Vezi toate informaţiile legale
Conditii generale de vânzare
Introducere
Website-ul www.decathlon.ro este operat de:
ROUMASPORT SRL :
societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din România
cu sediul social în București, Bd. Iuliu Maniu, nr. 546 – 560, sector 6, România, hipermagazinul Decathlon din cadrul Centrului Comercial Militari,
înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/6890/2008, cod unic de înregistrare RO23727785 (denumită în continuare „Decathlon România”)
număr de telefon 021.408.5000
număr de fax 021.31788.87
adresă de e-mail [email protected]
Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a website-ului www.decathlon.ro (denumit în continuare “Website”) și condițiile de achiziţionare a produselor comercializate prin intermediul acestui Website (denumit în continuare „Termenii și Condițiile").
Politica de retur Decathlon România, Politica de confidențialitate Decathlon România, Politica privind modulele cookie www.decathlon.ro, precum și orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni și Condiții. Prin utilizarea Website-ului, prin logarea în cadrul acestuia şi prin accesarea serviciilor oferite de către Decathlon România acceptați Termenii şi Condiţiilor detaliate mai jos, cu toate consecinţele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor și a Condiţiilor, sunteţi, de asemenea, de acord cu Politica de retur Decathlon România, Politica de confidențialitate Decathlon România, Politica privind modulele cookie www.decathlon.ro, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, vă rugăm să nu utilizați acest Website.
Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile înainte de a utiliza acest Website și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia.
Decathlon România își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condiţiile, fără o notificare prealabilă. Decathlon România îşi rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli şi restricţii în ceea ce priveşte conţinutul Website-ului, în orice moment, fără o notificare prealabilă. Decathlon România îşi rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment, fără o notificare prealabilă.
Orice modificări aduse Termenilor și Condiţiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest Website. Astfel, vă rugăm să verificați secțiunea aferentă Termenilor si Condiţiilor, înainte de fiecare comandă, pentru că este posibil să fi intervenit modificări de la ultima vizită.
Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termeni și Condiții va rugăm să ne contactați prin modalitățile menţionate mai sus.
Termenii și Condițiile se vor aplica tuturor vânzărilor de produse și/sau servicii comercializate de către Decathlon România, prin intermediul Website-ului. În cuprinsul Termenilor și Condițiilor, termenii de mai jos vor avea următoarea semnificație:
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care accesează, în orice mod, Website-ul.
Cumpărătorul consumator – orice persoană fizică care, prin înregistrarea unei comenzi online pe acest site web, acționează în alte scopuri decât cele specifice activității sale comerciale sau profesionale, având, potrivit legii, calitatea de consumator.
Cumpărătorul profesionist - orice persoană fizică sau juridică, precum și orice altă entitate care, prin înregistrarea unei comenzi online pe acest site web, acționează în scopurile specifice activității sale comerciale sau profesionale, neavând potrivit legii, calitatea de consumator.
Vânzătorul - Decathlon România.
Comanda - solicitarea transmisă de către Cumpărător, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, în vederea achiziționării de Produse și/sau Servicii comercializate online, în condițiile prevăzute de Termeni și Condiții, de către Decathlon România.
Produs - orice bun comercializat de către Decathlon România pe acest Website, solicitat de către Cumpărător prin Comanda înregistrată care urmează să fie livrat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.
Serviciu - orice serviciu comercializat de Decathlon România pe acest Website, solicitat de către Cumpărător prin Comanda înregistrată, care urmează să fie prestat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.
Contract - contractul încheiat de către Cumpărător, în conformitate cu Termenii și Condițiile expres acceptate de acesta, și Decathlon România, la momentul confirmării de către Decathlon România, pe un suport durabil, a Comenzii transmise de către Cumpărător.
Secţiune - o secţiune de pe Website
Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor și/sau promotiilor desfășurate de către Decathlon România într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Decathlon România cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție - încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs / serviciu de către Decathlon România către Cumpărător, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Decathlon România, indiferent de modalitatea de livrare;
Conținut are următoarea definiție:
• toate informațiile de pe Website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor de către Decathlon România prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată prin orice mijloc de către Decathlon România Utilizatorului și/sau Cumpărătorului, conform datelor de contact, specificate sau nu de către acesta;
• informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de Decathlon România într-o anumită perioadă;
• informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de catre un terț cu care Decathlon România are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
• date referitoare la Decathlon România, sau alte date privilegiate ale acesteia.
Campanie - acțiunea de a expune în scop comercial, exclusiv în mod electronic și doar prin intermediul Website-ului un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Decathlon România.
Card de fidelitate Decathon - Cardul de fidelitate Decathlon dă dreptul clienților să acumuleze puncte Decathlon în funcție de valoarea achizițiilor pe care le fac în magazinele Decathlon. Punctele Decathlon se transformă în vouchere Decathlon pe baza cărora se pot face achiziții din magazinele Decathlon. De asemenea, Cardul de Fidelitate Decathlon asigură garanția produselor dvs., în conformitate cu Certificatul de garanție Decathlon. Mai mult, Cardul de Fidelitate Decathlon reține toate achizițiile efectuate de dvs. în magazinele Decathlon.
Specificaţii - toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și/sau Serviciilor așa cum sunt precizate pe Website.
4.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
4.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail), prin sms sau telefonic.
4.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifică cantitatea de Produselor și/sau Servicii din Comandă Vânzătorul va anunța Cumpărătorul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii. Dacă clientul nu este de acord cu noua Comandă acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma plătită de Cumpărător în maxim 14 de zile de la confirmarea modificării/anulării comenzii. Pentru plata cu cardul, dacă valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii inițiale, Cumpărătorul va trebui să inițieze o nouă comandă.
4.4. Contractul se considera încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
4.5. Informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Website vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia putând fi și alte documente cum ar fi certificatul de garanție și/sau certificatul de conformitate emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achiziționate.
4.6. Facturile care confirmă achiziția produselor/serviciilor de către dvs. vor fi emise în format electronic și transmise la adresa de e-mail specificată de dvs. la crearea contului de utilizator pe Website.
4.7. Facturile pentru produsele vândute de către Partenerii Marketplace (inclusiv cei din afara României) vor fi emise de către aceștia. În cazul în care sunteți o persoană juridică ce achiziționează produse la Parteneri Marketplace din afara României, aceștia vor emite factura cu TVA 0%, dacă dvs. aveți codul de TVA valid în registrul VIES de tranzacții intracomunitare.
5.1. Decathlon România ia toate măsurile pentru ca informaţiile publicate pe Website, inclusiv descrierea Produselor şi a Serviciilor, precum și preţurile listate, să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, se pot face și greşeli. În asemenea situații, Decathlon România va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care Decathlon România constată că eroarea respectivă a afectat/influențat Comanda dumneavoastră sau Contractul valabil încheiat, va încerca să vă informeze în cel mai scurt timp posibil, oferindu-vă atât posibilitatea reconfirmării Comenzii/a Contractului, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.
5.2. Vă rugăm să aveți în vedere că achiziţionarea produselor pe Website oferă o experienţă diferită de cea din magazinele Decathlon România. În special, trebuie să ştiți că:
culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate pe Website, pot fi diferite în realitate, pentru că depind de mai mulţi factori, inclusiv, dar fără a se limita la, setările monitorului dumneavoastră;
dimensiunile şi forma Produselor pot fi diferite în realitate faţă de modul în care apar pe Website, de aceea, vă rugăm să aveți în vedere că este responsabilitatea dumneavoastră să verificați ca mărimea reală a fiecărui Produs să corespundă scopului pentru care ați achiziționat respectivul Produs;
fotografiile şi imaginile de pe Website au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Produsului şi a detaliilor incluse, trebuie să citiți cu atenție descrierea corespunzătoare a Produsului sau să ne contactați prin modalitățile menționate aici.
Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca Decathlon România să nu poată livra Comanda. De asemenea, Decathlon România își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În asemenea situații, singura responsabilitate a Decathlon România față de dumneavoastră este rambursarea integrală a sumelor plătite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare;
Decathlon România depune toate eforturile pentru a livra Produsele în conformitate cu data de livrare asumată, menționată în emailul cu detalii despre livrare, transmis potrivit prevederilor din secțiunea 10. Menționăm că toate informațiile cu privire la livrare oferite de Decathlon România (pe website, la telefon sau prin email) sunt doar cu titlu estimativ şi, de aceea, pot varia de la caz la caz. Vă rugăm să consultați Secțiunea 10 pentru mai multe informaţii despre livrare;
Nu toate Produsele şi promoțiile valabile pe Website vor fi disponibile în magazinele Decathlon România. Preţurile practicate pe Website pot fi diferite de cele aplicate în magazinele Decathlon România. Pentru a afla prețul exact al Produselor vă rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici. Decathlon România își rezervă dreptul de a ajusta în mod liber și cu respectarea prevederilor legale, preţurile şi ofertele speciale practicate.
5.3. Nu este permisă utilizarea acestui Website în scopul introducerii în mod deliberat de viruşi sau orice alt program sau material care poate fi tehnic dăunător sau distructiv. Sunt interzise încercările de acces neautorizat la acest Website, la serverul pe care este găzduit acesta sau la orice alt server, calculator sau bază de date în legatură cu acest site web. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor vă angajați să nu atacați acest Website prin intermediul unui atac de blocare a serviciului sau de blocare distribuită a serviciului.
Nerespectarea dispozițiilor din prezenta clauză va fi raportată autorităților competente în vederea aplicării sancțiunilor legale și va determina suspendarea imediată a dreptului de a utiliza acest Website.
Decathlon România, deși depune toate eforturile pentru a asigura o navigare sigură pe Website, nu garantează ca acesta, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Vă rugăm să aveți în vedere că folosiți Website-ul pe riscul propriu, Decathlon România nefiind în niciun fel responsabilă pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Website-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe Website. Decathlon România nu răspunde de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site, fără ca prin această prevedere să fie afectate drepturile de care beneficiați, în temeiul legii. Astfel, este în avantajul dumneavoastră să vă asigurați că aveți instalate sisteme adecvate de apărare, menite să vă protejeze calculatorul de viruşi şi/sau orice alt conţinut dăunător.
Decathlon România își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse și/sau Servicii afișate pe Website ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu), cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul.
Orice link-uri către alte Website-uri sau materiale ale unor terțe părți, dacă este cazul, postate pe Website sunt oferite exclusiv în scop informativ, iar Decathlon România nu își asumă în niciun fel responsabilitate pentru conținutul acestor Website-uri și materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor Website-uri.
5.4. Decathlon România are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor online, parţial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără notificare prealabilă. Decathlon România nu va fi responsabilă pentru nicio modificare, suspendare sau întrerupere a disponibilităţii serviciului de comenzi online, fără ca prin această prevedere să se aducă atingere drepturilor pe care legea le recunoaște consumatorilor. De asemenea, Comenzile online valabil confirmate de către Decathlon România, anterior operațiunilor de modificare, suspendare sau încetare dispuse, vor fi în mod corespunzător executate de Decathlon România.
5.5. Decathlon România va asigura confidențialitatea datelor dumneavoastră, respectiv a datelor de autentificare, parolei şi tuturor celorlalte detalii în legătură cu contul creat pe website-ul www.decathlon.ro, în conformitate cu Politica de confidențialitate. Cu toate acestea, este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că informațiile privind contul creat pe Website rămân confidenţiale în orice moment și că nu vor fi transmise către terți. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor sunteți de acord să informați Decathlon România în cel mai scurt timp posibil dacă aveți, în mod rezonabil, suspiciuni că securitatea contului dumneavoastră este în pericol.
5.6. Vă rugăm să aveți în vedere că puteți face o comandă valabilă pe Website numai dacă ați împlinit vârsta de 18 ani și doriți ca Produsele și/sau Serviciile să fie livrate/prestate pe teritoriul României. Este nevoie în mod necesar de o adresă de email valabilă/activă şi un număr de telefon la care puteți fi contactat cu uşurinţă.
5.7. Comercializarea online a Produselor are loc în sistem en-detail (comerț cu amănuntul), iar nu en-gros (comerț cu ridicata).
7.1. Dacă vizitați Website-ul, chiar dacă nu achiziţionați produse și/sau servicii, aveți calitatea de utilizator.
7.2. Pentru a putea achiziționa produse și/sau servicii trebuie să vă înregistrați pe Website, prin crearea unui cont.
7.3. Puteți găsi informațiile necesare cu privire la înregistrare în secţiunea “Intră în cont”.
7.4. Decathlon România poate refuza solicitarea de înregistrare sau poate sterge conturi existente în măsura în care constată că informațiile furnizate sunt în mod vădit neconforme cu realitatea. De exemplu, Decathlon isi rezerva dreptul de a sterge conturile create cu o adresa de email care nu apartine persoanei care creeaza contul. In urma stergerii contului, puteti pierde dreptul de garantie sau dreptul de a returna produsele. Prin urmare, este necesar sa va creati conturi de client cu adresa dvs. de email corecta.
7.5. Crearea unui cont pe decathlon.ro duce automat la includerea în Programul de fidelitate Decathlon. Mai multe detalii cu privire la Programul de fidelitate Decathlon puteți consulta aici.
Cum să plasezi o comandă pe Website :
8.1. Utilizatorul va consulta secțiunea Cum comand? pentru a obține toate informaţiile relevante despre etapele efectuării unei Comenzi. Înregistrarea Comenzii constituie o ofertă de achiziţionare a produselor de la Vânzător, supusă confirmării sale ulterioare.
8.2. La plasarea unei Comenzi, vi se va cere să urmați mai multe etape:
- adăugați produsele alese în coș;
- selectați modalitatea de livrare;
- selectați metoda de plată;
- efectuați plata, cu excepția plății ramburs / plății în magazin;
8.3. Odată înregistrată, Comanda nu mai poate fi modificată de către Cumpărător. În cazul în care doriți să modificați/anulați comanda vă rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici.
8.4. După efectuarea Comenzii veți primi un e-mail sau un telefon de la Decathlon România cu privire la detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii, inclusiv costurile de livrare, precum și un număr de identificare a Comenzii. Cumpărătorului i se va aduce la cunoștință disponibilitatea produselor prin e-mail sau telefon.
8.5. Transmiterea Comenzii de către Cumpărător și primirea emailului menționat la punctul 8.4. de mai sus, reprezintă doar o confirmare a faptului că această Comandă a fost recepţionată de Decathlon România și nu formează un contract cu caracter obligatoriu.
Acceptarea comenzilor și formarea contractului
8.7. Decathlon România va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor Produselor comandate, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă (înainte de a o fi acceptat). În cazul în care Comanda este refuzată de Decathlon România, Cumpărătorul va fi anunţat telefonic sau prin e-mail.
Prețurile noastre
8.9. Prețurile afișate pe site sunt exprimate în lei și includ toate taxele aplicabile.
8.10. TVA se aplică la valoarea legală de la data comenzii și este inclus în prețurile produselor și/sau serviciilor.
8.11. Prețurile produselor afișate pe Website exclud costurile de livrare și costurile altor servicii opționale pe care le-ați selectat.
8.12. Orice alte costuri suplimentare vor fi incluse în sumarul comenzii dumneavoastră afișat pe ecran înainte de confirmarea finală a comenzii dumneavoastră.
8.13. Prin prezenta sunteți informat că prețurile produselor și serviciilor disponibile și aplicabile în magazinele Decathlon România nu se aplică achizițiilor făcute pe Website și vice versa.
Modalitățile de plată
8.14. Puteți plăti produsele și/sau serviciile prin card bancar, virament bancar, E-Cec de fidelitate, Card Cadou sau numerar, în RON.
8.15. Cardurile bancare acceptate sunt VISA, MAESTRO și MASTERCARD. Plățile cu cardul efectuate pe Website sunt securizate prin folosirea protocolului Secure Socket Layer (SSL), iar plățile sunt procesate de GECAD EPAYEMENT International SA (PAYU). Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să introduceți datele necesare autorizării Comenzii în platforma de plăți urmând instrucțiunile furnizate de această platformă. Decathlon România nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
8.16. Plățile prin numerar se efectuează astfel:
- la livrarea produselor și/sau serviciilor, către reprezentantul curierului desemnat de către Decathlon România.
- la ridicarea produselor, în magazinul Decathlon ales, în cazul sistemului Click & Collect.
8.17. În cazul plății prin card bancar, imediat ce ați plasat Comanda, procesatorul de plăți al Decathlon România va bloca valoarea comenzii pe cardul dvs. Costul produselor și serviciilor selectate va fi debitat din contul dumneavoastră bancar de îndată ce comanda dumneavoastră sau parte din comanda dumneavoastră ce doriți a fi expediată separat, este completă și gata de expediere.
8.18. În cazul în care Comanda este anulată, procesatorul de plăți al Decathlon România vă va debloca valoarea Comenzii în termen de maxim 14 de zile de la data anulării Comenzii, în funcție de politica băncii dvs.
8.19. În cazul în care se realizează un control anti-fraudă pentru a asigura securitatea operațiunilor cu clienții, Decathlon România vă poate cere să furnizați documente cu privire la Comanda prin fax sau e-mail, ca și unul sau mai multe documente care atestă adresa și/sau copia actului de identitate, înainte de confirmarea comenzii dumneavoastră. Comanda dumneavoastră este finală numai după ce Decathlon România a primit aceste documente și a trimis un e-mail de confirmare. În lipsa acestor documente sau în cazul în care documentele nu stabilesc identitatea și adresa dumneavoastră, Decathlon România își rezervă dreptul de a nu confirma comanda. Decathlon România își rezervă, de asemenea, dreptul de a respinge o comandă în cazul unui litigiu referitor la plată în curs de desfășurare sau în cazul în care un Client a comandat un număr neobișnuit de mare de produse și/sau servicii.
8.20. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Dovada comenzilor şi a plăţii
8.21. În absența dovezilor, bazele noastre electronice de date și cele ale furnizorilor noștri de servicii sunt păstrate în condiții adecvate de siguranță și constitue dovada tuturor tranzacțiilor între Decathlon România și Cumpărător. În conformitate cu reglementările aplicabile, păstrăm comenzile într-un mediu sigur. Puteți accesa comenzile plasate de dumneavoastră pe Website accesând secțiunea “Intră în cont”. În toate cazurile, Decathlon România sfătuiește Clienții să păstreze e-mail-ul de confirmare a comenzii.
Erori ale preţurilor
8.22. Decathlon România va depune toate eforturile pentru ca preţurile de pe Website să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care Decathlon România descoperă o eroare legată de preţul unui Produs și/sau Serviciu comandat deja de către Cumpărător acesta va fi informat cât mai curând posibil despre eroarea produsă. În aceste situații, Cumpărătorul va avea opţiunea fie de a reconfirma Comanda la preţul corect, fie de a anula Comanda. În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, Decathlon România va considera Comanda anulată şi Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin email.
8.23. În cazul în care Cumpărătorul decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la preţurile corecte ale Produselor, însă anterior acestui moment a achitat deja prețul Produselor comandate, Decathlon România va oferi o rambursare completă în cel mai scurt termen, dar nu mai mult de patrusprezece (14) de zile calendaristice de la anulare.
8.24. Prețurile Produselor vândute de Partenerii Marketplace sunt gestionate exclusiv de aceștia. Orice eroare a prețurilor acestor Produse trebuie semnalată Partenerului Marketplace care oferă spre vânzare respectivul Produs. Gestionarea comenzilor care conțin Produse cu prețuri eronate vândute de Parteneri Marketplace va fi realizată de către aceștia.
Comenzi în magazin
8.25. Se pot realiza comenzi prin intermediul angajaților Decathlon din magazine fizice. Pentru realizarea comenzii este necesară deținerea unui Card de Fidelitate Decathlon și comunicarea numărului acestuia către angajatul Decathlon. Angajatul Decathlon va folosi numărul Cardului dvs. de Fidelitate Decathlon pentru a înregistra comanda produselor pe care le doriți. Vă rugăm să verificați comanda înainte de exprimarea acordului către angajat pentru înregistrarea acesteia. Termenele de livrare ale produselor sunt explicate la punctul 10.3.
8.26. Produsele comandate în magazinele fizice, prin intermediul angajaților Decathlon, pot fi achitate prin două modalități:
în numerar, prin card bancar și/sau card cadou Decathlon, la casele de marcat din magazin, imediat după înregistrarea comenzii cu ajutorul angajatului Decathlon;
în numerar, în RON, la livrarea produselor și/sau serviciilor, către reprezentantul curierului desemnat de către Decathlon România.
8.27. În măsura în care Decathlon România nu a informat Cumpărătorul cu privire la prețurile eronate și a confirmat Comanda, conform prevederilor de mai sus, Contractul valabil încheiat va fi în mod corespunzător executat și Produsele vor fi livrate.
9.1. Ofertele noastre de produse și servicii se aplică atât timp cât ele rămân vizibile pe site, cu excepția cazului în care sunt disponibile oferte speciale, caz în care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe Website. Vă sfătuim să verificați disponibilitatea produselor pe pagina de informații relevante despre produs. În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Decathlon România își rezervă dreptul de a anula comanda, caz în care veți fi notificat în consecință.
9.2. Dacă plasați o comandă pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Decathlon România vă va informa corespunzător. Restul comenzii va fi procesat și expediat către dvs. în termenul indicat pe Website.
10.1. Unde livrăm? Unde prestăm serviciile?
Produsele sunt livrate la adresa furnizată de dumneavoastră în Comandă, doar pe teritoriul României.
Dacă alegeți livrarea prin sistemul Click & Collect sau E-Rezervare produsele trebuie ridicate de dvs. de la magazinul Decathlon pe care l-ați ales pentru livrare. Produsele vor fi disponibile pentru ridicare pe o perioadă de 3 zile , calculată din momentul expedierii către dvs. a e-mailului care menționează că acestea sunt pregătite și puteți să le ridicați. După această perioadă, comanda dvs. este anulată și produsele nu vor mai fi disponibile.
10.2. Livrăm la adrese unde locuiesc mai mulți proprietari?
În cazul în care se va face o livrare la o adresă cu mai mulți locatari, dvs. ați luat la cunoștință faptul că serviciul de livrare a comenzii oferit de Decathlon România se efectuează la o adresă cu mai mulți locatari menționată în Comanda dvs., însemnând că o livrare poate fi primită de un terț.
Livrările către anumite zone care nu sunt ușor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se vor face la cel mai apropiat oraș. După aceea, dvs. sunteți responsabil de aranjarea livrării la locul exact în care vă aflați. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi plătită de către Decathlon România.
10.3. Timpul de livrare
Timpul de livrare afișat pe site decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre, dar nu mai mult de 30 de zile după confirmarea expedierii comenzii pe site. Veți primi un e-mail în care vi se confirmă expedierea comenzii dvs.
10.4. Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă atunci când se livrează comanda?
Dacă sunteți în imposibilitatea de a primi articolele livrate, veți fi contactat de către reprezentantul curierului pentru cel mult două încercări de livrare, într-un interval de 14 zile. Ulterior, coletul va fi returnat Decathlon România.
10.5. Verificați coletele la primire!
În ceea ce privește primirea coletelor Decathlon România sfătuiește Clienții să verifice starea aparentă a coletelor la livrare. În cazul unei probleme (ambalaj deteriorat sau care lipsește) dvs.:
- trebuie să descrieți starea coletului refuzat în detaliu pe nota de livrare/AWB;
- trebuie să aveți semnătura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;
În situația în care livrarea nu este conformă cu Comanda dvs. Decathlon România vă va trimite produsele lipsă/deteriorate în cel mai scurt timp posibil sau vă va rambursa, în funcție de alegerea dvs.
Livrarea produselor se va face la intrarea în incinta dvs. (apartament, curte, cladire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligația de a desface/monta/amplasa produsele în diverse locuri din incinta dvs.
10.6. Costurile de livrare
Costurile de livrare pentru produsele pe care doriți să le comandați sunt afișate când plasați comanda, la pasul de alegere metodă de livrare. În cazul plății ramburs la curier, având în vedere că achitarea la primirea produselor implică un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat, se aplică o taxă de procesare în valoare de 5 lei. De reținut: limita de plată este de 5.000 RON numerar pe zi.
I. POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR COMERCIALIZATE ÎN MAGAZINELE DECATHLON ROMÂNIA ȘI ONLINE PE WWW.DECATHLON.RO
PRINCIPII GENERALE
Decathlon România pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea returnării produselor cumpărate din magazinele Decathlon sau achiziționate online de pe websiteul www.decathlon.ro. Produsele comercializate în magazinele Decathlon pot fi returnate pe o perioadă de maxim 2 (doi) ani de la momentul achiziţionării acestora.
Decathlon România poate decide înlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.
Produsele comercializate sub următoarele mărci sunt produse marcă proprie Decathlon: Fouganza, Simond, Domyos, Quechua, Geologic, Inesis, Kipsta, Wedze, Newfeel, Nabaiji, Artengo, Caperlan, Solognac, Geonaute, Oxelo, Kalenji, Orao, Aptonia, Tribord, Btwin.
CONDIȚII DE RETUR
BON FISCAL / FACTURĂ / CARD DE FIDELITATE
Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal, facturii sau cardului de fidelitate Decathlon pe care să fie înscris produsul care se doreşte a fi returnat. În cazul achizițiilor online poate fi prezentată și factura primită împreună cu produsul. Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, și semnarea dispoziției de plată.
SITUAŢII ÎN CARE SE POT RETURNA PRODUSELE
Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care le-aţi achiziţionat Decathlon România vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii, după cum urmează:
Online: în situația în care doriți să schimbați mărimea pentru unul sau mai multe produse din comandă, se poate solicita înlocuirea directă a acestora, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR;
*în cazul schimbării culorii sau a produsului integral, este necesară returnarea articolului în cauză, cu restituirea contravalorii acestuia din partea Decathlon România și plasarea de către dvs. a unei noi comenzi cu produsele dorite.
În magazin: oricare dintre situațiile prezentate anterior.
IMPORTANT:
Pentru a fi acceptate la retur produsele trebuie să fie noi (să nu fi fost folosite). Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
ANALIZA RETURURILOR
Decathlon România îşi rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitate în parte.
PROCEDURA DE RETUR
Aveți două posibilități de a returna un produs:
1. Efectuați un retur fizic. Aduceţi produsul la recepţia oricărui magazin Decathlon, împreună cu cardul de fidelitate Decathlon, bonul fiscal sau factura primită împreună cu produsul.
-
În cazul în care doriţi să returnaţi produsul şi să primiţi contravaloarea acestuia, vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE RETUR sau să ne trimiteţi solicitarea pe adresa de email [email protected] împreună cu următoarele informaţii: nume şi prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă.
În cazul în care doriţi să schimbaţi produsul cu altul sau pentru probleme legate de garanţie, vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE RETUR sau să ne trimiteţi solicitarea pe adresa de email [email protected] împreună cu următoarele informaţii: nume şi prenume, număr comandă, număr de telefon. Beneficiezi de retur online gratuit pentru comenzile expediate de Decathlon în perioada 1 iulie - 30 septembrie 2022. Returul se face exclusiv prin FAN Courier. Dacă se alege alt curier, costurile de transport vor fi acoperite de client. .
2. Efectuaţi un retur online:
II. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform articolului 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia. Pentru a vă exercita dreptul de retragere puteți să completați FORMULARUL DE RETUR sau să ne trimiteţi solicitarea pe adresa de email [email protected] împreună cu următoarele informaţii: nume şi prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă. Beneficiezi de retur online gratuit pentru comenzile expediate de Decathlon în perioada 1 iulie - 30 septembrie 2022. Returul se face exclusiv prin FAN Courier. Dacă se alege alt curier, costurile de transport vor fi acoperite de client.
PRODUSE PE CARE NU LE ACCEPTĂM
Nu acceptăm returul următoarelor produse: produse perisabile (ciocolată, produse de nutriție, etc.), produse intime (lenjerie intimă, șosete, costume de baie, tub oxigen), produse de îngrijire personală (branțuri, protecții articulații, accesorii masaj, electrozi pentru aparatul de electrostimulare), produse de siguranță (căști de protecție, corzi de escaladă, carabiniere, bucle echipate, colțari, pioleți, port-schi și suport bicicletă pentru mașină, hamuri, chingi, vestă de salvare).
RECLAMAŢII ŞI SUGESTII
Pentru orice reclamaţii şi/sau sugestii în legătura cu returnarea produselor comercializate în magazinele Decathlon România sau pe www.decathlon.ro vă rugăm să ne scrieţi pe adresa de e-mail [email protected]
Această politică de retur este valabilă începând cu 27.03.2017
Articolul este deteriorat sau defect
12.1. Fără a aduce atingere garanției de vânzări care acoperă anumite produse vândute pe Website, conform Certificatului de Garanție. Decathlon România e obligată să ofere garanție legală împotriva defectelor cât și garanție împotriva defectelor ascunse în conformitate cu legislația în vigoare, pentru toate produse vândute pe Website.
12.2. Anumite produse vândute pe Website sunt acoperite de o garanție specifică. Pentru detalii consultați Certificatului de Garanție
12.3. Cu toate acestea, această garanție nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a articolului de către dumneavoastră, conform Certificatului de Garanție. Decathlon România atrage atenția asupra defectelor și problemelor care pot fi cauzate de instalarea sau manipularea incorectă a echipamentelor. În acest sens, Decathlon România vă solicită să urmați instrucțiunile din ghidurile de ajutor disponibile pe site și să efectuați mai multe teste pe echipamentul primit.
Cum îmi pot repara produsele defecte în perioada de garanție?
12.4. În cazul unei defecțiuni în perioada de garanție, contactați-ne prin modalitățile menționate aici:
12.5. Ca parte a acestei garanții, Decathlon România vă permite să alegeți dacă să returnați articolul la un magazin Decathlon din România sau la Website. În cazul în care defectul este cauzat de producătorul produsului, costurile de expediere / de transport vor fi suportate de Decathlon România, dacă folosiți metoda de retur oferită de către Decathlon România.
12.6. Odată ce articolul a fost analizat de către Decathlon România, care va verifica în special dacă acesta este acoperit de garanția de vânzare, articolul va fi reparat sau înlocuit. În cazul în care cauza problemei este acoperită de garanția de vânzări și articolul nu poate fi reparat și nici înlocuit cu un articol identic sau echivalent, veți fi rambursați. În orice caz, în cazul în care problema este acoperită de garanția de vânzare, Decathlon România vă va oferi cea mai potrivită soluție (înlocuirea părții defecte, înlocuirea articolului sau emiterea rambursării).
12.7. În cazul în care un produs este returnat fără un motiv întemeiat sau dacă nu ați citit și urmat instrucțiunile oferite pe site sau odată cu produsul, returnarea va fi considerată neconformă și prelucrată ca atare.
12.8. Puteți alege o altă metodă de returnare a articolul dvs., diferită de cea oferită de către Decathlon România. De asemenea, puteți alege să încheiați o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului dumneavoastră. Decathlon România nu acoperă nici una din aceste cheltuieli și nu va fi răspunzător în cazul în care coletul dumneavoastră dispare.
12.9. În cele din urmă, sunteți responsabil pentru ambalarea articolul dvs., astfel încât să nu existe nici un risc de deteriorare pe durata transportului.
13.1. Decathlon România își va rezerva dreptul de proprietate asupra produselor cumpărate de Dumneavoastră până ce v-ați îndeplinit toate obligațiile, în special plata prețului integral al comenzii.
13.2. În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
13.3. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
13.4. La livrare, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Decathlon România în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Refuzul de semnare a documentul de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor;
13.5. După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.
13.6. În cazul în care Cumpărătorul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia Produsele în numele său. Reprezentantul Cumpărătorului trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele Cumpărătorului, Produsele. Cumpărătorul este de acord ca Decathlon România să se bazeze pe instrucţiunile reprezentantului ca şi cum ar fi propriile sale indicații.
14.1. În conformitate cu Politica de confidențialitate, conținutul și materialele publicate pe Website, sunt integral în proprietatea exclusivă a Decathlon România. Folosirea, fără acordul expres al Decathlon România, a oricărui material publicat pe acest Website, se pedepsește conform legii. Denumirile Decathlon, decathlon.ro si reprezentările grafice corespunzătoare sunt mărci înregistrate ale Decathlon SA.
14.2. Prevederile din prezenta secțiune, precum și dispozițiile aplicabile din Politica de confidențialitate, nu vă împiedică să utilizați acest Website pentru a înregistra o Comandă online și a copia/utiliza/printa detaliile acesteia sau ale Contractului.
14.3. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de către Decathlon România, includerea oricărui Conținut în afara Website-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Decathlon România asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Decathlon România.
14.4. Utilizatorii poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
14.5. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Decathlon România și/sau al angajatului/prepusului Decathlon România care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
14.6. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
16.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau de caz fortuit. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.
16.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
În momentul în care, Clientul își crează un Cont pe Website, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Renunțarea la primirea Newslettere-lor de către Utilizator se poate face în orice moment din contul creat pe Website. Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului, H.G 1037/2010, privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, Cumpărătorii vor avea în vedere următoarele:
• Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta selectiv aceste DEEE;
• Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare prezente în toate magazinele Decathlon România.
Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roti barată cu două linii în formă de X, ca în imaginea alăturată. Aceasta pictograma indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere și că ele fac obiectul unei colectări selective.
19.1. Utilizarea Website-ului, transmiterea Comenzilor şi încheierea Contractelor prin intermediul Website-ului sunt guvernate de legislaţia română.
19.2. Orice litigiu care rezultă din sau în legătură cu folosirea Website-ului sau în legătură cu o Comandă/un Contract va fi supus instanţelor competente din România.
19.3. Consumatorii nu pot renunţa la drepturile care le sunt garantate de lege. Orice clauză contractuală prin care se renunţă sau se restrâng în mod direct sau indirect drepturile prevăzute de lege în favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru aceștia.
Termeni și condiții BORNA PLUS
1. Introducere
2. Preambul
3. Definiții
4. Documente contractuale
5. Informații despre comenzile online
6. Prelucrarea datelor cu caracter personal
7. Înregistrarea ca utilizator
8. Comenzi
9. Disponibilitate
10. Livrare
11. Schimburi si retururi
12. Garantie si servicii post vanzare
13. Dreptul de proprietate al produselor, transmiterea riscurilor, raspundere
14. Drepturile de proprietate intelectuala
15. Prelucrarea datelor personale
16. Cesionarea si subcontractarea
17. Forta majora si caz fortuit
18. Informatii privind DEEE si baterii
19. Legislatia aplicabila si jurisdictie
1. Introducere
Serviciul BORNA PLUS este operat de ROUMASPORT SRL, o societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social în București, Bd. Iuliu Maniu, nr. 546 – 560, sector 6, România, hipermagazinul Decathlon din cadrul Centrului Comercial Militari, înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/6890/2008, cod unic de înregistrare RO23727785 (denumită în continuare „Decathlon România”), număr de telefon 021.408.5000 și adresă de e-mail [email protected]. Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile de utilizare a Serviciul BORNA PLUS (denumit în continuare “Borna Plus”) și condițiile de achiziţionare a produselor comercializate prin intermediul Borna Plus (denumit în continuare „Termenii și Condițiile"). Politica de retur Decathlon România, Politica de confidențialitate Decathlon România, Politica privind modulele cookie, Politica de prelucrare a datelor personale, precum și orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni și Condiții. Prin utilizarea Bornei Plus, prin logarea în cadrul acestuia şi prin accesarea serviciilor oferite de către Decathlon România acceptați Termenii şi Condiţiilor detaliate mai jos, cu toate consecinţele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor și a Condiţiilor, sunteţi, de asemenea, de acord cu Politica de retur Decathlon România, Politica de confidențialitate Decathlon România, Politica privind modulele cookie, Politica de prelucrare a datelor personale, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, vă rugăm să nu utilizați Borna Plus.
Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile înainte de a utiliza Borna Plus și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia.
Decathlon România își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condiţiile, fără o notificare prealabilă. Decathlon România îşi rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli şi restricţii în ceea ce priveşte Borna Plus, în orice moment, fără o notificare prealabilă. Decathlon România îşi rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment, fără o notificare prealabilă.
Orice modificări aduse Termenilor și Condiţiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest Website. Astfel, vă rugăm să verificați secțiunea aferentă Termenilor si Condiţiilor, înainte de fiecare comandă, pentru că este posibil să fi intervenit modificări de la ultima vizită.
Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termeni și Condiții va rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici: https://www.decathlon.ro/intrebari-frecvente.html
2. Preambul
Prezentele Termeni și Condiții se aplică exclusiv între Decathlon România și orice persoană care accesează Borna Plus, denumită în continuare ‘Utilizator’, sau achiziționează produse și/sau servicii utilizând Borna Plus, denumită în continuare “Cumpărător”, denumite în mod colectiv ‘Părțile’.
Prin utilizarea Bornei Plus confirmați că sunteți major sau că ați primit permisiunea părinților și că aveți capacitatea juridică de a încheia un contract și de a plasa ulterior o comandă prin intermediul Bornei Plus.
3. Definiții
Termenii și Condițiile se vor aplica tuturor vânzărilor de produse și/sau servicii comercializate de către Decathlon România, prin intermediul Bornei Plus. În cuprinsul Termenilor și Condițiilor, termenii de mai jos vor avea următoarea semnificație:
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care accesează, în orice mod, Borna Plus.
Cumpărătorul consumator – orice persoană fizică care, prin înregistrarea unei comenzi prin Borna Plus, acționează în alte scopuri decât cele specifice activității sale comerciale sau profesionale, având, potrivit legii, calitatea de consumator.
Cumpărătorul profesionist - orice persoană fizică sau juridică, precum și orice altă entitatea care, prin înregistrarea unei comenzi prin Borna Plus, acționează în scopurile specifice activității sale comerciale sau profesionale, neavând potrivit legii, calitatea de consumator. Vânzătorul – Decathlon România.
Comanda – solicitarea transmisă de către Cumpărător, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, în vederea achiziționării de Produse și/sau Servicii prin Borna Plus, în condițiile prevăzute de Termeni și Condiții, de către Decathlon România.
Produs - orice bun comercializat de către Decathlon România prin Borna Plus, solicitat de către Cumpărător prin Comanda înregistrată care urmează să fie livrat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.
Serviciu – orice serviciu comercializat de Decathlon România prin Borna Plus, solicitat de către Cumpărător prin Comanda înregistrată, care urmează să fie prestat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.
Contract – contractul încheiat de către Cumpărător, în conformitate cu Termenii și Condițiile expres acceptate de acesta, și Decathlon România, la momentul confirmării de către Decathlon România, pe un suport durabil, a Comenzii transmise de către Cumpărător. Secţiune – o secţiune din Borna Plus
Borna Plus – serviciu de achiziționare de produse comercializate de Decathlon care poate fi accesat printr-un dispozitiv electronic disponibil fizic în magazinele Decathlon;
Newsletter - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor și/sau promotiilor desfășurate de către Decathlon România într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Decathlon România cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție - încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs / serviciu de către Decathlon România către Cumpărător, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Decathlon România, indiferent de modalitatea de livrare;
Conținut are următoarea definiție:
• toate informațiile din Borna Plus care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor de către Decathlon România prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată prin orice mijloc de către Decathlon România Utilizatorului și/sau Cumpărătorului, conform datelor de contact, specificate sau nu de către acesta;
• informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de Decathlon România într-o anumită perioadă;
• informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de catre un terț cu care Decathlon România are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
• date referitoare la Decathlon România, sau alte date privilegiate ale acesteia.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, exclusiv în mod electronic și doar prin intermediul Bornei Plus un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Decathlon România.
Card de fidelitate Decathon – Cardul de fidelitate Decathlon dă dreptul clienților să acumuleze puncte Decathlon în funcție de valoarea achizițiilor pe care le fac în magazinele Decathlon. Punctele Decathlon se transformă în vouchere Decathlon pe baza cărora se pot face achiziții din magazinele Decathlon. De asemenea, Cardul de Fidelitate Decathlon asigură garanția produselor dvs., în conformitate cu Certificatul de garanție Decathlon. Mai mult, Cardul de Fidelitate Decathlon reține toate achizițiile efectuate de dvs. în magazinele Decathlon.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și/sau Serviciilor așa cum sunt precizate prin Borna Plus.
4. Documente contractuale
4.1. Prin inregistrarea unei Comenzi prin Borna Plus, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
4.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail), prin sms sau telefonic.
4.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifică cantitatea de Produselor și/sau Servicii din Comandă Vânzătorul va anunța Cumpărătorul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii. Dacă clientul nu este de acord cu noua Comandă acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma plătită de Cumpărător în maxim 14 zile de la confirmarea modificării/anulării comenzii. Pentru plata cu cardul, dacă valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii inițiale, Cumpărătorul va trebui să inițieze o nouă comandă.
4.4. Contractul se considera încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărator de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
4.5. Informațiile puse la dispoziție de către Vânzător prin Borna Plus vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia putând fi și alte documente cum ar fi certificatul de garanție și/sau certificatul de conformitate emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achiziționate.
5. Informații despre comenzile prin Borna Plus
5.1. Decathlon România ia toate măsurile pentru ca informaţiile publicate prin Borna Plus, inclusiv descrierea Produselor şi a Serviciilor, precum și preţurile listate, să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, se pot face și greşeli. În asemenea situații, Decathlon România va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care Decathlon România constată că eroarea respectivă a afectat/influențat Comanda dumneavoastră sau Contractul valabil încheiat, va încerca să vă informeze în cel mai scurt timp posibil, oferindu-vă atât posibilitatea reconfirmării Comenzii/a Contractului, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.
5.2. Vă rugăm să aveți în vedere că achiziţionarea produselor prin Borna Plus oferă o experienţă diferită de cea de la raft. În special, trebuie să ştiți că:
• culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate prin Borna Plus, pot fi diferite în realitate, pentru că depind de mai mulţi factori, inclusiv, dar fără a se limita la, setările monitorului dumneavoastră;
• dimensiunile şi forma Produselor pot fi diferite în realitate faţă de modul în care apar prin Borna Plus, de aceea, vă rugăm să aveți în vedere că este responsabilitatea dumneavoastră să verificați ca mărimea reală a fiecărui Produs să corespundă scopului pentru care ați achiziționat respectivul Produs;
• fotografiile şi imaginile afișate prin Borna Plus au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Produsului şi a detaliilor incluse, trebuie să citiți cu atenție descrierea corespunzătoare a Produsului sau să ne contactați prin modalitățile menționate aici: https://www.decathlon.ro/intrebari-frecvente.html;
• Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca Decathlon România să nu poată livra Comanda. De asemenea, Decathlon România își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În asemenea situații, singura responsabilitate a Decathlon România față de dumneavoastră este rambursarea integrală a sumelor plătite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare;
• Decathlon România depune toate eforturile pentru a livra Produsele în conformitate cu data de livrare asumată, menționată în emailul cu detalii despre livrare, transmis potrivit prevederilor din secțiunea 10. Menționăm că toate informațiile cu privire la livrare oferite de Decathlon România (prin Borna Plus, pe website-ul www.decathlon.ro, la telefon sau prin email) sunt doar cu titlu estimativ şi, de aceea, pot varia de la caz la caz. Vă rugăm să consultați Secțiunea 10 pentru mai multe informaţii despre livrare;
• Nu toate Produsele afișate prin Borna Plus vor fi disponibile în magazinele Decathlon România. Preţurile practicate prin Borna Plus pot fi diferite de cele aplicate în magazinele Decathlon România. Pentru a afla prețul exact al Produselor vă rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici: https://www.decathlon.ro/intrebari-frecvente.html. Decathlon România își rezervă dreptul de a ajusta în mod liber și cu respectarea prevederilor legale, preţurile şi ofertele speciale practicate.
5.3. Nu este permisă utilizarea Bornei Plus în scopul introducerii în mod deliberat de viruşi sau orice alt program sau material care poate fi tehnic dăunător sau distructiv. Sunt interzise încercările de acces neautorizat la Borna Plus, la serverul pe care este găzduit acesta sau la orice alt server, calculator sau bază de date în legatură cu acest site web. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor vă angajați să nu atacați Borna Plus prin intermediul unui atac de blocare a serviciului sau de blocare distribuită a serviciului.
Nerespectarea dispozițiilor din prezenta clauză va fi raportată autorităților competente în vederea aplicării sancțiunilor legale și va determina suspendarea imediată a dreptului de a utiliza acest Website.
Decathlon România, deși depune toate eforturile pentru a asigura o interacțiune sigură prin Borna Plus, nu garantează ca acesta, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Vă rugăm să aveți în vedere că folosiți Borna Plus pe riscul propriu, Decathlon România nefiind în niciun fel responsabilă pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Bornei Plus sau ca urmare a utilizării informațiilor prin Borna Plus. Decathlon România nu răspunde de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor din Borna Plus, fără ca prin această prevedere să fie afectate drepturile de care beneficiați, în temeiul legii.
Decathlon România își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse și/sau Servicii afișate prin Borna Plus ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu), cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul.
Orice link-uri către alte website-uri sau materiale ale unor terțe părți, dacă este cazul, postate prin Borna Plus sunt oferite exclusiv în scop informativ, iar Decathlon România nu își asumă în niciun fel responsabilitate pentru conținutul acestor website-uri și materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor website-uri.
5.4. Decathlon România are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor online, parţial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără notificare prealabilă. Decathlon România nu va fi responsabilă pentru nicio modificare, suspendare sau întrerupere a disponibilităţii serviciului Borna Plus, fără ca prin această prevedere să se aducă atingere drepturilor pe care legea le recunoaște consumatorilor. De asemenea, comenzile prin Borna Plus valabil confirmate de către Decathlon România, anterior operațiunilor de modificare, suspendare sau încetare dispuse, vor fi în mod corespunzător executate de Decathlon România.
5.5. Decathlon România va asigura confidențialitatea datelor dumneavoastră, respectiv a datelor de autentificare, parolei şi tuturor celorlalte detalii în legătură cu contul creat pe website-ul www.decathlon.ro, în conformitate cu Politicii de prelucrare a datelor personale. Cu toate acestea, este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că informațiile privind contul Decathlon rămân confidenţiale în orice moment și că nu vor fi transmise către terți. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor sunteți de acord să informați Decathlon România în cel mai scurt timp posibil dacă aveți, în mod rezonabil, suspiciuni că securitatea contului dumneavoastră este în pericol.
5.6. Vă rugăm să aveți în vedere că puteți face o comandă valabilă prin Borna Plus numai dacă ați împlinit vârsta de 18 ani și doriți ca Produsele și/sau Serviciile să fie livrate/prestate pe teritoriul României. Este nevoie în mod necesar de o adresă de email valabilă/activă şi un număr de telefon la care puteți fi contactat cu uşurinţă.
5.7. Comercializarea Produselor prin Borna Plus are loc în sistem en-detail (comerț cu amănuntul), iar nu en-gros (comerț cu ridicata).
7. Înregistrarea ca utilizator
7.1. Dacă utilizați Borna Plus, chiar dacă nu achiziţionați produse și/sau servicii, aveți calitatea de utilizator.
7.2. Pentru a putea achiziționa produse și/sau servicii trebuie să vă înregistrați pe website-ul www.decathlon.ro, prin crearea unui cont.
7.3. Puteți găsi informațiile necesare cu privire la înregistrare în secţiunea “Intră în cont”.
7.4. Decathlon România poate refuza solicitarea de înregistrare sau poate sterge conturi existente în măsura în care constată că informațiile furnizate sunt în mod vădit neconforme cu realitatea. De exemplu, Decathlon isi rezerva dreptul de a sterge conturile create cu o adresa de email care nu apartine persoanei care creeaza contul. In urma stergerii contului, puteti pierde dreptul de garantie sau dreptul de a returna produsele. Prin urmare, este necesar sa va creati conturi de client cu adresa dvs. de email corecta.
7.5. Crearea unui cont pe decathlon.ro duce automat la includerea în Programul de fidelitate Decathlon. Mai multe detalii cu privire la Programul de fidelitate Decathlon puteți consulta aici.
8. Comenzi
Cum să plasezi o comandă prin Borna Plus
8.1. Utilizatorul va consulta secțiunea “Cum comand?” pentru a obține toate informaţiile relevante despre etapele efectuării unei Comenzi. Înregistrarea Comenzii constituie o ofertă de achiziţionare a produselor de la Vânzător, supusă confirmării sale ulterioare.
8.2. La plasarea unei Comenzi, vi se va cere să urmați mai multe etape:
- adăugați produsele alese în coș;
- selectați modalitatea de livrare;
- selectați metoda de plată;
- efectuați plata, cu excepția plății ramburs;
8.3. Odată înregistrată, Comanda nu mai poate fi modificată de către Cumpărător. În cazul în care doriți să modificați/anulați comanda vă rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici: https://www.decathlon.ro/intrebari-frecvente.html.
8.4. După efectuarea Comenzii veți primi un e-mail sau un telefon de la Decathlon România cu privire la detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii, inclusiv costurile de livrare, precum și un număr de identificare a Comenzii.
8.5. Transmiterea Comenzii de către Cumpărător și primirea emailului menționat la punctul 8.4. de mai sus, reprezintă doar o confirmare a faptului că această Comandă a fost recepţionată de Decathlon România și nu formează un contract cu caracter obligatoriu.
Acceptarea comenzilor și formarea contractului
8.6. Decathlon România va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor Produselor comandate, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă (înainte de a o fi acceptat). În cazul în care Comanda este refuzată de Decathlon România, Cumpărătorul va fi anunţat telefonic sau prin e-mail.
8.7. De îndată ce Comanda dumneavoastră e gata să fie expediată, Decathlon România vă va trimite un e-mail de confirmare a expedierii Comenzii. Contractul se consideră valabil încheiat la momentul confirmării expedierii de către Decathlon România, pe un suport durabil, respectiv prin transmiterea e-mailului care confirmă expedierea comenzii către Cumpărător.
Prețurile noastre
8.8. Prețurile afișate prin Borna Plus sunt exprimate în lei și includ toate taxele aplicabile.
8.9. TVA se aplică la valoarea legală de la data comenzii și este inclus în prețurile produselor și/sau serviciilor.
8.10. Prețurile produselor afișate prin Borna Plus exclud costurile de livrare și costurile altor servicii opționale pe care le-ați selectat.
8.11. Orice alte costuri suplimentare vor fi incluse în sumarul comenzii dumneavoastră afișat pe ecran înainte de confirmarea finală a comenzii dumneavoastră.
8.12. Prin prezenta sunteți informat că prețurile produselor și serviciilor disponibile și aplicabile în magazinele Decathlon România nu se aplică achizițiilor făcute prin Borna Plus și vice versa.
Metodele de plată
Aveți două modalități prin care puteți plăti produsele și/sau serviciile comandate prin Borna Plus:
în numerar, prin card bancar și/sau card cadou Decathlon, la casele de marcat din magazin, imediat după înregistrarea comenzii prin Borna Plus;
în numerar, în RON, la livrarea produselor și/sau serviciilor, către reprezentantul curierului desemnat de către Decathlon România.
Dovada comenzilor și a plății
8.14. În absența dovezilor, bazele noastre electronice de date și cele ale furnizorilor noștri de servicii sunt păstrate în condiții adecvate de siguranță și constitue dovada tuturor tranzacțiilor între Decathlon România și Cumpărător. În conformitate cu reglementările aplicabile, păstrăm comenzile într-un mediu sigur. Puteți accesa comenzile plasate de dumneavoastră pe Website accesând secțiunea “Intră în cont”. În toate cazurile, Decathlon România sfătuiește Clienții să păstreze e-mail-ul de confirmare a comenzii.
Erori ale prețurilor
8.15. Decathlon România va depune toate eforturile pentru ca preţurile afișate prin Borna Plus să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care Decathlon România descoperă o eroare legată de preţul unui Produs și/sau Serviciu comandat deja de către Cumpărător acesta va fi informat cât mai curând posibil despre eroarea produsă. În aceste situații, Cumpărătorul va avea opţiunea fie de a reconfirma Comanda la preţul corect, fie de a anula Comanda.
În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, Decathlon România va considera Comanda anulată şi Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin email.
8.16. În cazul în care Cumpărătorul decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la preţurile corecte ale Produselor, însă anterior acestui moment a achitat deja prețul Produselor comandate, Decathlon România va oferi o rambursare completă în cel mai scurt termen, dar nu mai mult de trei zeci (30) de zile calendaristice de la anulare.
8.17. În măsura în care Decathlon România nu a informat Cumpărătorul cu privire la prețurile eronate și a confirmat Comanda, conform prevederilor de mai sus, Contractul valabil încheiat va fi în mod corespunzător executat și Produsele vor fi livrate.
9. Disponibilitate
9.1. Ofertele noastre de produse și servicii se aplică atât timp cât ele rămân vizibile prin Borna Plus, cu excepția cazului în care sunt disponibile oferte speciale, caz în care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe prin Borna Plus. Vă sfătuim să verificați disponibilitatea produselor pe pagina de informații relevante despre produs. În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Decathlon România își rezervă dreptul de a anula comanda, caz în care veți fi notificat în consecință.
9.2. Dacă plasați o comandă pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Decathlon România vă va informa corespunzător. Restul comenzii va fi procesat și expediat către dvs. în termenul indicat în emailul primit în urma Comenzii.
10. Livrare
10.1. Unde livrăm? Unde prestăm serviciile?
Produsele sunt livrate la adresa furnizată de dumneavoastră în Comandă, doar pe teritoriul României.10.2. Livrăm la adrese unde locuiesc mai mulți proprietari?
În cazul în care se va face o livrare la o adresă cu mai mulți locatari, dvs. ați luat la cunoștință faptul că serviciul de livrare a comenzii oferit de Decathlon România se efectuează la o adresă cu mai mulți locatari menționată în Comanda dvs., însemnând că o livrare poate fi primită de un terț.
Livrările către anumite zone care nu sunt ușor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se vor face la cel mai apropiat oraș. După aceea, dvs. sunteți responsabil de aranjarea livrării la locul exact în care vă aflați. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi plătită de către Decathlon România.
10.3. Timpul de livrare
Timpul de livrare afișat pe site decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre, dar nu mai mult de 30 de zile după confirmarea expedierii comenzii prin Borna Plus. Veți primi un e-mail în care vi se confirmă expedierea comenzii dvs.
10.4. Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă atunci când se livrează comanda?
Dacă sunteți în imposibilitatea de a primi articolele livrate, veți fi contactat de către reprezentantul curierului pentru cel mult două încercări de livrare, într-un interval de 14 zile. Ulterior, coletul va fi returnat Decathlon România.
10.5. Verificați coletele la primire!
În ceea ce privește primirea coletelor Decathlon România sfătuiește Clienții să verifice starea aparentă a coletelor la livrare. În cazul unei probleme (ambalaj deteriorat sau care lipsește) dvs.:
- trebuie să descrieți starea coletului refuzat în detaliu pe nota de livrare/AWB;
- trebuie să aveți semnătura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;
În situația în care livrarea nu este conformă cu Comanda dvs. Decathlon România vă va trimite produsele lipsă/deteriorate în cel mai scurt timp posibil sau vă va rambursa, în funcție de alegerea dvs.
Livrarea produselor se va face la intrarea în incinta dvs. (apartament, curte, cladire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligația de a desface/monta/amplasa produsele în diverse locuri din incinta dvs.
11. Schimburi și retururi. Dreptul de retragere. Condiții de înlocuire și rambursare
11.1. Aveți o perioadă de maxim 2 ani de zile pentru a vă schimba produsele comandate prin Borna Plus sau pentru a vi se rambursa contravaloarea acestora, conform Politicii de Retur Decathlon România și Certificatului de Garanție Decathlon România. Transportul produselor în vederea schimbului se face pe cheltuiala dumneavoastră.
Dreptul de retragere
11.2. În conformitate cu legislația în vigoare, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul Contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. În conformitate cu legislația în vigoare, această perioadă de retragere nu se va aplica în ceea ce privește exceptările de la art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, precum și pentru comenzile de articole perisabile, cum ar fi produsele alimentare.
11.3. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați prin transmiterea unui mesaj la adresa de e-mail [email protected], folosind următorul model:
“Către:
ROUMASPORT SRL
Bd. Iuliu Maniu nr. 546 – 560, sector 6, București
021.408.5005
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea produselor aferente comenzii cu numărul
.................................................
Numele consumatorului
Adresa consumatorului
Semnătura consumatorului
Data”
Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
11.4. Dreptul de retragere se va exercita pe cheltuiala dumneavoastră, în conformitate cu termenii și condițiile de mai jos. Decathlon România nu vă va rambursa costurile returnării produsului.
Exercitarea dreptului de retragere
11.5. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cea oferită de către Decathlon România, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
11.6. Puteți alege cum să returnați articolul dvs. și dacă doriți puteți să încheiați o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului dumneavoastră. Decathlon România nu rambursează costurile de returnare sau costurile de asigurare și nu va fi răspunzător în cazul în care coletul dumneavoastră se pierde. Decathlon România recomandă clienților să aleagă o opțiune poștală prin care pot urmări coletul. În general, toate costurile și riscurile care decurg în legătură cu returnările sunt suportate de Client.
11.7. Doar articolele retunate ce sunt complete, în stare perfectă și în ambalajul original vor fi acceptate. În caz contrar, returnarea va fi considerată neconformă și nu veți primi o rambursare de la Decathlon România.
Când voi primi rambursarea dacă îmi exercit dreptul de retragere?
11.8. Dacă urmați procedura de returnare de la articolele 11.2 și 11.3, veți fi rambursați în termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage. Rambursarea presupune costul produselor comandate și costul transportului de la Decathlon România la Cumpărător, dacă ați fost nevoit să-l suportați. Costul returnării de la Client la Decathlon România este în responsabilitatea Cumpărătorului.
11.9. În cazul în care ați achitat produsele la livrare, rambursarea se poate face:
- într-un cont bancar comunicat de dvs., în cazul în care ați returnat produsul prin poșta/curier.
- în numerar, la unul din magazinele Decathlon România, dacă vă prezentați cu produsul și cardul de fidelitate Decathlon sau factura de achiziție.
11.10. În cazul în care doar o parte a unei comenzi este returnată, Decathlon România va rambursa costurile de expediere / transport (doar dus), în funcție de valoarea totală a comenzii. În cazul în care o comandă întreagă este returnată, Decathlon România va rambursa toate costurile poștale plătite atunci când a fost plasată comanda.
11.11. Decathlon România poate amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Ce se întâmplă dacă articolul meu este defect sau nu este ceea ce am comandat?
11.12. În cazul în care defectul a fost cauzat de transportator vă rugăm să consultați punctul 10.5
11.13. În cazul în care articolul nu corespunde cu cel comandat (model, mărime, culoare sau referințe incorecte), aveți o perioadă de 2 ani de zile de la primirea coletului în care să cereți returnarea, înlocuirea sau rambursarea articolului către Decathlon România, în conformitate cu Politica de Retur Decathlon România.
Pot returna un articol la un magazin Decathlon?
11.14. Decathlon România permite Clienților posesori ai unui card de fidelitate Decathlon să schimbe și să returneze articolele la oricare magazin Decathlon din România, cu condiția ca ei să-și fi înregistrat cardul de fidelitate pe website-ul www.decathlon.ro, la secțiunea Contul meu.
11.15. În cazul în care returnați produse la un magazin Decathlon din România trebuie să duceți produsul la recepția clienți din respectivul magazin Decathlon, împreună cu cardul de fidelitate folosit la achiziția produsului pe prin Borna Plus. Rambursările vor fi făcute de către magazin și veți primi contravaloarea în bani a produsului returnat.
12. Garanție și servicii post vânzare
Articolul este deteriorat sau defect
12.1. Fără a aduce atingere garanției de vânzări care acoperă anumite produse vândute pe Website, conform Certificatului de Garanție Decathlon România. Decathlon România e obligată să ofere garanție legală împotriva defectelor cât și garanție împotriva defectelor ascunse în conformitate cu legislația în vigoare, pentru toate produse vândute pe Website.
12.2. Anumite produse vândute prin Borna Plus sunt acoperite de o garanție specifică. Pentru detalii consultați Certificatul de Garanție Decathlon România.
12.3. Cu toate acestea, această garanție nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a articolului de către dumneavoastră, conform Certificatului de Garanție Decathlon România. Decathlon România atrage atenția asupra defectelor și problemelor care pot fi cauzate de instalarea sau manipularea incorectă a echipamentelor. În acest sens, Decathlon România vă solicită să urmați instrucțiunile din ghidurile de ajutor disponibile pe site și să efectuați mai multe teste pe echipamentul primit.
Cum îmi pot repara produsele defecte în perioada de garanție?
12.4. În cazul unei defecțiuni în perioada de garanție, contactați-ne prin modalitățile menționate aici: https://www.decathlon.ro/intrebari-frecvente.html.
12.5. Ca parte a acestei garanții, Decathlon România vă permite să alegeți dacă să returnați articolul la un magazin Decathlon din România sau la Website. În cazul în care defectul este cauzat de producătorul produsului, costurile de expediere / de transport vor fi suportate de Decathlon România, dacă folosiți metoda de retur oferită de către Decathlon România.
12.6. Odată ce articolul a fost analizat de către Decathlon România, care va verifica în special dacă acesta este acoperit de garanția de vânzare, articolul va fi reparat sau înlocuit. În cazul în care cauza problemei este acoperită de garanția de vânzări și articolul nu poate fi reparat și nici înlocuit cu un articol identic sau echivalent, veți fi rambursați. În orice caz, în cazul în care problema este acoperită de garanția de vânzare, Decathlon România vă va oferi cea mai potrivită soluție (înlocuirea părții defecte, înlocuirea articolului sau emiterea rambursării).
12.7. În cazul în care un produs este returnat fără un motiv întemeiat sau dacă nu ați citit și urmat instrucțiunile oferite pe site sau odată cu produsul, returnarea va fi considerată neconformă și prelucrată ca atare.
12.8. Puteți alege o altă metodă de returnare a articolul dvs., diferită de cea oferită de către Decathlon România. De asemenea, puteți alege să încheiați o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului dumneavoastră. Decathlon România nu acoperă nici una din aceste cheltuieli și nu va fi răspunzător în cazul în care coletul dumneavoastră dispare.
12.9. În cele din urmă, sunteți responsabil pentru ambalarea articolul dvs., astfel încât să nu existe nici un risc de deteriorare pe durata transportului.
13. Dreptul de proprietate al produselor, transmiterea riscurilor, răspundere
13.1. Decathlon România își va rezerva dreptul de proprietate asupra produselor cumpărate de Dumneavoastră până ce v-ați îndeplinit toate obligațiile, în special plata prețului integral al comenzii.
13.2. În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
13.3. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
13.4. La livrare, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Decathlon România în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Refuzul de semnare a documentul de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor;
13.5. După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.
13.6. În cazul în care Cumpărătorul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia Produsele în numele său. Reprezentantul Cumpărătorului trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele Cumpărătorului, Produsele. Cumpărătorul este de acord ca Decathlon România să se bazeze pe instrucţiunile reprezentantului ca şi cum ar fi propriile sale indicații.
14. Drepturile de proprietate intelectuală
14.1. În conformitate cu Politica de confidențialitate, conținutul și materialele publicate pe Website, sunt integral în proprietatea exclusivă a Decathlon România. Folosirea, fără acordul expres al Decathlon România, a oricărui material publicat prin Borna Plus, se pedepsește conform legii. Denumirile Decathlon, decathlon.ro si reprezentările grafice corespunzătoare sunt mărci înregistrate ale Decathlon SA.
14.2. Prevederile din prezenta secțiune, precum și dispozițiile aplicabile din Politica de confidențialitate, nu vă împiedică să utilizați Borna Plus pentru a înregistra o Comandă online și a copia/utiliza/printa detaliile acesteia sau ale Contractului.
14.3. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de către Decathlon România, includerea oricărui Conținut în afara Bornei Plus, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Decathlon România asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Decathlon România.
14.4. Utilizatorii poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
14.5. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Decathlon România și/sau al angajatului/prepusului Decathlon România care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
14.6. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
15. Prelucrarea datelor personale
Având în vedere că Borna Plus este un serviciu complex care implică efectuarea unor operațiuni succesive precum primire și procesare comandă, confirmare comandă, stabilirea condițiilor pentru livrare și efectuarea plății comenzii, Roumasport S.R.L. trebuie să prelucreze o serie de date personale ale clientului, în scopul realizării acestor operațiuni. În acest sens, prelucrarea datelor personale ale clienților care se va efectua în conformitate cu Politica de prelucrare a datelor personale care poate fi regăsită aici: https://www.decathlon.ro/politica-de-prelucrare-a-datelor-personale.html
16. Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
17. Forta majora si caz fortuit
17.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
17.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
18. Informații privind DEEE și baterii
18.1. Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
18.2. Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului, H.G 1037/2010, privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, Cumpărătorii vor avea în vedere următoarele:
• Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta selectiv aceste DEEE;
• Clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare prezente în toate magazinele Decathlon România.
18.3. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roti barată cu două linii în formă de X, ca în imaginea alăturată. Aceasta pictograma indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere și că ele fac obiectul unei colectări selective.
19. Legislația aplicabilă și jurisdicție
19.1. Utilizarea Bornei Plus, transmiterea Comenzilor şi încheierea Contractelor prin intermediul Bornei Plus sunt guvernate de legislaţia română.
19.2. Orice litigiu care rezultă din sau în legătură cu folosirea Bornei Plus sau în legătură cu o Comandă/un Contract va fi supus instanţelor competente din România.
19.3. Consumatorii nu pot renunţa la drepturile care le sunt garantate de lege. Orice clauză contractuală prin care se renunţă sau se restrâng în mod direct sau indirect drepturile prevăzute de lege în favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru aceștia.