GAMA RCR
Gama RCR va încânta toți cicliștii care caută o bicicletă completă. Performanța a fost prioritatea noastră. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi eficientă în unghiurile principale de vânt ( -15°/+15° ).
Face parte din categoria bicicletelor aero-light, cu un echilibru optim între greutatea redusă, rigiditate și aerodinamică, ce o face să fie o bicicletă excepțională.
Dacă ești în căutarea unei biciclete care are succes pe orice tip de teren, RCR este bicicleta potrivită!
DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO
Un cadru de bicicletă este definit de geometrie, formă dar și de dispunerea fibrelor de carbon. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.
Pentru cadrul RCR, utilizăm doar fibre deosebit de rezistente. Pentru RCR PRO, am ales fibre excepționale, care permit consolidarea rigidității cadrului în zonele cele mai solicitate, venind la pachet cu o greutate redusă.
RCR pro este gata pentru ciclism la cel mai înalt nivel.
ZOOM PE CADRU
Cadrul RCR cântărește 830 g, vopsit, mărimea M.
Cadrul RCR pro cântărește 790 g vopsit, mărimea M.
Furca RCR cântărește 380 g vopsită, mărimea M.
Cadrul acceptă o secțiune maximă a anvelopei de 33 mm.
Pot exista variații de greutate în funcție de culori (+/- 50g)
ATENȚIE:Cadrele din carbon nu trebuie să fie prinse de tubul superior, tubul de șa și tubul inferior cu ajutorul unei cleme (suport de atelier, suport de bicicletă).Carbonul este un material foarte rigid, dar nu suportă comprimarea.
MAI MULTE FINISAJE LA ALEGERE
În funcție de configurația grupurilor și a roților, oferim o gamă de finisaje care îți vor permite să alegi și să conduci modelul dorit.
Cadrele RCR și Pro sunt disponibile într-un finisaj de carbon brut vopsit mat. Acest lucru înseamnă că fibrele de carbon sunt vizibile, deoarece nu sunt acoperite cu vopsea. Fiecare cadru este unic, deoarece cele 450 de piese sunt turnate manual în matriță, iar pe lângă aspectul tehnic, acest lucru economisește până la 100 g.
Utilizare
Integrarea butoanelor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, greutatea pipei a fost redusă, menținând o rigiditate optimă.
XS:80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Ghidon DEDA SUPERZERO RS (carbon)
Măsurătorile Deda sunt luate la extremități (ex: un ghidon de 400mm măsurat între axe = 420mm anunțat de Deda)
Lățime între axe:
XS, S: 400 mm
M/L: L: 420 mm. 440 mm.
GRUP SRAM FORCE ȘI SENZOR DE PUTERE QUARQ
CE RCR este prevăzut cu un grup complet SRAM FORCE ETAP AXS, echipat cu un senzor de putere QUARQ. Senzorul de putere este esențial pentru cicliștii care caută să progreseze planificându-și antrenamentul.
Greutate totală transmisie: 2920 g cu senzor de putere
Grupul electric are două baterii separate (una pentru fiecare schimbător). Beneficiezi de aplicația SRAM connect pentru configurarea bicicletei tale și recuperarea informațiilor despre plimbările tale.
TRANSMISIE SRAM FORCE
SHIFTER: FORCE ETAP AXS D2
Schimbător față: FORCE ETAP AXS D2
Schimbător spate: FORCE ETAP AXS D2 MAX 36T
Casetă: FORCE XG 1270 D1 10-33
Pedalier: FORCE D2 DUB PM 48/35T
Lungime manivelă în funcție de mărime
XS: 165
S: 170 mm.
M: 172,5 mm
L/XL: 175 mm
Lanț SRAM FORCE
Elementele SRAM sunt ușor de înlocuit și compatibile între gamele FORCE și RIVAL.
ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI
Îți atragem atenția asupra necesității unei întrețineri consecvente a transmisiei, în special dacă mergi cu bicicleta în condiții dificile (șosele umede și/sau murdare)
O întreținere consecventă îți permite să ai o transmisie cu o durată de viață mai mare.
Un control consecvent al lanțului este indispensabil cu acest instrument:
https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086
DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII
Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.
Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km
Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.
FRÂNE PE DISC
Frână pe disc SRAM FORCE cu discuri de 160 mm în față și 140 mm în spate.
Frânele pe disc SRAM FORCE sunt hidraulice, frânarea prin urmare este mai progresivă și mai puternică, decât în cazul frânelor hidromecanice.
Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să faci o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie cu 30 km/h. Trebuie să rodezi ambele frâne.
Rodajul permite o aderență mai bună între plăcuță și disc.
ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE
Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
Etanșeitatea este asigurată de un furtun.
Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.
AVERTISMENT ȘI REGLARE
Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.
Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia roata și etrierul:
- Slăbește etrierul frânei
- Frânează cu putere și strânge etrierul în același timp
- Dacă problema persistă, mergi în magazinul nostru.
ROȚI ZIPP 404 FIRECREST
Roata 404 ZIPP evoluează pentru mai multă performanțăRoată 100% carbon fără cârlige, tubeless ready.
Are aceeași înălțime a profilului de 58 mm ca și versiunea anterioară, dar beneficiază de noul butuc ZR1, care oferă o mai mare fluiditate și mai puțină frecare în zonele de rulare liberă.
Lățime internă de 23 mm, va fi compatibilă cu cauciucuri cu secțiunea de 28 mm.
Presiune între 3 şi 5 bari maxim.
Greutatea perechii 1470g
CAUCIUC CONTINENTAL GP 5000 S TR
Pedalează mai repede, mai confortabil și cu o rezistență la pene mai mare, datorită cauciucurilor tubeless ready Continental GP5000 S
700x28C: presiune între 4,00 și 6,50 Bari
280g
TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER
Îți recomandăm să schimbi cauciucurile pe tubeless (cauciucuri fără camere de aer), datorită supapei tubeless furnizate împreună cu bicicleta.
Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.
Este de la sine înțeles faptul că o cameră de aer este mereu necesară în trusa ta de reparații în caz de pană.
Poziţie
Tijă de șa RCR carbon -15mm
Șa FIZIK ARGO VENTO R5 sau șa FIZIK ANTARES R5 în funcție de versiuni.
Aceste șei de curse, dezvoltate în parteneriat cu concurenți profesioniști prezintă un nas scurt care favorizează stabilitatea și eliberează presiunea din zona țesuturilor moi.
Greutate: 225g (140 mm)
Pedale
Se vinde fără pedale
Alegerea mărimii
Trebuie să consulți tabelul de geometrie al bicicletei.
Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.
IMPORTANT / MĂSURI DE SIGURANȚĂ
Roțile ZIPP sunt „hookless”, adică nu există niciun cârlig pentru a reține cauciucul în jantă.
Presiunea este cea care susține cauciucul fixat în jantă.
Trebuie să respectăm presiunea maximă preconizată de ZIPP; în niciun caz nu se va depăși valoarea de 5 bari, în caz contrar existând riscul de desprindere a jantei.
Garanție
Cadrele și furca din carbon au o garanție de 5 ani.