VAN RYSEL

Bicicletă șosea RCR PRO SRAM Red AXS negru

43.99999 RON
Ref. : 8872954

Produs conceput pentru ciclism pe șosea. Bicicletă ușoară, cu structură rigidă și formă aerodinamică. RCR vine de la RACER, așadar își poartă ADN-ul în nume.

Cea mai reușită bicicletă a noastră de până acum, dezvoltată și testată de specialiști în aerodinamică, are un echilibru perfect între performanță și plăcerea de a conduce.

  • XS Produs indisponibil online momentan
  • S Produs indisponibil online momentan
  • M Produs indisponibil online momentan
  • L Produs indisponibil online momentan
  • XL În stoc
+ 43999 puncte
Pentru achiziționarea acestui produs

    Beneficii:

    Avantaje produs

    Randament

    Cadru şi furcă din 100% carbon high module

    Aerodinamism

    Cadru și furcă validate în tunel aerodinamic.

    Lejeritate

    6,7kg pentru mărimea M.

    Polivalență

    Transmisie electrică 2x12 (48/35 - 10/33)

    Forţă de frânare

    Frână pe discuri hidraulice, pentru frânare puternică și progresivă.

    Informații tehnice

    GAMA RCR

    Gama RCR va încânta toți cicliștii care caută o bicicletă completă. Performanța a fost prioritatea noastră. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi eficientă în unghiurile principale de vânt ( -15°/+15° ).
    Face parte din categoria bicicletelor aero-light, cu un echilibru optim între greutatea redusă, rigiditate și aerodinamică, ce o face să fie o bicicletă excepțională.
    Dacă ești în căutarea unei biciclete care are succes pe orice tip de teren, RCR este bicicleta potrivită!

    DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO

    Ceea ce caracterizează un cadru din carbon este geometria, forma și dispunerea sa. dar și de dispunerea fibrelor de carbon. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.

    Pe cadrul RCR folosim numai fibre cu modul ridicat de rezistență.
    Pentru RCR PRO am ales fibre excepționale, care ne permit să întărim rigiditatea cadrului în zonele cele mai solicitate, câștigând în același timp puțină greutate.

    RCR pro este gata de ciclism la cel mai înalt nivel.

    ZOOM PE CADRU

    Cadrul RCR PRO cântărește 800 g vopsit, mărimea M
    Furca RCR cântărește 380 g vopsită, mărimea M

    Cadrul acceptă o secțiune de cauciuc de maxim 33 mm.

    Pot exista variații de greutate în funcție de culori ( +/- 50g )

    ATENȚIE: Cadrele din carbon nu trebuie să fie strânse de o clemă (suport bicicletă atelier, suport biciclete) pe top tub, seat tube și down tube. Carbonul este un material foarte rigid, însă nu suportă compresia.

    Utilizare

    Integrarea inteligentă a cablurilor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
    Combinația DEDA x VAN RYSEL presupune aerodinamică, ergonomie și rigiditate:
    XXS 90 X 380
    XS 90 X 380
    S 90 X 400
    M 100 X 400
    L 110 X 400
    XL 120 X 400

    GRUP SRAM FORCE ȘI SENZOR DE PUTERE QUARQ

    CE RCR este prevăzut cu un nou grup complet SRAM RED ETAP AXS D2 2PC și cu un senzor de putere QUARQ. Senzorul de putere este esențial pentru cicliștii care caută să progreseze planificându-și antrenamentul.

    Greutate totală transmisie: 2400g cu senzor de putere

    Grupul electric are două baterii separate (una pentru fiecare schimbător). Beneficiezi de aplicația SRAM connect pentru configurarea bicicletei tale și recuperarea informațiilor despre plimbările tale.

    Transmisie SRAM RED ETAP AXS

    SHIFTER: RED ETAP AXS D2 2PC
    Schimbător față: RED ETAP AXS D2 2PC
    Schimbător spate: RED ETAP AXS D2 MAX 36D

    Casetă: RED XG 1290 10-33
    Pedalier: RED AXS PM 48/35D

    Monobloc: SRAM DUB BB86 CERAMIQ

    Pedalier: FC SRAM RED AXS D2 PM 48/35D
    Lungimea brațelor de pedalier este variabilă în funcție de mărime
    XS 165mm
    S 170mm
    M 172,5mm
    L 175mm

    Lanț: SRAM RED D2

    Elementele SRAM sunt ușor de înlocuit și compatibile între gamele RED și FORCE.

    ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI

    Îți atragem atenția asupra necesității unei întrețineri consecvente a transmisiei, în special dacă mergi cu bicicleta în condiții dificile (șosele umede și/sau murdare)
    O întreținere consecventă îți permite să ai o transmisie cu o durată de viață mai mare.

    Un control consecvent al lanțului este indispensabil cu acest instrument:

    https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086

    DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII

    Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
    Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.

    Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
    Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km

    Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.

    FRÂNE PE DISC

    Frână pe disc SRAM RED D2 cu discuri de 160 mm în față și 140 mm în spate.
    Frânele pe disc SRAM RED D2 sunt hidraulice, frânarea este prin urmare mai progresivă și mai puternică decât cu frânele hidromecanice.

    Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să faci o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie cu 30 km/h. Trebuie să rodezi ambele frâne.
    Rodajul permite o aderență mai bună între plăcuță și disc.

    ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE

    Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
    Etanșeitatea este asigurată de un furtun.
    Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.

    AVERTISMENT ȘI REGLARE

    Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.

    Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia roata și etrierul:

    - Slăbește etrierul frânei
    - Frânează cu putere și strânge etrierul în același timp

    - Dacă problema persistă, mergi în magazinul nostru.

    ROȚI ZIPP 353 NSW

    Cu forma de jantă ondulată cu înălțimea de 45 mm, 353 NSW îți permite să pedalezi repede pe toate terenurile, datorită unei eficiențe aerodinamice de vârf și unei stabilități laterale excepționale pe vânt. 353 NSW este roata tubeless cea mai ușoară de la Zipp în prezent.
    Greutate: 1308g

    https://www.sram.com/fr/zipp/models/wh-353-ntld-a1

    CAUCIUC CONTINENTAL GP 5000 S TR

    Cauciucul de șosea Continental Grand Prix 5000 S TR este mai ușor, mai rapid și prevăzut cu margini mai solide decât predecesorul său GP 5000. Pedalează mai repede, mai confortabil și cu o protecție îmbunătățită împotriva penelor

    700x28: presiune între 3,00 și 5,00 Bari

    280g

    TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER

    Îți recomandăm să schimbi cauciucurile pe tubeless (cauciucuri fără camere de aer), datorită supapei tubeless furnizate împreună cu bicicleta.

    Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.

    Este de la sine înțeles faptul că o cameră de aer este mereu necesară în trusa ta de reparații în caz de pană.

    Poziţie

    Tijă de șa RCR carbon ( 140mm)
    Dimensiune în funcție de dimensiunile de bicicletă: XS: 316
    S: 331
    M: 356
    L/XL: 406

    Șaua FIZIK ARGO 00
    Această șa de curse dezvoltată în parteneriat cu concurenți profesioniști are un vârf scurt, pentru stabilitate și pentru a pune cât mai puțină presiune asupra țesuturilor moi.
    Greutate:225g (140 mm)

    Pedale

    Se vinde fără pedale

    Alegerea mărimii

    Trebuie să consulți tabelul de geometrie al bicicletei.
    Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.

    IMPORTANT / MĂSURI DE SIGURANȚĂ

    Roțile ZIPP sunt „hookless”, adică nu există niciun cârlig pentru a reține cauciucul în jantă.
    Presiunea este cea care susține cauciucul fixat în jantă.
    Atenţie!
    Trebuie să respectăm presiunea maximă preconizată de ZIPP; în niciun caz nu se va depăși valoarea de 5 bari, în caz contrar existând riscul de desprindere a jantei.

    Compoziție/ Recomandări

    Compoziție

    Cadru bicicletă 100% Carbon

    Aprobat de

    Cadrul RCR Pro este utilizat de către practicanți profesioniști ai echipei World Tour Decathlon AG2R La mondiale.

    Opinii clienți

    Întrebări și răspunsuri