Vezi toate întrebările
Contul meu online / cardul meu de fidelitate
Click pe “Creare cont”
Veţi primi un e-mail de confirmare a creării contului dumneavoastră.
În cazul în care conexiunea nu se realizează, este posibil să lipsească o informaţie din profilul dumneavoastră. Pentru a vă completa contul, contactaţi serviciul clienţi la numărul 021 408 5005 sau la adresa de e-mail [email protected].
De asemenea, problema de conectare poate fi cauzată de browserul utilizat: este adesea util să încercaţi conectarea folosind alt browser.
În partea stângă a paginii, click pe "Profilul meu" > "Date personale"
Vă rugăm să completaţi toate câmpurile obligatorii pentru a nu întâmpina probleme la următoarele comenzi (în special la livrare) pe www.decathlon.ro
Am plasat deja o comandă online : am un cont online.
Activez programul de Fidelitate.
Click pe "Contul meu" şi mă conectez.
Click pe "Programul meu de Fidelitate" > "Cardul meu de fidelitate" > ABONARE/DEZABONARE
Nu am plasat încă o comandă online
Îmi creez contul :
Click pe “Creare cont”.
Introduc de 2 ori adresa mea de email.
Introduc de 2 ori parola catre trebuie să conţină minim 8 caractere fără spaţii, cel puţin 1 litera MAJUSCULĂ şi cel puţin 1 cifră. Pot continua când toţi indicatorii vizuali pentru calitatea informaţiilor afişează culoarea verde.
Dacă am un card de fidelitate, introduc numarul acestuia, care începe cu 209, înainte de a completa datele personale.
Dacă nu deţin cu card de fidelitate, trec peste această etapă şi completez direct datele personale.
Selectez un sport pentru a primi oferte şi informaţii în legătură cu sportul meu.
Indic dacă doresc să primesc informaţii din partea Decathlon.
Pot imprima cardul la următoarea vizită într-un magazin Decathlon (sau să imprim un card temporar la domiciliu).
Click pe “înregistrare modificări”.
Gata, acum am un cont Decathlon!
Consult contul meu Decathlon în secţiunea "Cumpărături" -> "Urmărire comenzi".
Urmăresc email-urile de informare din partea Decathlon referitoare la comanda mea.
Pot găsi oricând o factură în contul meu Decathlon :
Accesez "Contul meu"
În partea din stânga a paginii click pe "Comenzile mele" > "Consultare facturi" şi găsesc toate facturile.
Factura va fi emisă în aproximativ 48 de ore de la ultima achiziție efectuată, în magazin sau online.
Dacă doriți să ștergeți contul existent Decathlon, vă rugăm să ne trimiteți un email cu solicitarea de ștergere* pe adresa [email protected]. Email-ul trebuie să conțină numărul cardului Decathlon și adresa de email asociată contului.
*Vă menționăm că, dacă decideți să solicitați ștergerea contului Decathlon, se vor șterge automat și toate datele asociate (date personale, cumpărături înregistrate pe card, comunicări etc)