GAMA RCR
Gama RCR va încânta toți cicliștii care caută o bicicletă completă. Performanța a fost prioritatea acestei biciclete. Fiecare secțiune de tub a fost calculată pentru a fi cât mai eficientă în unghiurile principale de vânt ( -15°/+15° ).
Această bicicletă se încadrează în categoria bicicletelor aero-light: un echilibru optim între greutatea redusă, rigiditate și aerodinamică a fost găsit pentru a o face o bicicletă excepțională.
RCR este bicicleta potrivită pentru orice tip de teren!
DIFERENȚA DINTRE RCR ȘI RCR PRO
Un cadru din carbon este caracterizat de forma și modul de dispunere a fibrelor. dar și de dispunerea fibrelor de carbon. Nu toate fibrele au aceleași proprietăți.
Pe cadrul RCR folosim numai fibre cu modul ridicat de rezistență. Pentru RCR PRO am ales fibre excepționale, care ne permit să întărim rigiditatea cadrului în zonele cele mai solicitate, câștigând în același timp puțină greutate.
RCR pro este gata de ciclism la cel mai înalt nivel.
ZOOM PE CADRU
Cadrul RCR PRO cântărește 790 g vopsit, mărimea M
Furca RCR cântărește 380 g vopsită, mărimea M
Cadrul acceptă o secțiune de cauciuc de maxim 32 mm.
Pot exista variații de greutate în funcție de culori ( +/- 50g )
ATENȚIE: Cadrele din carbon nu trebuie să fie strânse de o clemă (suport bicicletă atelier, suport biciclete) pe top tub, seat tube și down tube. Carbonul este un material foarte rigid, însă nu suportă compresia.
MAI MULTE FINISAJE LA ALEGERE
În funcție de configurația grupurilor și a roților, oferim o gamă de finisaje care îți vor permite să alegi și să conduci modelul dorit.
Cadrele RCR și Pro sunt disponibile într-un finisaj de carbon brut vopsit mat. Acest lucru înseamnă că fibrele de carbon sunt vizibile, deoarece nu sunt acoperite cu vopsea. Fiecare cadru este unic, deoarece cele 450 de piese sunt turnate manual în matriță, iar pe lângă aspectul tehnic, acest lucru economisește până la 100 g.
Utilizare
Integrarea butoanelor în direcție permite acestui model să aibă o manevrare uniformă, fiind, în același timp, ușor de întreținut.
DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, greutatea pipei a fost redusă, menținând o rigiditate optimă.
XS:80 mm
S: 90 mm
M: 100 mm
L: 110 mm
XL: 120 mm
Ghidon DEDA SUPERZERO RS (carbon)
Măsurătorile Deda sunt luate la extremități (ex: un ghidon de 400mm măsurat între axe = 420mm anunțat de Deda)
Lățime între axe:
XS, S: 400 mm
M/L: L: 420 mm. 440 mm.
GRUP SHIMANO ULTEGRA DI2 + SENZOR PUTERE INPEAK
Acest RCR este echipat cu un grup complet SHIMANO ULTEGRA DI2 12S. Senzorul de putere este esențial pentru cicliștii care caută să progreseze planificându-și antrenamentul.
Am ales senzorii INPEAK, datorită fiabilității și preciziei excelente.
Este vorba de senzorul Inpeak powercrank-E single (braț pedalier stânga)
https://www.inpeak.pl/fr/sklep/capteur-de-puissance-powercrank-e-single-custom/
Greutatea totală a transmisiei: 2717 g.
Transmisie Shimano ULTEGRA 12S
SHIFTER: SHIMANO ULTEGRA R 8170
Schimbător față: SHIMANO ULTEGRA R8150
Schimbător spate: SHIMANO ULTEGRA R 8150 ( 34 T Max )
Casetă: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/34
Pedalier: SHIMANO ULTEGRA R8100 52/36
Lungime braț pedalier în funcție de dimensiunea bicicletei XS/S: 170 mm.
M: 172,5 mm
L: 175 mm
Lanț SHIMANO 12S
ÎNTREȚINEREA TRANSMISIEI
Dorim să subliniem importanța întreținerii consecvente a transmisiei, mai ales dacă circuli în condiții dificile (drumuri umede și/sau murdare).
Întreținerea consecventă va face ca transmisia să funcționeze mai mult timp.
Este esențial ca lanțul bicicletei să fie verificat în mod constant cu ajutorul acestui instrument:
https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086
DURATA DE VIAȚĂ A UNEI TRANSMISII
Atunci când cumperi o bicicletă, este important să ții cont de costul întreținerii acesteia în momentul alegerii transmisiei.
Valorile de mai jos sunt valori medii, sunt oferite cu scop informativ și variază foarte mult în funcție de întreținere.
Durata de viață medie a unui lanț bine întreținut este de 5000 km
Durata de viață medie a unei casete este de 10.000-12.000 km
Un lanț cu întreținere necorespunzătoare poate să sară des și poate deteriora cadrul.
FRÂNE PE DISC
Frână pe disc SHIMANO ULTEGRA RTCL 800 cu discuri de 160 mm în față și 140 mm în spate.
Frânele pe disc ULTEGRA sunt hidraulice, prin urmare frânarea este mai progresivă și mai puternică.
Este necesară o perioadă de rodaj. Este suficient să faci o serie de 20 de frânări progresive cu viteză redusă (20 km/h) și o a doua serie cu 30 km/h. Trebuie să rodezi ambele frâne.
Rodajul permite o aderență mai bună între plăcuță și disc.
ÎNTREȚINEREA FRÂNELOR HIDRAULICE
Frânele hidraulice funcționează datorită unui circuit închis între maneta de frână și etrier.
Etanșeitatea este asigurată de un furtun.
Cu timpul, va apărea o pierdere normală a presiunii în furtunuri, determinând o pierdere a eficienței frânării. Atunci când garda de frână este prea moale sau atunci când ajungi la capătul ghidonului, trebuie să îți cureți sistemul. Această operație are nevoie de instrumente și de competențe adaptate.
AVERTISMENT ȘI REGLARE
Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.
Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia etrierul:
- Frânează cu putere și strânge etrierul în același timp
- Dacă problema persistă, mergi în magazinul nostru.
ROȚI SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC
Swiss Side combină ingineria elvețiană de primă clasă cu cele mai bune materiale, pentru a oferi cele mai performante roți de pe piață. Acestea garantează cea mai mică rezistență aerodinamică posibilă și o stabilitate de neegalat în condiții de vânt.
SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC Hyperglide
Rulmenți din oțel inoxidabil performant
Butuci Swiss Side 370
Înălțime profil: 50mm
Lățime interioară: 20mm
Greutate 1640g
CAUCIUC CONTINENTAL GP 5000 S TLR
Pedalează mai repede, mai confortabil și cu o rezistență la pene mai mare, datorită cauciucurilor tubeless ready Continental GP5000 S
700x28C: presiune între 4,00 și 6,50 Bari
280g
TUBELESS SAU CAMERĂ DE AER
Îți recomandăm să schimbi anvelopele pe tubeless cu supapa tubeless furnizată împreună cu bicicleta.
Montarea Tubeless aduce mai mult confort, un randament optim și permite o reparare automată a cauciucului acolo unde sunt mici înțepături.
Bineînțeles, o cameră de aer este întotdeauna necesară în trusa de reparații, în cazul unei pane cu o gaură mare în cauciuc.
Poziţie
Tijă de șa RCR carbon
Dimensiune în funcție de dimensiunile bicicletei: XXS: 271
XS: 316
S: 331
M: 356
L/XL: 406
Șaua FIZIK ARGO VENTO R5 sau șaua FIZIK ANTARES R5 în funcție de versiuni.
Aceste șei de curse, dezvoltate în parteneriat cu concurenți profesioniști prezintă un nas scurt care favorizează stabilitatea și eliberează presiunea din zona țesuturilor moi.
Greutate:225g (140 mm)
Pedale
Se vinde fără pedale
Alegerea mărimii
Îți recomandăm să consulți tabelul cu geometria bicicletei.
Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.
Garanție
Cadrele și furca din carbon au o garanție de 5 ani.