VAN RYSEL

Bicicletă șosea RCR PRO Force AXS Midnight flow

26.99999 RON
Ref. : 8892142

Produs conceput pentru ciclism pe șosea. Bicicletă ușoară, structură rigidă și formă aerodinamică. RCR vine de la RACER, prin urmare își poartă ADN-ul în nume.

Cea mai de succes bicicletă, dezvoltată și testată de specialiști în aerodinamică, dispune de un echilibru între performanța pură și plăcerea de a conduce. RCR sau RCR PRO, tu ești cel care alege!

Culoare: Indigo noapte

  • XS În stoc
  • S Produs indisponibil online momentan
  • M Produs indisponibil online momentan
  • L Produs indisponibil online momentan
  • XL Produs indisponibil online momentan
+ 26999 puncte
Pentru achiziționarea acestui produs

    Beneficii:

    Avantaje produs

    Randament

    Cadru şi furcă din carbon 100% foarte rezistent.

    Aerodinamism

    Cadru și furcă validate în tunel aerodinamic.

    Lejeritate

    7,5kg pentru mărimea M.

    Forţă de frânare

    Frână pe discuri hidraulice, pentru frânare puternică și progresivă.

    Informații tehnice

    GAMA RCR

    Gama RCR va încânta toți cicliștii care caută o bicicletă completă. Performanța a fost prioritatea noastră. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi eficientă în unghiurile principale de vânt ( -15°/+15° ).
    Face parte din categoria bicicletelor aero-light, cu un echilibru optim între greutatea redusă, rigiditate și aerodinamică, ce o face să fie o bicicletă excepțională.
    Dacă ești în căutarea unei biciclete care are succes pe orice tip de teren, RCR este bicicleta potrivită!

    DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO

    Un cadru de bicicletă este definit de geometrie, formă dar și de dispunerea fibrelor de carbon. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.

    Pentru cadrul RCR, utilizăm doar fibre deosebit de rezistente. Pentru RCR PRO, am ales fibre excepționale, care permit consolidarea rigidității cadrului în zonele cele mai solicitate, venind la pachet cu o greutate redusă.

    RCR pro este gata pentru ciclism la cel mai înalt nivel.

    ZOOM PE CADRU

    Cadrul RCR cântărește 830 g, vopsit, mărimea M.
    Cadrul RCR pro cântărește 790 g vopsit, mărimea M.
    Furca RCR cântărește 380 g vopsită, mărimea M.

    Cadrul acceptă o secțiune maximă a anvelopei de 33 mm.

    Pot exista variații de greutate în funcție de culori (+/- 50g)
    ATENȚIE:Cadrele din carbon nu trebuie să fie prinse de tubul superior, tubul de șa și tubul inferior cu ajutorul unei cleme (suport de atelier, suport de bicicletă).Carbonul este un material foarte rigid, dar nu suportă comprimarea.

    MAI MULTE FINISAJE LA ALEGERE

    În funcție de configurația grupurilor și a roților, oferim o gamă de finisaje care îți vor permite să alegi și să conduci modelul dorit.

    Cadrele RCR și Pro sunt disponibile într-un finisaj de carbon brut vopsit mat. Acest lucru înseamnă că fibrele de carbon sunt vizibile, deoarece nu sunt acoperite cu vopsea. Fiecare cadru este unic, deoarece cele 450 de piese sunt turnate manual în matriță, iar pe lângă aspectul tehnic, acest lucru economisește până la 100 g.

    Utilizare

    Integrarea butoanelor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
    DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, greutatea pipei a fost redusă, menținând o rigiditate optimă.
    XS:80 mm
    S: 90 mm
    M: 100 mm
    L: 110 mm
    XL: 120 mm

    Ghidon DEDA SUPERZERO RS (carbon)

    Măsurătorile Deda sunt luate la extremități (ex: un ghidon de 400mm măsurat între axe = 420mm anunțat de Deda)
    Lățime între axe:
    XS, S: 400 mm
    M/L: L: 420 mm. 440 mm.

    GRUP SRAM FORCE ȘI SENZOR DE PUTERE QUARQ

    CE RCR este prevăzut cu un grup complet SRAM FORCE ETAP AXS, echipat cu un senzor de putere QUARQ. Senzorul de putere este esențial pentru cicliștii care caută să progreseze planificându-și antrenamentul.

    Greutate totală transmisie: 2920 g cu senzor de putere

    Grupul electric are două baterii separate (una pentru fiecare schimbător). Beneficiezi de aplicația SRAM connect pentru configurarea bicicletei tale și recuperarea informațiilor despre plimbările tale.

    TRANSMISIE SRAM FORCE

    SHIFTER: FORCE ETAP AXS D2
    Schimbător față: FORCE ETAP AXS D2
    Schimbător spate: FORCE ETAP AXS D2 MAX 36T

    Casetă: FORCE XG 1270 D1 10-33
    Pedalier: FORCE D2 DUB PM 48/35T

    Lungime manivelă în funcție de mărime
    XS: 165
    S: 170 mm.
    M: 172,5 mm
    L/XL: 175 mm

    Lanț SRAM FORCE

    Elementele SRAM sunt ușor de înlocuit și compatibile între gamele FORCE și RIVAL.

    ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI

    Îți atragem atenția asupra necesității unei întrețineri consecvente a transmisiei, în special dacă mergi cu bicicleta în condiții dificile (șosele umede și/sau murdare)
    O întreținere consecventă îți permite să ai o transmisie cu o durată de viață mai mare.

    Un control consecvent al lanțului este indispensabil cu acest instrument:

    https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086

    DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII

    Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
    Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.

    Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
    Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km

    Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.

    FRÂNE PE DISC

    Frână pe disc SRAM FORCE cu discuri de 160 mm în față și 140 mm în spate.
    Frânele pe disc SRAM FORCE sunt hidraulice, frânarea prin urmare este mai progresivă și mai puternică, decât în cazul frânelor hidromecanice.

    Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să faci o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie cu 30 km/h. Trebuie să rodezi ambele frâne.
    Rodajul permite o aderență mai bună între plăcuță și disc.

    ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE

    Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
    Etanșeitatea este asigurată de un furtun.
    Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.

    AVERTISMENT ȘI REGLARE

    Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.

    Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia roata și etrierul:

    - Slăbește etrierul frânei
    - Frânează cu putere și strânge etrierul în același timp

    - Dacă problema persistă, mergi în magazinul nostru.

    ROȚI ZIPP 404 FIRECREST

    Roata 404 ZIPP evoluează pentru mai multă performanțăRoată 100% carbon fără cârlige, tubeless ready.
    Are aceeași înălțime a profilului de 58 mm ca și versiunea anterioară, dar beneficiază de noul butuc ZR1, care oferă o mai mare fluiditate și mai puțină frecare în zonele de rulare liberă.
    Lățime internă de 23 mm, va fi compatibilă cu cauciucuri cu secțiunea de 28 mm.
    Presiune între 3 şi 5 bari maxim.
    Greutatea perechii 1470g

    CAUCIUC CONTINENTAL GP 5000 S TR

    Pedalează mai repede, mai confortabil și cu o rezistență la pene mai mare, datorită cauciucurilor tubeless ready Continental GP5000 S

    700x28C: presiune între 4,00 și 6,50 Bari

    280g

    TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER

    Îți recomandăm să schimbi cauciucurile pe tubeless (cauciucuri fără camere de aer), datorită supapei tubeless furnizate împreună cu bicicleta.

    Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.

    Este de la sine înțeles faptul că o cameră de aer este mereu necesară în trusa ta de reparații în caz de pană.

    Poziţie

    Tijă de șa RCR carbon -15mm


    Șa FIZIK ARGO VENTO R5 sau șa FIZIK ANTARES R5 în funcție de versiuni.
    Aceste șei de curse, dezvoltate în parteneriat cu concurenți profesioniști prezintă un nas scurt care favorizează stabilitatea și eliberează presiunea din zona țesuturilor moi.
    Greutate: 225g (140 mm)

    Pedale

    Se vinde fără pedale

    Alegerea mărimii

    Trebuie să consulți tabelul de geometrie al bicicletei.
    Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.

    IMPORTANT / MĂSURI DE SIGURANȚĂ

    Roțile ZIPP sunt „hookless”, adică nu există niciun cârlig pentru a reține cauciucul în jantă.
    Presiunea este cea care susține cauciucul fixat în jantă.

    Trebuie să respectăm presiunea maximă preconizată de ZIPP; în niciun caz nu se va depăși valoarea de 5 bari, în caz contrar existând riscul de desprindere a jantei.

    Garanție

    Cadrele și furca din carbon au o garanție de 5 ani.

    Greutate

    8 kg

    Video

    Compoziție/ Recomandări

    Compoziție

    Cadru bicicletă: 100.0% Carbon

    Aprobat de

    Bicicleta RCR Pro a fost conceput împreună cu echipa de cicliști DECATHLON AG2R TEAM și este utilizată de aceasta.

    Recomandări de întreținere

    Nu se spală.

    A nu se supune curățării uscate.

    Nu se calcă.

    A nu se usca în uscătorul cu tambur rotativ.

    Nu este permisă albirea.

    Opinii clienți

    Întrebări și răspunsuri