Buna ziua,
Vă mulțumim pentru redactarea opiniei dumneavoastră, aceasta este importanta in vederea îmbunătățirii calității serviciilor noastre.
In ceea ce privește schimbătorul de viteze, acesta are o garanție de 2 ani de zile dar doar in cazul in care este o problema de fabricație a acestuia și nu o problema de uzura\lovitura. Pentru mai multe informații și detalii ne puteți contacta telefonic.
O zi buna!
Cristian
Ulterior solicitărilor mele de urgentare a serviciului și prezenței mele fizice în magazin și bineînțeles după achiziționarea pieselor de schimb pe cont propriu s-a efectuat reparația.
Foarte grav mi se pare faptul că nu mi-au fost returnate discurile de frână demontate de pe bicicletă. Acest lucru creează suspiciuni cu privire la starea lor de uzură și mai grav denotă că magazinul d-voastră nu are noțiuni elementare de ce înseamnă proprietate privată și sigur veți întâmpina probleme pe viitor pe această linie.
Buna ziua,
In primul rand ne cerem scuze pentru situația creată. Din ce am înțeles de la colegii mei, nu au fost disponibile discurile se frana și aceasta a fost cauza întârzierii reparației. Piesele înlocuite de pe biciclete nu se pastreaza de către companie decât la solicitarea clienților.
Mulțumesc!
Cristian
Când au fost preluate bicicletele am fost informat ca am nevoie mai mult de o revizie standard la ambele, ca trebuie schimbate cauciucuri, etc. Am fost de acord și așteptăm sa ma sune cineva sa îmi spună prețul final (estimat undeva la 480 inițial). Nu am primit niciun telefon, doar un mesaj după câteva zile ca elops e gata. Am venit la actelor după o săptămână sa vad poate sunt amândouă gata. Nu erau. După o zile, amândouă au fost gata ca prin minune. Am achitat 2 revizii, fără alte intervenții, fără sa se mai pună problema celor 480 de lei, cu care eram de acord. Am ajuns acasă și ambele biciclete au pana. Nu sunt eu din categoria ciclistilor înrăiti, dar ma prind și eu când se face un lucru de mântuială la o bicicleta. Dacă ma duceam la obor, ieșeam mai bine. Nu recomand nimănui acest serviciu.
Buna ziua,
In primul rand vă mulțumim pentru redactarea opiniei dumneavoastră, aceasta este foarte importanta in vederea îmbunătățirii calității serviciilor noastre.
Ne cerem scuze pentru situația avută și vă așteptăm în magazin pentru a soluționa problemele constatate ulterior. Acestea o sa fie soluționate fara alte costuri suplimentare.
O zi buna!
Cristian