RCR SAU RCR-F: CUM ALEGI?
RCR-F Pro a fost concepută pentru a excela în competiții pe trasee cu denivelări. Se comportă deosebit de bine pe rutele cu mai puțin de 1500 m de D+ la 100 km, cu viteze medii de 35 până la 50 km/h.
RCR Pro a fost conceput pentru a se evidenția pe trasee cu denivelări și montane. Se comportă deosebit de bine pe rutele cu peste 1500 m de D+ la 100 km, cu viteze medii de 25 până la 35 km/h.
ISTORICUL DESIGNULUI: AERODINAMISM
Cadrul RCR-F este rezultatul unei munci minuțioase privind aerodinamica, desfășurată cu partenerul și expertul în optimizare aerodinamică Swiss Side.
Un singur obiectiv: bicicleta de șosea cea mai rapidă din gamă!
După simulările CFD și testele în tunel de vânt, liniile finale au fost validate pe teren de atleții noștri profesioniști.
Rezultat: RCR-F este cu 13 wați mai rapidă decât RCR la 45 km/h.
ISTORIA DESIGNULUI: RIGIDITATEA ȘI RANDAMENTUL
Al doilea aspect al dezvoltării este rigiditatea, cu scopul de a răspunde așteptărilor celor mai exigenți practicanți și de a maximiza randamentul.
Pentru a realiza acest lucru, a fost proiectată o structură din carbon cu modul Super Înalt, care cuprinde 517 piese, folosind exclusiv fibre de carbon de top.
RCR-F este cu 7 % mai rigidă în față decât RCR, făcând-o deosebit de performantă în timpul fazelor rapide, precum atacurile sau sprint-urile.
CADRU / FURCĂ RCR-F PRO
Cadrul și furca RCR-F Pro au fost concepute pentru a pedala rapid pe trasee cu denivelări.
Layup-ul cu modul Super înalt compus din fibre de excepție oferă un randament maxim cuplat cu o stabilitate excelentă la viteză ridicată.
Acest șasiu a fost conceput în colaborare cu echipa World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale și este utilizat pe cele mai mari curse ale circuitului UCI.
Greutate cadru brut: 1010 g (mărimea M)
Greutate brută furcă: 420 g
POST DE PILOTARE RCR-F PRO
Combo DEDA x VR RCR-F pentru optimizarea aerodinamismului, rigidității și ergonomiei.
Inserții Ergo drops pentru îmbunătățirea apucării cu mâna a ghidonului.
Suport ciclocomputer GPS inclus, compatibil cu Garmin, Wahoo și Bryton.
Pot fi montate extensiile de triatlon VR x Deda.
Lățimi ghidon și lungimi pipă pentru a se potrivi dimensiunilor cadrului:
XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
A se observa că măsurile lățimii ghidonului sunt luate la extremități.
GRUP SHIMANO 105 DI2 R7100 12S ȘI SENZOR DE PUTERE INPEAK-E
Plăcuțe 52/36
Schimbător față R7150
Schimbător spate 12 viteze R7150
Manete 12 viteze DI2 R7170
Casetă R7100 11-34
Lungimi de manivele în funcție de mărimile cadrului:
Manivele R7100 + senzor de putere INPEAK-E reîncărcabil (manivelă stânga)
XXS și XS 165mm
S 170mm
M 172,5mm
L și XL 175mm
FRÂNE PE DISCURI SHIMANO R7170
Frână pe discuri hidraulice:
Leviere de frâne pe disc Shimano R7170
Etriere de frâne pe disc Shimano R7170
Disc față 160mm Shimano R7170
Disc spate 140mm Shimano R7170
ROȚI SWISS SIDE HADRON² 625 CLASSIC
Cu jante identice cu cele din seria Ultimate și butuci și spițe DT Swiss mai economice, HADRON² Classic oferă roți aero de înaltă performanță. Construcție cu cârlig, concepută pentru un echilibru optim între rezistență la rulare și performanțe aerodinamice.
Cu o înălțime a jantei de 62 mm, aceste roți sunt ideale pentru traseele de ciclism.
Greutate roată față: HADRON² Classic 625: 848 g
Greutate roată spate: HADRON² Classic 625: 996 g
CAUCIUC CONTINENTAL
Cauciuc GP 5000S TR secțiune 28 în spate.
Cauciuc Continental Aero 111 TLR secțiune 26 în față.
Recomandăritransformă cauciucurile în tubeless datorită supapei tubeless și lichidului preventiv furnizat cu bicicleta.
Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.
Bineînțeles, o cameră de aer este întotdeauna necesară în trusa de reparații, în cazul de pană cu o gaură mare în cauciuc.
Șa/tijă de șa
Tijă de șa RCR-F Carbon offset -15mm
Lungimi în funcție de mărimile cadrelor:
XXS 268mm
XS 314mm
S 330mm
M 352mm
L 400mm
XL 410mm
ALEGE CORECT MĂRIMEA
RCR-F este disponibilă de la mărimea XS la mărimea XL.
Descoperă informațiile de geometrie și corespondența mărimilor utilizatorilor la nivelul imaginilor produsului.
Asigură-te că îți cunoști dimensiunile, astfel încât să poți alege cadrul potrivit și să ajustezi perfect cele 3 puncte de sprijin pentru a profita la maximum de RCR-F.
Dacă este posibil, se recomandă realizarea unui studiu postural înainte de achiziție.
ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI
Atenție la necesitatea unei întrețineri periodice a transmisiei, în special dacă pedalezi în condiții dificile (șosele umede și/sau murdare).
O întreținere consecventă permite prelungirea duratei de viață a transmisiei.
Un control periodic al lanțului este indispensabil.
DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII
În momentul achiziției unei biciclete, este important să ai în vedere costul întreținerii acesteia atunci când alegi transmisia.
Valorile de mai jos sunt medii, oferite cu scop informativ, și pot varia în funcție de întreținere.
Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km.
Durata de viață medie a unei casete este de 10.000 - 12 000 km.
Un lanț cu întreținere neadecvată poate provoca sărituri ale lanțului, putând deteriora cadrul.
ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE
Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
Etanșeitatea este asigurată de o cămașă.
Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.
AVERTISMENT ȘI REGLARE
Atenţie! nu frâna niciodată în gol. Dacă roata este absentă, riști să lipești plăcuțele.
Dacă discul se atinge, realiniază roata și etrierul:
- Slăbește etrierul de frână.
- Frânează cu putere și strânge etrierul de frână în același timp.
Dacă problema persistă, mergi în magazin.
Garanție
5 ani cadru și furcă.
2 ani piese și manoperă, cu excepția pieselor de uzură.
Garanție
5 ani cadru și furcă.
2 ani piese și manoperă, cu excepția pieselor de uzură.