sphere media background sample

TERMENII ȘI CONDIȚIILE PRIVIND ASISTENȚA TEHNICĂ LA DISTANȚĂ

TERMENII ȘI CONDIȚIILE PRIVIND ASISTENȚA TEHNICĂ LA DISTANȚĂ SAU ÎNLOCUIREA DE PIESE LA DOMICILIUL CLIENȚILOR PENTRU PRODUSELE AFLATE ÎN PERIOADA DE GARANȚIE

Termenii și condiții privind serviciul  DTS - Decathlon Tehnical Suport

   ROUMASPORT S.R.L., cu sediul în  Bucureşti, sector 6, corp 2 - Hipermagazin DECATHLON din cadrul Centrului Comercial Militari situat în Bulevardul Iuliu Maniu nr. 546 - 560, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J40/6890/2008, CUI RO23727785, denumită în continuare “DECATHLON”, prestează prin Depanero S.R.L. cu sediul social in Sos. Virtutii, Nr. 148, Parter, E47, Sect. 6, Bucuresti, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J40/8016/11.07.2012, având Cod de Înregistrare Fiscală RO27846339, servicii de înlocuire piese/reparații prin înlocuire de piese la domiciliul clienților Roumasport SRL pentru următoarele produse aflate în termenul de garanție: biciclete eliptice, biciclete fitness, biciclete biking, banda de alergat, aparate de vâslit, aparate multifunctionale.

Descoperă detaliile

Acoperire

Județele în care se pot repara produsele prin înlocuirea de piese pentru produsele aflate in garantie, la domiciliul clienților sunt: BUCUREȘTI/ ILFOV, CONSTANTA, BRASOV, IASI, DOLJ, BIHOR, SIBIU, SUCEAVA, HUNEDOARA, BUZAU, BACAU, BRAILA, SATU MARE, DAMBOVITA, VALCEA, BISTRITA NASAUD, VRANCEA, NEAM, CLUJ, TIMIS, PRAHOVA, MURES, ARGES, ARAD, ALBA, GORJ, BOTOSANI.

Cerere de asistență

DECATHLON primește Cereri de la Clienții săi privind asistența tehnică/ nefuncționalitatea/neconformitatea produselor aflate în garanție pe pagina de suport Decathlon https://support.decathlon.ro/. DECATHLON efectuează un diagnostic tehnic la distanță pe baza unei astfel de Cereri inițiale, apoi, DECATHLON poate îndruma Clientul către o reparație DIY (resetare aparat, întreținere aparat, înlocuire simplă a pieselor puse la dispoziție de catre Decathlon, daca produsul indeplineste conditiile pentru acordarea garantiei)

Intervenție Depanero

În cazul în care clientul refuză reparația DIY sau în urma reparației DIY produsul nu este functional, daca produsul respectă condițiile de acordare garanție și face parte din categoria de produse menționate mai sus, DECATHLON va contacta Depanero pentru a se deplasa la domiciliul Clientilor. DECATHLON va pune la dispoziția Depanero toate elementele necesare pentru Intervenție (informații despre client, descrierea produsului, descrierea Serviciilor necesare și piesele de schimb furnizate), iar Depanero va contacta clientul pentru a stabili ziua si ora în care Depanero se va deplasa la domiciliul clientului pentru înlocuirea pieselor/repararea produselor prin înlocuirea de piese. Decathlon va asigura piesele de schimb necesare pentru înlocuirea acestora de către Depanero, atunci cînd produsul îndeplinește condițiile de acordare garanție.

Răspundere

Decathlon nu își asumă răspunderea pentru situatiile în care intervențiile/reparațiile efectuate de Client nu respectă instrucțiunile furnizate și ca urmare a nerespectării acestor instrucțiuni Clientul suferă un prejudiciu sau siguranța/sănătatea acestuia îi este afectată. Decathlon nu impune clientului să efectueze singur reparația DIY, acesta avand posibilitatea să refuze reparația DIY.

Aplicare garanție produse Decathlon

Termenul de garanție se prelungește cu durata reparației. În cazul în care reparația nu este posibilă sau disproporționată, dar produsul respectă condițiile de acordare garanție, Clientul va fi contactat de către DECATHLON pentru înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii produsului, dacă înlocuirea nu este posibilă.

Orice reparare, înlocuire sau rambursare a contravalorii produselor va fi făcută de către Decathlon în cadrul unei perioade de maxim 15 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunoştinţa Decathlon lipsa de conformitate a produsului. 

Aplicare garanție produse marketplace

Pentru produsele vândute de partenerii Decathlon, garanția este asigurată și gestionată direct de către partenerul Decathlon, conform propriilor termeni și condiții ai acestuia.

Interval orar

Intervalul orar in care Depanero se poate prezenta la domiciliul clienților
este  09:00-18:00

Reclamații montaj

Pentru formularea de reclamații/plângeri privind modul în care au fost schimbate piesele/reparate produsele, datele de contact ale Depanero sunt: 0742726843 , [email protected] sau datele de contact ale Roumasport sunt: [email protected].


Pentru orice informații referitoare la Depanero, vă rugăm să contactati Call Center Depanero la *4114

Permitere acces personal Depanero

Vă rugăm să permiteți accesul facil către locul unde va fi reparat produsul prin înlocuirea de piese, reprezentanții Depanero neavând obligația să mute aparatul în altă cameră, la solicitarea Clientului.

Locația aleasă de client trebuie sa fie una adecvată, care să poată susține greutatea aparatului, planeitatea, aderența și spațial de proximitate necesar functionării corecte.
Realizarea sistemului de alimentare cu energie electrică a aparatelor cade în sarcina clientului

Feedback montaj

După fiecare înlocuire de piese, clientul va completa si semna fișa de instalare.

După fiecare instalare, clientul va completa și semna fisa de instalare, iar  Decathlon va trimite către client un formular de feed-back, notarea fiind de la 1 la 5.

Pentru toti clienții al căror rating va fi mai mic de 4, Decathlon îi va contacta telefonic pentru a avea o întelegere obiectivă a nemulțumirii și va decide dacă comentariile clientului final sunt intemeiate.