Angajatul Alex "ciclism" a fost de mare ajutor, extrem de amabil si a furnizat informatii complete si corecte.
Va felicit pentru calitatea angajatilor si in mod sprecial va comunic aprecierea mea ca si client pentru Alex.
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru opinia transmisă, aceasta fiind importantă pentru noi în vederea încercării de a îmbunătăți în mod constant serviciile și produsele pe care le punem la dispoziția clienților noștri.
Ne cerem scuze pentru toate inconvenientele generate la vizita pe care ați efectuat-o în magazinul nostru și vă asigurăm că nu ne dorim ca astfel de situații neplăcute să devină recurente.
Ținem să vă menționăm faptul că estimarea prețului se face în funcție de starea, vechimea si prețul inițial al produsului. Pentru a vedea o estimare a prețului înainte de a veni la magazin, vă propunem să faceți o simulare pe pagina: https://www.decathlon.ro/second-life/buy-back#/funnel/product/category
Pentru orice alte detalii, vă stăm la dispoziție.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim o zi cât mai frumoasă!
Claudiu
Good afternoon, Michael!
Thank you for your opinion! It`s important for us to improve the quality of our services and the experience of all customers who are coming to Decathlon Băneasa.
We apologize for the inconvenience you have experienced in our location and we assure you that we do our best to find solutions for all situations that requires it. We will discuss with security agents to ensure we improve communication with our customers.
Our store policy does not allow trolleys from other supermarkets, because our store configuration is not designed for large trolleys (could lead to aisle blockages, destruction of mannequins or the products exposed for being tested, accidents without intention between clients).
For bulky purchases made in Decathlon stores, we provide a special trolley (assisted by one of our employees) and for normal purchases you can use the blue plastic trolleys.
Thank you for your understanding!
We hope that your next visit will be a better experience!
Mădălina Maria
Mi poate acorda discountul pt că pantalonii negri nu se potrivesc cu cei negri pt că sunt din loturi diferite și au producători diferiți: cei maro sunt făcuți in India și cei negri in Vietnam, de parcă eu trebuia să știu că din cauza asta nu se potrivesc ?!? deși masurile sunt identice .
Rog managementul Decathlon sa analizeze și să rezolve intr.un fel situația astfel încât să rămân în continuare client Decathlon.
P.s. daca tot am făcut drumul la magazin am cumpărat pantalonii negri cu o măsură mai mare. O experiență f nefericită!!!!!
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru feedbackul transmis, acesta fiind important pentru a reuși să îmbunătațim calitatea serviciilor oferite, dar și experiența tuturor clienților care vin în magazinul nostru.
Ne cerem scuze pentru inconvenientele legate de articolele care nu s-au potrivit ca mărime. Din păcate nu putem decide noi, în magazin, matrițele produselor care se dau spre producție, însă cu siguranță vom trimite feedbackul dumneavoastră către marcă.
În cazul în care ați achiziționat un produs de care nu sunteți mulțumit, îl puteți returna conform politicii noastre de retur.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim o zi minunată!
Robert
Am fost azi in magazinul din Baneasa pentru actualizarea datelor si verificarea cardului Decatlhlon. Am fost ajutat de doamna Andreea Papa care mi-a rezolvat rapid problema cardului si a fost foarte amabila. Interactiunea cu angajatii unui magazin e foarte importanta pentru mine, la fel de importanta ca preturile sau ofertele din magazin. Ma bucur ca la Decathlon gasesc oameni prietenosi care sunt dispusi sa ajute.
A stat cu mine și m-a ajutat sa îmi rezolv problema.
Nu a plecat de langa mine pana nu am rezolvat.
Felicitări pentru Dan de la ciclism!!!