Informatii legale
Condiţii Generale de Vânzare B2B (între societăţi) ale ROUMASPORT SRL (Decathlon România)
1. Aplicare: Vânzările, livrările şi prestarea de servicii (sau, mai general, a oricăror relaţii comerciale) ale ROUMASPORT SRL, o companie romanesca cu numar unic de identificare (CUI) RO23727785, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/6890/2008, cu sediul in Bd. Iuliu Maniu, nr. 546-560, sector 6, Bucuresti, Romania, denumita în continuare „Décathlon”, în beneficiul clienţilor săi profesionali B2B, denumiți în continuare „Clientul”, sunt executate numai în baza acestor Condiţii Generale de Vânzare B2B ale Décathlon denumite în continuare „Condiţii Generale”. Condiţiile Generale se aplică, de asemenea, tuturor relaţiilor comerciale (prezente şi viitoare) între Décathlon şi Client, chiar dacă, în cadrul contractelor viitoare, Décathlon nu face referire în mod expres la Condiţiile Generale.
2. Acceptarea din partea Clientului : Prin plasarea unei comenzi către Décathlon, Clientul (i) renunţă în mod expres la aplicarea propriilor condiţii generale de cumpărare sau de vânzare, (ii) recunoaşte că a luat cunoştinţă de Condiţiile Generale B2B şi (iii) că le-a acceptat în mod necondiţionat şi în totalitatea lor. Trimiterea de către Client a propriilor sale condiții generale nu implică faptul că aceste condiții generale ale Clientului sunt acceptate de Décathlon, chiar dacă Décathlon nu se opune aplicării condițiilor generale ale Clientului.
3. Modificare : Condiţiile Generale B2B pot fi modificate de Décathlon în orice moment fără o notificare prealabilă. În orice caz, contractele în derulare se vor supune în continuare Condiţiilor Generale aşa cum acestea erau aplicabile la momentul la care a fost încheiată vânzarea.
4. Accesul la Condiţiile Generale: Condiţiile Generale B2B sunt comunicate la prima solicitare a Clientului, înainte de plasarea comenzii de către Client, cu ocazia confirmării comenzii din partea Décathlon, pe verso-ul facturilor sau prin intermediul paginii de internet www.decathlon.ro („Pagina de Internet”) sau a paginii de internet pentru generarea devizelor http://deviz.decathlon.ro („Pagina de deviz”)
1. Oferta / Comanda / Încheierea contractului : Produsele şi serviciile ( „Produsele” ; „Serviciile”) prezentate pe Pagina de Internet/Pagina de deviz nu reprezintă în niciun caz o ofertă ca atare. Nu este suficient să comanzi un Produs și / sau un Serviciu pentru a stabili un contract de vânzare. De exemplu, Produsele indicate pe Pagina de Internet/Pagina de deviz ca fiind livrabile sau disponibile e posibil să nu mai fie în stoc în momentul procesării comenzii, sau ca Décathlon să fie de părere că Produsul a fost comandat de către o societate care intenționează să revândă Produsele (ceea ce este interzis ; vezi VI.4). Décathlon nu va fi în mod corespunzător obligat în raport cu Clientul decât de la momentul trimiterii unei confirmări de acceptare din partea Décathlon. Dacă Décathlon decide să nu confirme comanda Clientului, acesta din urmă va fi informat cât mai curând posibil. Acordurile verbale cu reprezentanții sau angajații Décathlon sunt obligatorii pentru Décathlon doar atunci când au fost confirmate în scris de Décathlon. Ca urmare a acceptării comenzii, oferta are caracter obligatoriu pentru Client și poate fi supusă unor modificări numai cu acordul expres scris al Décathlon. Comenzile sunt plasate în mod valabil numai transmițând un deviz disponibil pe pagina http://deviz.decathlon.ro sau efectuând o comandă online pe www.decathlon.ro utilizând un cont valabil Decathlon de persoană juridică. La momentul acceptării devizului sau a confirmării comenzii online, Décathlon emite factura în atenţia Clientului şi demarează expediţia Produselor comandate. În măsura în care Clientul plătește direct la emiterea comenzii online prin intermediul unui card bancar / virament bancar / bonuri de fidelitate / card cadou Décathlon, comenzile vor fi procesate imediat de către Décathlon. În cazul în care Client alege să plătească la 30 de zile (vezi III.3), devizele vor fi procesate de Décathlon în termen de 48 ore, dacă Decathlon nu comunică alte condiții.
2. În anumite condiții, Decathlon poate decide că plasarea unui deviz sau a unei comenzi online nu este suficientă și poate solicita încheierea unui contract scris separat. Clientul va fi informat cât mai curând posibil de această situație.
3. Datele tehnice, informaţiile, broşurile tehnice, descrierile referitoare la produs sau la materialele publicitare precum şi datele schimbate în cadrul contractelor ce vor fi încheiate, nu constituie date și descrieri pe care Produsele care urmează să fie livrate trebuie să le respecte contractual, cu excepția cazului în care există un acord derogatoriu, scris și expres din partea Décathlon. Produsele vândute sunt descrise şi prezentate pe cât de detaliat posibil, cu toate acestea, Décathlon nu poate garanta că anumite caracteristici ale Produselor nu vor fi modificate după un anumit timp, în special pentru a îmbunătăți calitatea acestora. În ciuda atenţiei acordate, nu pot fi excluse erorile din prezentarea Produselor, situaţie în care nu poate fi asumată în niciun caz responsabilitatea din partea Décathlon. În mod similar, fotografiile Produselor (pe orice suport) sunt doar orientative și nu implică, în cazul lui Décathlon, nicio obligație contractuală de niciun fel. În niciun caz, Décathlon nu poate fi făcut responsabil pe baza conţinutului sau prezentării de fotografii ale Produselor ; motiv pentru care oferta Produselor şi disponibilitatea acestora trebuie considerată ca fiind pur orientativă şi fără nicio obligaţie contractuală.
4. Notificarea Décathlon și utilizarea Produselor de către Client: O notificare cu privire la utilizarea Produsului comandat este dată pe baza „celor mai bune eforturi”. Orice informații și orice declarație furnizate de Décathlon cu privire la utilizarea Produselor nu au niciun impact asupra responsabilității exclusive a Clientului de a verifica înainte de utilizare, acuratețea notificării și de a efectua el însuşi verificările privind destinația Produsului vizat de Client. Clientul este singurul responsabil pentru utilizarea corectă a Produselor în conformitate cu instrucțiunile de utilizare (prescripții), specificațiile tehnice și standardele de siguranță aplicabile. Décathlon nu este în niciun fel responsabil pentru daunele rezultate în urma utilizării sau punerii în funcţiune neconforme cu prescripțiile. Clientul este obligat să îşi achiziţioneze, pe cheltuiala sa, notificările necesare și să efectueze, pe cheltuiala sa, procedurile de control pentru a verifica valoarea de utilizare a Produselor în vederea destinației de utilizare prevăzute de Client. Atunci când Décathlon prestează servicii pentru Client, Décathlon are obligația de a depune toate eforturile în cadrul executării serviciilor sale.
5. În cazul vânzărilor pe bază de mostre sau de modele, acestea descriu numai conformitatea Produselor în raport cu normele profesionale și este convenit că acestea sunt furnizate doar ca exemplu, fără ca Produsele care urmează să fie livrate să îndeplinească aceleași cerințe calitative.
1. Preţ : Preţurile de pe Pagina de Internet/Pagina de deviz sunt exprimate în RON. Preţurile (valoarea netă de comandă) sunt majorate cu TVA-ul aplicabil în ziua livrării, cu costurile de transport , dacă e cazul. În cazul livrării în străinătate, preţul poate fi majorat cu alte taxe specifice pentru acea ţară. Valoarea care rezultă reprezintă valoarea finală a facturii (TVA inclus). Atunci când Clientul trimite o comandă, preţul pentru acea achiziţie corespunde preţului în vigoare la momentul comenzii. Preţurile afişate sunt fără costuri de transport, costuri de ambalare (livrare) sau alte servicii opţionale suplimentare care pot exista. Aceste costuri depind de mărimea și caracteristicile fiecărei comenzi specifice și nu pot fi stabilite în avans; costurile de transport vor varia în funcție de dimensiunea și greutatea comenzii. În timpul procesului de comandă, Clientul primește pe ecranul recapitulativ, înainte de validarea achiziției și a plății comenzii, o imagine de ansamblu asupra prețului total al Produselor, asupra costurilor totale de ambalare, livrare și transport care au fost percepute, precum și asupra oricăror costuri pentru eventuale servicii suplimentare. Deși toate prețurile sunt afișate de Décathlon cu cea mai mare atenție, erorile materiale sunt întotdeauna posibile. În consecință, toate prețurile sunt, prin urmare, comunicate Clientului, sub rezerva unor erori materiale sau a unei indicații vădit incorecte. În nici un caz Décathlon nu poate fi făcută responsabil pentru o eroare materială legată de prețul unuia dintre Produsele sale. Când nu a fost convenit în mod expres niciun preț, se aplică prețurile așa cum se arată în lista de prețuri Décathlon la momentul încheierii contractului.
2. Ajustarea Preţului : Décathlon îşi rezervă dreptul de a ajusta preţurile în mod unilateral şi în mod proporţional după încheierea contractului în cazul schimbării costurilor legate de creșterea salariilor, a preţurilor de către furnizorii Décathlon sau de fluctuaţii ale cursului de schimb. Aceste ajustări de preț vor fi comunicate în scris înainte de intrarea în vigoare a noilor prețuri. Dacă Clientul nu se opune în termen de paisprezece (14) zile de la notificarea noilor prețuri, acestea din urmă sunt considerate acceptate de Client. Acest lucru nu se aplică atunci când în mod expres a fost convenit un preț fix.
3. Avans : Decathlon poate decide, în urma analizelor interne ale Clientului, că este necesară plata unui avans înainte de procesarea Comenzii. Această decizie nu va fi luată în mod nejustificat. În cazul unei astfel de decizii Decathlon va transmite Clientului suma necesară a fi plătită în avans. Neplata sumei de avans în termenul solicitat de către Decathlon determină anularea Comenzii Clientului.
4. Termen de plată : Cu condiția să nu fi fost convenit niciun alt termen de plată sau dacă Clientul nu plătește direct la momentul comenzii prin intermediul card bancar / virament bancar / bonuri de fidelitate / card cadou Décathlon și dacă valoarea Comenzii depășește 5000 RON, facturile Décathlon trebuie plătite în termen de treizeci (30) zile de la data emiterii facturii, in contul bancar comunicat de catre Decathlon. Comenzile sub 5000 RON trebuie plătite la plasarea comenzii. Decizia de a accepta plata la termen a comenzii Clientului aparține Decathlon. Această decizie va fi luată în urma unor analize proprii și nu va fi refuzată în mod nejustificat. Acceptarea plății la termen a comenzii este condiționată de realizarea și trimiterea către Decathlon a unui deviz pe pagina de internet http://deviz.decathlon.ro
5. La data scadenței menționată pe factură, Clientul este dator de drept și fără punerea în întârziere prealabilă la penalități de întârziere de 0.5%/zi. Plăţile efectuate de Client vor fi percepute după cum urmează: (i) mai întâi penalitățile și apoi (ii) valoarea principală a facturii.
6. Clientul, chiar dacă acesta consideră că Produsul livrat de Décathlon este defect, nu are dreptul, în niciun caz, să suspende plata sa fără acordul anterior şi scris al Décathlon.
7. Dacă Clientul nu plăteşte facturile restante, dacă Clientul depăşeşte termenul de plată, dacă situaţia financiară a Clientul se înrăutăţeşte după semnarea contractului, dacă Décathlon obţine informaţii îngrijorătoare legate de Client ca urmare a cărora apare o îndoială cu privire la solvabilitatea sau la capacitatea de împrumut a Clientului, Décathlon este autorizat să solicite de îndată tot ce are de solicitat de la Client și / sau să ceară o asigurare (garanție) în acest sens, precum și să efectueze livrări viitoare numai contra plății în avans sau a constituirii unei garanţii. În plus, Décathlon este autorizat să suspende toate celelalte livrări către Client și / sau să rezilieze contractul fără ca Clientul să poată solicita o perioadă de notificare sau vreo compensație de plătit de către Décathlon. Acest lucru se aplică, fără ca această enumerare să fie exhaustivă, atunci când Clientul nu plătește datoriile datorate, când un cec al Clientului nu este acoperit, când Clientul se află într-o situație de insolvență vădită, când o procedură de faliment este urmărită, a fost solicitată, introdusă sau pronunțată în legătură cu Clientul.
8. Clientul care a acumulat facturi restante care depășesc valoarea cumulată de 20000 RON nu va mai avea disponibilă plata la termen. Acesta va fi nevoit să plătească direct la momentul plasării Comenzii.
9. Disponibilitatea Produselor : Décathlon desfăşoară eforturi considerabile astfel încât oferta gamei sale de produse să corespundă în orice caz cu stocurile disponibile reale. Cu toate acestea, nu poate fi exclus niciodată dinainte faptul că Produsele indicate ca livrabile sau disponibile nu mai sunt în stoc la momentul procesării comenzii. Décathlon nu poate fi făcut responsabil în caz de indisponibilitate a unuia sau mai multor Produse într-un astfel de caz. Dacă, la momentul procesării comenzii rezultă că, contrar celor menționate pe Pagina de Internet/Pagina de deviz, Produsele nu sunt sau nu mai sunt pe stoc, Décathlon va informa Clientul fără întârziere. În acest caz, Décathlon va prelucra comanda Produselor care, la rândul lor, sunt disponibile. Dacă niciunul dintre Produsele comenzii plasate de Client nu este în stoc, comanda este anulată gratuit în detrimentul Clientului sau al Décathlon.
1. Termenul de livrare este indicat la momentul acceptării devizului/comenzii online de către Décathlon. Termenele de livrare comunicate de Décathlon sunt orientative. Termenul de livrare se aplică și începe să se deruleze numai după ce Décathlon a primit toate informațiile și documentele necesare pentru executarea livrării. Chiar dacă a fost convenit în mod explicit un termen de livrare, livrarea cu întârziere sau imposibilitatea materială de a efectua livrarea nu dă dreptul la nicio despăgubire de plată din partea Décathlon, fie la vreun drept de a refuza primirea livrării de către Client și nici la un drept de a rezilia contractul din vina Décathlon. Termenele de livrare se aplică sub rezerva colaborării corecte din partea Clientului cu privire la livrare.
2. În caz de forţă majoră şi a altor situaţii neprevăzute şi extraordinare şi situaţii care se află dincolo de controlul Décathlon, printre care se numără perturbarea activităţilor pe motiv de incendiu, daune provocate de apă și situaţii comparabile, întreruperea instalațiilor și mașinile de producție, depășirea termenelor de livrare sau întreruperea livrării de către furnizorii Décathlon, precum şi întreruperea activităţii pe motiv de lipsă de materii prime, de energie şi de mână de lucru, greve, blocaje, probleme legate de disponibilitatea mijloacelor de transport, blocaje de trafic și intervenții guvernamentale, Décathlon este autorizat să suspende livrarea pe durata acestui obstacol pentru o perioadă rezonabilă. Atunci când livrarea sau serviciul întârzie cu mai mult de o (1) lună, Décathlon și Clientul au dreptul, fără ca Décathlon să fie responsabil pentru vreo despăgubire pentru aceasta, să rezilieze contractul în scris până la valoarea maximă a cantităților afectate de întreruperea livrării.
3. Décathlon este autorizat să efectueze livrări parţiale şi să presteze servicii parţiale.
4. Décathlon este obligat să livreze numai atunci când Clientul își îndeplinește corect obligațiile și la timp. Atunci când Clientul nu își respectă obligațiile contractuale, Décathlon are dreptul de a suspenda executarea contractului din proprie inițiativă.
1. Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în scris, livrarea și, prin urmare, transferul riscurilor are loc în spațiile Décathlon. Transportul se efectuează întotdeauna pe riscul Clientului, independent de persoana care efectuează transportul și în numele căreia se efectuează transportul. Décathlon nu este obligat să asigure Produsele. Atunci când Décathlon desfășoară activități de încărcare sau descărcare și / sau transport pe baza unui acord contractual separat, acestea sunt efectuate pe baza condițiilor generale ale expeditorului sau ale transportatorului aplicabile activităților de încărcare sau de descărcare sau de transport în cauză. Dreptul la o despăgubire nu este acordat, cu excepția cazului în care daunele rezultă dintr-o culpă intenționată sau neglijență gravă din partea Décathlon sau a unuia dintre reprezentanţii acestuia.
2. Costurile de transport sunt cele aplicate de Decathlon pentru toate vânzările online așa cum sunt detaliate pe http://deviz.decathlon.ro.
3. Daca Clientul solicită ridicarea comenzii din magazin, transportul produselor va fi în sarcina sa.
Cum să plasezi o comandă pe Website :
1. Clientul este responsabil de utilizarea corectă a Produselor în conformitate cu instrucţiunile de utilizare, specificaţiile tehnice şi normele de securitate aplicabile. Décathlon nu este responsabil în niciun caz pentru o daună determinată de utilizarea sau punerea în funcţiune neconformă cu instructiunile de utilizare Décathlon sau cu cele ale producătorului. Clientul este obligat să efectueze, pe cheltuiala sa, procedurile de control pentru a verifica valoarea de utilizare a Produselor în vederea destinației de utilizare prevăzute de Client.
2. Toate livrările sunt efectuate sub rezerva dreptului de proprietate. Prin derogare de la articolul 1767 din Codul civil, Décathlon rămâne proprietarul Produselor livrate şi de livrat Clientului ca urmare a oricărui contract până când Clientul : a) a achitat integral preţul tuturor Produselor, majorate cu dobânda şi costurile datorate, şi b) şi-a îndeplinit toate obligaţiile în legătură cu prestaţiile pe care Décathlon le efectuează sau le va executa în favoarea Clientului în cadrul contractelor respective, şi c) și-a îndeplinit obligațiile ulterior nerespectarii obligațiile menționate mai sus. Clientul este obligat să restituie către Décathlon pe cheltuiala sa şi pe riscurile sale Produsele neachitate, la prima solicitare din partea Décathlon. Clientul este obligat să păstreze şi să gestioneze Produsele sub rezerva dreptului de proprietate ca un bun proprietar până în momentul în care proprietatea respectivelor Produse îi va fi transferată. Clientul trebuie să se opună oricăror posibile revendicări ale terților cu privire la aceste Produse și trebuie să informeze imediat Décathlon cu privire la astfel de pretenţii.
3. Clientul nu are dreptul să greveze cu vreun fel de garanție Produsele, proprietate a Décathlon.
4. Revânzarea produselor cu modificarea lor sau prin alterarea mărcilor Decathlon este interzisă.
1. Defectele evidente/aparente (care se văd fără un control amănunţit), livrările incorecte şi neconcordanţele cantitative trebuie să fie semnalate imediat şi în scris către Décathlon, să includă o descriere detaliată a motivelor, în cel mult trei (3) zile lucrătoare de la primirea produselor. Defectele ascunse trebuie semnalate către Décathlon într-un termen de opt (8) zile lucrătoare de la descoperire, imediat şi în scris, incluzând o descriere detaliată a defectului ascuns presupus. Clientul este responsabil pentru verificarea dacă Produsele livrate sunt defecte, precum și pentru verificarea dacă acestea sunt potrivite pentru destinația dorită. Acest lucru se aplică și atunci când sunt integrate cu alte Produse care nu au fost cumpărate de la Décathlon. Atunci când posibilele defecte nu sunt descoperite până la integrarea lor, acolo unde este necesar, pentru a preveni deteriorarea, operaţiunile trebuie să fie oprite imediat şi ambalajele care nu au fost încă transformate, care nu au fost încă deschise şi care sunt încă în starea iniţială să fie puse în siguranţă. Produsele defecte trebuie să fie puse la dispoziția Décathlon pentru examinări. Décathlon este, de asemenea, autorizat să examineze la faţa locului Produsele în litigiu, la sediul Clientului. În absența raportării defectelor de către Client în perioadele menționate mai sus, se presupune că acesta a renunțat la orice cerere în legătură cu un defect legat de Produsul livrat.
2. Când produsele livrate de Décathlon sunt defecte, Décathlon poate, fie să aleagă să repare Produsele defecte, fie să livreze Produse fără defecte (livrare nouă). Atunci când Décathlon nu este pregătit sau nu poate face o nouă livrare și, mai ales, când serviciul care va fi furnizat de Décathlon este întârziat pentru o perioadă de treizeci (30) zile lucrătoare sau când reparația / livrarea nouă eșuează din alte motive, atunci Clientul este autorizat să rezilieze contractul în scris, fără cheltuieli în sarcina Décathlon. Décathlon are dreptul să realizeze o primă încercare să furnizeze / presteze servicii fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru nu este rezonabil în circumstanțele situației. Atunci când Clientul a suferit daune rezultate din defecte ale Produselor livrate de Décathlon, se aplică prevederile paragrafului VIII.
3. Décathlon nu oferă alte garanţii sau garanţii mai extinse asupra Produselor livrate decât cele oferite de proprii săi furnizori sau de fabricantul Produsului. Décathlon garantează că Produsele sunt în conformitate cu legile şi reglementările obligatorii în vigoare.
1. Décathlon nu poate fi făcut responsabil – independent de baza juridică – decât pentru dauna rezultată din propria sa greşeală intenţionată, neglijență gravă sau greşeală intenţionată sau neglijență gravă a angajaților săi. Cu excepția celor de mai sus, Décathlon nu poate fi în niciun fel responsabil pentru că Produsele sau materialele nu au fost utilizate în conformitate cu destinația lor convenită sau normală (vezi Vl.1).
2. Atunci când Décathlon a livrat un Produs defect care provoacă daune Clientului, obligația Décathlon de a plăti o compensație către Client este limitată la echivalentul prețului (valorii) de înlocuire a acestui Produs defect., indiferent de mărimea daunelor cauzate Clientului de livrarea defectuoasă. Nicio altă daună nu este imputabilă Décathlon, atât în ceea ce privește daunele suferite de Client, cât și pe cele suferite de un terț. Clientul se angajează să exonereze pe Décathlon împotriva oricărei contestaţii din partea terților bazată direct sau indirect pe livrarea Produselor pe baza Condițiilor Generale. Décathlon nu poate în niciun caz să fie făcut responsabil pentru nicio daună indirectă, accidentală sau consecutivă, cum ar fi, în special, pierderea profitului, pierderea cifrei de afaceri, lipsa câştigului, pierderea comercială, pierderea de date, deficite sau orice altă formă de daune indirecte sau daune care ar rezulta din utilizarea materialului pus la dispoziție de Décathlon, chiar dacă aceste daune erau în mod rezonabil previzibile.
3. Limitările de responsabilitate menţionate mai sus la paragrafele VIII, 1 şi 2 nu se aplică atunci când acestea sunt contrare dispoziţiilor legale obligatorii sau de ordin public.
4. Décathlon nu poate fi făcut responsabil în niciun caz pentru o daună care depășește ceea ce este prevăzut la alineatele VlII, de la 1 la 3 inclusiv.
5. Décathlon nu poate fi făcut responsabil în niciun caz pentru o daună determinată de forţa majoră sau de o cauză dincolo de controlul Décathlon. Décathlon nu poate fi făcut responsabil atunci când imposibilitatea sau întârzierea livrării provine din nerespectarea unei obligaţii imputabile Clientului.
6. Excluderile de responsabilitate ale Décathlon prevăzute în paragrafele anterioare se aplică şi personalului său, colaboratorilor săi, angajaţilor săi, consultanţilor săi, reprezentanţilor săi, suplinitorilor săi, furnizorilor săi şi curierilor săi.
7. Décathlon nu poate fi făcut responsabil pentru niciun fel de daune inerente utilizării Paginii de Internet/Paginii de deviz (întreruperi, viruși), etc.).
Toate invențiile, cunoştinţele, planurile, desenele, modelele, materialele, mărcile și alte proprietăți intelectuale ale Décathlon, comunicate de Décathlon către Client în contextul unei vânzări, unei livrări sau a oricărui fel de relaţie comercială, precum şi orice modificare a acestora sunt expres interzise și pot da naștere unei cereri de compensare de la Décathlon, precum și aplicarea oricărei alte sancțiuni alese de Décathlon. Acestea rămân proprietatea intelectuală exclusivă a Décathlon. Orice reproducere sau utilizare a acestora fără acordul anterior în scris al Décathlon este în mod expres interzisă şi poate da naștere unei cereri de despăgubire din partea Décathlon, precum și la aplicarea oricărei alte sancțiuni alese de Décathlon.
Décathlon nu este în niciun caz obligat să accepte returul Produsele livrate care nu prezintă niciun defect. Atunci când Décathlon este în mod excepțional dispus să preia produsele care nu prezintă defecte, atunci se va emite o factură storno cu condiția expresă ca Décathlon să stabilească că Produsele sunt perfect reutilizabile și se află în ambalajul lor original. Costuri de retur sunt în sarcina Clientuli. Décathlon stabilește că suma creditată prin factura storno poate fi compensată doar cu livrările viitoare. Nu este posibilă nicio rambursare monetară pentru comenzi mai mari de 5000 RON.
Décathlon va prelucra datele cu caracter personal ale reprezentanților legali, persoanelor de contact și ale altor persoane implicate în furnizarea Produselor și Serviciilor. Décathlon va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu dispozițiile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016 și cu celelalte dispoziții legale aplicabile. Mai multe detalii despre modul în care Decathlon prelucrează datele cu caracter personal în scopul furnizării de Produse și Servicii persoanelor juridice găsiți la acest link sau accesând secțiunea Relațiile B2B din Politica de confidențialitate Décathlon disponibilă pe site-ul www.decathlon.ro .
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
1. Orice litigii care decurg din relaţia contractuală dintre Décathlon şi Client vor fi solutionate la instanta de la sediul Decathlon.
2. Legislatia românească se aplică relației contractuale dintre Décathlon și Client, cu excepția Convenției Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de mărfuri (de la Viena din 11/04/1980).
3. Atunci când una sau mai multe dintre dispozițiile menționate mai sus sunt declarate parțial sau integral nevalabile sau când un contract separat se derogă de la acestea, valabilitatea celorlalte dispoziții nu este afectată. Faptul că Décathlon decide, la un moment dat, să nu aplice unul din articolele din Condiţiile Generale nu conduce la o renunţare definitivă din partea Décathlon cu privire la acel articol.