GAMA RCR
Gama RCR va încânta toți cicliștii care caută o bicicletă completă. Performanța a fost prioritatea acestei biciclete. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi cât mai eficientă în unghiurile principale de vânt ( -15°/+15° ).
Această bicicletă se încadrează în categoria bicicletelor aero-light, un echilibru optim între ușurință, rigiditate și aerodinamică a fost găsit pentru a o face o bicicletă excepțională.
Dacă vrei o bicicletă ce poate câștiga pe orice teren, RCR este ce cauți!
DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO
Un cadru de bicicletă este definit de geometrie, formă dar și de dispunerea fibrelor de carbon. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.
Pentru cadrul RCR, utilizăm doar fibre deosebit de rezistente. Pentru RCR PRO, am ales fibre excepționale, care permit consolidarea rigidității cadrului în zonele cele mai solicitate, venind la pachet cu o greutate redusă.
RCR pro este gata pentru ciclism la cel mai înalt nivel.
ZOOM PE CADRU
Cadrul RCR cântărește 830g, vopsit, mărimea M.
Cadrul RCR pro cântărește 790g vopsit, mărimea M.
Furca RCR cântărește 380g vopsită, mărimea M.
Cadrul acceptă o secțiune maximă a anvelopei de 33 mm.
Pot exista variații de greutate în funcție de culori ( +/- 50g )
ATENȚIE:Cadrele din carbon nu trebuie să fie prinse de tubul superior, tubul de șa și tubul inferior cu ajutorul unei cleme (suport de atelier, suport de bicicletă).Carbonul este un material foarte rigid, dar nu suportă comprimarea.
Utilizare
Integrarea butoanelor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, greutatea pipei a fost redusă, menținând o rigiditate optimă.
XS:80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Ghidon DEDA SUPERZERO RS (carbon)
Măsurătorile Deda sunt luate la extremități (ex: un ghidon de 400mm măsurat între axe = 420mm anunțat de Deda)
Lățime între axe:
XS, S: 400 mm
M/L: L: 420 mm. 440 mm.
GRUP SRAM RIVAL ȘI SENZOR DE PUTERE QUARQ
Acest RCR este echipat cu grupul complet SRAM RIVAL ETAP AXS cu senzor de putere QUARQ. Senzorul de putere este o necesitate pentru cicliștii care doresc să își îmbunătățească antrenamentul prin planificare.
Greutatea totală a transmisiei: 3045 g cu senzor de putere
Grupul electric are două baterii separate (una pentru fiecare schimbător). Beneficiezi de aplicația SRAM connect pentru a-ți configura bicicleta și pentru a prelua date de la cursele tale.
TRANSMISIE SRAM RIVAL
SHIFTER: RIVAL ETAP AXS D1
Schimbător față: RIVAL ETAP AXS D1
Schimbător spate: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T
Casetă: RIVAL XG 1250 D1 10-36
Pedalier: RIVAL D1 DUB PM 48/35T
Lungimea manivelei în funcție de mărime
XS/S: 170 mm.
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Lanț SRAM RIVAL
Elementele SRAM sunt ușor de înlocuit și compatibile între gamele FORCE și RIVAL.
ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI
Dorim să subliniem importanța întreținerii consecvente a transmisiei, mai ales dacă circuli în condiții dificile (drumuri umede și/sau murdare).
Întreținerea consecventă va face ca transmisia să funcționeze mai mult timp.
Este esențial ca lanțul bicicletei să fie verificat în mod constant cu ajutorul acestui instrument:
https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086
DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII
Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.
Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km
Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.
FRÂNE PE DISC
Frână pe disc SRAM RIVAL cu discuri de 160 mm în față și 140 mm în spate.
Frânele pe disc SRAM RIVAL sunt hidraulice, frânarea este prin urmare mai progresivă și mai puternică decât cu frânele hidromecanice.
Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să faci o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie cu 30 km/h. Trebuie să rodezi ambele frâne.
Rodajul permite o mai bună aderență între plăcuță și disc.
ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE
Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
Etanșeitatea este asigurată de un furtun.
Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.
AVERTISMENT ȘI REGLARE
Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.
Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia roata și etrierul:
- Slăbește axul roții,
- Frânează puternic și restrânge axul roții în același timp,
- Dacă discul încă atinge plăcuțele, trebuie să repeți operaținea slăbind etrierul,
- Dacă problema persistă, mergi în magazin.
ROȚI ZIPP 303S
Roata 303 S de la ZIPP beneficiază de cea mai recentă tehnologie a mărcii. Roată 100% carbon fără cârlige, tubeless ready.
Are o înălțime a profilului de 45 mm, ceea ce este foarte versatil și va permite bicicliștilor să meargă pe orice teren.
Lățimea internă de 23 mm, va susține foarte bine anvelopele de 28 mm.
Presiune între 2 şi 5 bari maxim.
1530 g perechea.
CAUCIUCURI MICHELIN POWER CUP BLACK
Sporește-ți încrederea cu anvelopa de șosea Michelin Power Cup pentru competiții și antrenamente. Această anvelopă, folosită de echipa Cofidis în competiție, oferă viteză și performanță, inspirată direct din tehnologia MotoGP.
Asigură fiabilitate și greutate redusă, datorită tehologiei Michelin Aramid Shield și a carcasei 3x120 TPI. Cauciucul Michelin GUM-X garantează o bună aderență și stabilitate pe suprafețe uscate și umede.
700x28 : presiune între 4,00 și 6,50 Bari
240g
TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER
Îți recomandăm să schimbi cauciucurile pe tubeless (cauciucuri fără camere de aer), datorită supapei tubeless furnizate împreună cu bicicleta.
Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.
Este de la sine înțeles faptul că o cameră de aer este mereu necesară în trusa ta de reparații în caz de pană.
Poziţie
Tijă de șa carbon RCR -15mm
Șaua Decathlon road light 145mm prezintă un nas scurt, care favorizează stabilitatea și eliberează presiunea din zona țesuturilor moi.
Greutate: 250 g.
Pedale
Se vinde fără pedale
Alegerea mărimii
Îți recomandăm să consulți tabelul cu geometria bicicletei.
Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.
IMPORTANT / MĂSURI DE SIGURANȚĂ
Roțile ZIPP sunt „hookless”, adică nu există niciun cârlig pentru a reține cauciucul în jantă.
Presiunea este cea care susține cauciucul fixat în jantă.
Trebuie să respectăm presiunea maximă preconizată de ZIPP; în niciun caz nu se va depăși valoarea de 5 bari, în caz contrar existând riscul de desprindere a jantei.
Garanție
Cadrele și furca din carbon au o garanție de 5 ani.