține date anonime. Acest lucru înseamnă că nu vom putea asocia informațiile statistice cu dvs. sau cu orice altă persoană fizică.
Trebuie să rețineți însă că prelucrarea datelor dvs. în scopuri statistice nu presupune faptul că nu vom mai putea să vă identificăm în conformitate cu celelalte scopuri de mai sus. Vom prelucra în continuare datele dvs. personale conform scopurilor de mai sus. De exemplu, vom deține în continuare informații despre dvs. dacă aveți un cont de client Decathlon sau dacă ați beneficiat de curând de serviciile de la atelier.
În ceea ce privește scopurile de prelucrare menționate mai sus, în unele situații vă putem solicita cartea de identitate pentru a confrunta datele furnizate de dvs. cu datele din cartea de identitate. Nu vom efectua fotocopii după cartea dvs. de identitate.
Pentru a evita solicitarea datelor pe care le deținem deja, pentru unele dintre serviciile menționate mai sus ne puteți furniza datele solicitate prin prezentarea cardului de fidelitate Decathlon, a nr. cardului de fidelitate sau a adresei de e-mail asociată cardului de fidelitate.
În legătură cu scopurile mai sus menționate, vă putem contacta telefonic sau pe e-mail pentru a vă solicita detalii despre calitatea serviciilor sau a produselor Decathlon (ex. vă contactăm pentru a vă întreba cum vi s-au părut serviciile de la atelier). Vă contactăm pentru afla părerea clienților despre produse și servicii, astfel încât să îmbunătățim calitatea acestora. Mai multe detalii despre aceste aspecte găsiți în cadrul Politicii de confidențialitate de pe website-ul Decathon – secțiunea Serviciul de relații cu clienții – Chestionare privind satisfacția clienților. Puteți în orice moment să apelați la un angajat din magazinele Decathlon pentru a accesa această secțiune la Borna Plus.
Cu toate acestea, subliniem faptul că această politică nu este destinată să vă informeze despre modul de colectare a informațiilor din programul de fidelitate Decathlon sau despre modul de prelucrare a datelor dvs. în scopuri de marketing sau cu privire la gestionarea contului dvs. pe website-ul www.decathlon.ro. Veți putea găsi aceste informații în format fizic sau digital, în funcție de modalitatea prin care veți accesa aceste servicii.
Justificarea prelucrărilor
Pentru activitățile aferente literelor a) – n), prelucrarea datelor dvs. personale este justificată pe baza executării unui contract de prestare a serviciului pe care l-ați solicitat sau la care luați parte. Nu sunteți obligat să ne furnizați datele dvs. personale, dar în absența lor nu vom putea să prestăm sau să vă punem la dispoziție serviciile solicitate.
Pentru scopurile menționate la litera o) - s), prelucrarea datelor dvs. personale are la bază îndeplinirea unor obligații legale de către Decathlon. Dacă nu ne furnizați datele dvs. personale, nu vom putea să vă punem la dispoziție serviciile solicitate (emitere factură, garanție produse, retur, tax free etc)..
Pentru scopurile menționate la t) – z), prelucrarea datelor este efectuată în baza interesului legitim Decathlon, după cum urmează:
• t) – contactarea dvs. în legătură cu o eventuală rechemare a unui produs, pentru asigurarea siguranței și sănătății clienților;
• u) – gestionarea comenzilor efectuate de clienți pe platformele unor parteneri Decathlon și asigurarea livrării produselor către clienți;
• v) – garantarea siguranței persoanelor și documentarea măsurilor luate de către Decathlon în cazul unor accidente;
• w) – determinarea nemulțumirilor clienților și soluționarea în mod adecvat a reclamațiilor acestora;
• x) – contactarea dvs. în legătură cu diverse situații care pot apărea în magazin pentru soluționarea acestor situații în cel mai eficient mod pentru companie și pentru client;
• y) – depunerea unor plângeri la autoritățile statului pentru recuperarea prejudiciilor de către Decathlon sau pentru sesizarea anumitor comportamente care încalcă prevederile legale sau bunele moravuri.
Prelucrarea datelor în scop statistic conform literei z) este efectuată în baza temeiului de prelucrare utilizat pentru colectarea datelor respective.
De asemenea, vă informăm că produsele achiziționate în magazinele Decathlon sunt echipate cu eticheta RFID (Radio Frequency Identification). Această tehnologie se folosește pentru a vă facilita procesarea produselor la casă, permițându-vă să faceți mai repede cumpărăturile. De asemenea, eticheta RFID are rolul de a asigura securitatea bunurilor și de a le proteja împotriva furturilor. În orice caz, puteți elimina cu ușurință această etichetă de pe produsul dvs. De asemenea, dorim să menționăm faptul că informațiile de pe etichetele RFID aferente achizițiilor dvs. nu sunt asociate contului dvs. Decathlon.
Destinatarii datelor
Suntem parte a Grupului Decathlon, care este activ la nivel internațional. Pentru a ne atinge scopurile menționate mai sus putem utiliza împuterninciți conform art. 28 GDPR. Aceștia sunt furnizori externi de servicii sau furnizori de servicii din cadrul Grupului Decathlon, cum ar fi centrele de servicii comune ale Grupului Decathlon, care se află în țări din interiorul și din afara Spațiului Economic European.
Personalul Grupului Decathlon este instruit și informat cu privire la metodele de prelucrare a datelor cu caracter personal și acționează în limitele instrucțiunilor pe care le-a primit. Datele dvs. vor ajunge doar la personalul Grupului Decathlon sau la angajații Decathlon România responsabili de furnizarea serviciului solicitat.
De asemenea, ne asigurăm prin reglementări contractuale că furnizorii de servicii prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu instrucțiunile noastre și cu legislația europeană privind protecția datelor.
În limitele caracteristicilor serviciului oferit și/sau în cazul în care acest lucru este prevăzut de lege, vom împărtăși informațiile dvs. personale strict necesare cu următoarele categorii de persoane:
• furnizorii serviciilor de curierat, pentru a asigura livrarea premiilor sau a produselor;
• furnizorii care asigură servicii de cloud (stocare a datelor personale), servicii de mentenanță a sistemelor utilizate de Decathlon pentru furnizarea serviciilor sau servicii de comunicare pe anumite platforme;
• furnizorul care gestionează procesul de restituire a TVA-ului conform beneficiului Tax Free pus la dispoziție de Decathlon în unele magazine;
• furnizori externi care asigură servicii externe de prevenire și protecție;
• parteneri emitenți ai voucherilor sau instituții publice, pentru decontarea voucherelor;
• furnizorii care asigură instalarea produselor achiziționate în locația indicată de dvs;
• societățile de asigurare cu care colaborăm;
• autoritățile publice, în cazul în care avem o obligație legală, în cazul în care există o solicitare justificată din partea autorităților sau în cazul în care vom depune o plângere la autoritățile statului (ex. depunerea declarațiilor fiscale la ANAF, depunerea unei plângeri la poliție);
• consultanți externi, cum ar fi avocați sau consultanți fiscali;
• societățile care gestionează producția sau distribuția produselor comercializate de către Decathlon (ex. pentru rechemerea unor produse defecte sau pentru transmiterea către aceste societăți a unor produse care necesită reparații);
•societățile care asigură garanția produselor pe care le achiziționati sau partenerii acestora sau societăți care
asigură repararea unor produse;
• alte societăți din grupul Decathlon, în scopuri de stocare a datelor, mentenanță a sistemelor, asigurare a serviciilor aferente cardului de fidelitate și în alte țări decât România sau pentru a sprijini activitățile de audit de la nivel de grup, de verificare a conformității și cele legate de guvernanța corporativă;
• pentru a preveni frauda sau activitățile ilicite și pentru a proteja drepturile noastre și cele ale afiliaților, partenerilor de afaceri și utilizatorilor noștri în cadrul procedurilor judiciare care implică Grupul Decathlon;
• ca răspuns la citații sau proceduri similare ale instanțelor judecătorești și ale altor autorități judiciare.
Cum vor fi prelucrate și transferate datele dvs. personale
Datele dvs. personale vor fi prelucrate atât în format fizic, pe hârtie, cât și în format digital. În ambele cazuri vom adopta toate măsurile de securitate necesare pentru a asigura integritatea datelor și pentru a preveni dezvăluirea neautorizată.
Datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate în mod liber în afara teritoriului național, în țări din Spațiul Economic European, dar ar putea fi transferate și în afara Spațiului Economic European. Orice transfer de date cu caracter personal către țări situate în afara Spațiului Economic European va avea loc, în orice caz, în conformitate cu garanțiile adecvate și corespunzătoare în scopul transferului, în conformitate cu legislația aplicabilă.
Pentru mai multe informații despre transferul datelor dvs. personale în afara Spațiului Economic European și pentru a obține o copie a garanțiilor care stau la baza acestui transfer, vă rugăm să contactați Responsabilul nostru pentru protecția datelor prin e-mail la adresa: [email protected] sau la adresa sediului nostru.
Durata păstrării datelor dvs. personale
Vom păstra datele dvs. personale în conformitate cu obligațiile prevăzute de lege sau dacă sunt necesare o perioadă pentru a deține o dovadă cu privire la serviciile furnizate. În unele cazuri, este posibil să păstrăm datele dvs. perioade mai lungi decât cele menționate mai jos, în cazul în care avem un interes legitim justificat (ex. litigiu în instanță, necesitatea de a dovedi respectarea obligațiilor legale).
Termenele de maximum 6 ani și jumătate sau 11 ani sunt în general termene de stocare prevăzute de legislația financiar-contabilă. În general, vom păstra datele dvs. după cum urmează:
• Racordare rachete tenis – maximum 6 ani și jumătate de la data la care ați beneficiat de serviciu, conform obligațiilor financiar-contabile.
• Testare – 4 ani de la data returnării produsului;
• Comenzi și livrare – maximum 11 ani de la data comenzii, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Card de fidelitate – 3 ani de la ultima interacțiune cu privire la cardul de fidelitate. Dacă ați acumulat puncte de fidelitate, vom stoca anumite informații cu privire la comenzile dvs. (ex. nr. card de fidelitate și tranzacții efectuate) pentru o perioadă de maximum 6 ani și jumătate de la data achiziției, conform obligațiilor legale financiar - contabile;
• Click & Collect – maximum 11 ani de la data comenzii, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Servicii atelier – maximum 11 ani de la data la care ati beneficiat de serviciu, conform obligațiilor financiar-contabile, pentru produsele care îndeplinesc condițiile de acordare a garanției. Pentru produsele care nu îndeplinesc condițiile de acordare a garanției, termenul de stocare este de maximum 6 ani si jumătate de la data la care ați beneficiat de serviciu ani, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Trocathlon și Buy Back – maximum 6 ani și jumătate de la încheierea evenimentului Trocathlon sau de la încheierea contractului aferent;
• Tombole, concursuri, acordare premii – maximum 6 ani si jumatate de la acordarea premiului sau semnarea PV pentru castigatori. Datele participantilor vor fi stocate pentru o perioadă de 4 ani de la finalizarea evenimentului;
• Plata cu vouchere sau carduri cadou emise de Decathlon sau de parteneri Decathlon - până la deducerea voucherelor de la partenerii Decathlon sau de la instituțiile publice. Ulterior, pot fi păstrate pentru o perioadă de maximum 6 ani și jumătate anumite borderouri care pot conține nr. și seria voucherului sau valoarea voucherului;
• Transmitere bon fiscal pe e-mail – până la îndeplinirea scopului de prelucrare, precum și ulterior pentru o anumită perioadă conform interesului legitim de a dovedi respectarea obligațiilor legale;
• Intermagazin – comandarea unui produs din stocul altui magazin – atâta timp cât datele sunt necesare pentru gestionarea comenzii;
• Încheierea unor tranzacții – maximum 6 ani și jumătate de la data încheierii tranzacției;
• Testare produse în playground – 4 ani de zile de la data testării produsului, conform interesului legitim de a dovedi respectarea obligațiilor legale;
• Instalarea unor produse voluminoase în locația indicată de client – maximum 6 ani și jumătate de la data achiziționării produsului sau pentru o perioadă mai îndelungată în cazul în care există o obligație legală în acest sens;
• Facturare – maximum 11 ani de zile de la data emiterii facturii fiscale, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Garanție – maximum 11 ani de zile de la repararea produsului, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Retur – maximum 11 ani de zile de la întocmirea facturii de retur / dispoziției de plată, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Tax Free – maximum 11 ani de zile pentru factura fiscal emisă și maximum 6 ani și jumătate pentru celelalte documente, conform obligațiilor financiar-contabile;
• Instruirea angajaților prestatorilor de servicii sau a altor persoane - 4 ani de zile de la data instruirii, conform interesului legitim de a dovedi respectarea obligațiilor legale;
• Rechemarea unor produse – datele vor fi stocate în acest scop pentru o perioadă de 5 ani de zile de la data achiziționării produsului sau pentru o perioadă mai îndelungată pentru asigurarea siguranței dvs. în ceea ce privește utilizarea produsului;
• Gestionarea comenzilor clienților efectuate pe platformele unor parteneri, prin transmiterea produselor către curieri colaboratori ai partenerilor – conform politicii de stocare a datelor în contul de client pus la dispoziție de fiecare partener care dispune de o astfel de platformă.
• Accidente în magazin – 4 ani de zile de la data accidentului sau pentru o perioadă mai îndelungată în cazul în care există o obligație legală sau un interes legitim justificat;
• Reclamații - 4 ani de zile de la data reclamației, conform interesului legitim de a dovedi respectarea obligațiilor legale;
• Diverse situații care pot apărea în magazine ca urmare a unei comenzi, serviciu, achiziționare produs sau alte situații legate de vizita dvs. în magazin – conform termenelor de stocare stabilite pentru datele cu caracter personal prelucrate pentru soluționarea acestor situații. Vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioadă mai îndelungată dacă avem un interes legitim (ex. scop probator);
• Plângeri depuse la autoritățile statului - conform termenelor de stocare stabilite pentru datele cu caracter personal prelucrate pentru soluționarea acestor situații. Vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioadă mai îndelungată dacă avem un interes legitim (ex. scop probator)
• Scopuri statistice – perioadă nelimitată (informațiile statistice obținute nu sunt date personale)
Drepturile dumneavoastră
În ceea ce privește prelucrarea datelor dvs. în magazinele Decathlon, beneficiați de următoarele drepturi:
• Dreptul de acces – reprezintă dreptul dvs. de a vi se confirma dacă prelucrăm datele dvs. În cazul în care prelucrăm datele dvs., veți primi aceste date în format electronic, precum și o serie de informații, cum ar fi scopul prelucrării datelor sau perioada de stocare a acestora;
• Dreptul de rectificare – înseamnă că aveți dreptul să ne solicitați modificarea datelor dvs. personale, dacă acestea nu sunt corecte sau complete;
• Dreptul de ștergere (“dreptul de a fi uitat”) – în anumite situații prevăzute de lege, aveți dreptul să solicitați ștergerea datelor. Vă informăm că pot exista cazuri în care nu vom putea șterge datele dvs. personale, de exemplu, în cazul în care există o obligație legală de păstrare a datelor sau dacă avem un interes legitim justificat de a stoca datele;
• Dreptul la restricționarea prelucrării – înseamnă că în anumite situații prevăzute de lege aveți dreptul să ne solicitați să prelucrăm datele dvs. doar în anumite condiții;
• Dreptul la portabilitatea datelor – în anumite situații, aveți dreptul să ne solicitați să vă punem la dispoziție datele dvs. personale în format electronic (ex. pdf) sau să ne solicitați să transferăm datele dvs. către un alt operator;
• Dreptul la opoziție – în anumite situații, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor dvs. Dacă decizia dvs. este justificată, nu vom mai prelucra datele dvs. în scopul respectiv. De exemplu, în cazul în care vă opuneți prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, vom înceta să vă transmitem emailuri cu produsele și ofertele noastre;
• Dreptul de retragere a consimțământului – dacă prelucrarea datelor are la bază consimțământul dvs., aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment, caz în care nu vom mai prelucra datele dvs. în scopul respectiv și le vom șterge dacă este cazul;
Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, puteți contacta Responsabilul nostru cu protecția datelor, fie la adresa de email [email protected], fie prin poștă/curier, la sediul Roumasport S.R.L. - Bucureşti, 061129, sector 6, corp 2 - Hipermagazin DECATHLON din cadrul Centrului Comercial Militari situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 546 – 560 – în atenția Responsabilului cu protecția datelor personale.
Datele dvs. personale prelucrate în conformitate cu această Politică de confidențialitate nu vor fi utilizate pentru crearea unui profil de client. De asemenea, nu vom utiliza procese care iau decizii automate și care implică prelucrarea datelor dvs.
În plus, aveți dreptul să vă adresați Autorității de supraveghere a datelor (www.dataprotection.ro), în legătură cu prelucrarea datelor dvs. de către Decathlon.
Ultima actualizare a prezentei politici de confidențialitate a avut loc la data de 14.12.2023.