CADRU XCR TRI, O BESTIE DE PEDALAT!
Cadrul XCR este un cadru din carbon de calitate, care răspunde exgențelor cicliștilor de cel mai înalt nivel!
Partenerul nostru Denis Chevrot, dublu camion al Europei Ironman folosește XCR.
A fost proiectat în colaborare cu Swiss Side, a cărui expertiză în aerodinamică ne-a permis să găsim toate pârghiile pentru optimizare fără compromisuri.
Pentru a răspunde nevoilor nutriționale pe distanțe lungi, o cutie bento este montată pe tubul superior și are până la 6 batoane/geluri.
COCKPIT XCR TRIATLON
Poziția corectă este un factor fundamental în ceea ce privește performanța, în special atunci când vine vorba de contratimpi.
Am conceput un cockpit ce permite o multitudine de reglări: înălțime, lățime, adâncime și unghi, datorită diferitelor elemente precum platforma de suport pentru extensii și diferitele distanțiere de ajustare.
În ceea ce privește extensiile, am ales modelul carbon Zipp Vuka carbon evo 110 pentru a-ți oferi o ergonomie perfectă.
GRUP SRAM RIVAL AXS
Am ales grupul CLM Triatlon SRAM Rival datorită eficienței și accesibilității:
Manetă stânga Sram S900 cu etrier și furtun
Manetă dreapta Sram S900 cu etrier și furtun
Cutie de conexiune Sram AXS Blipbox
Butoane satelit Sram AXS Blips
Butoane satelit Sram AXS Clics
Încărcător Sram AXS
2x Baterii Sram AXS
Schimbător față Sram rival AXS
Schimbător spate Sram rival AXS 12v
Casetă 12s Sram rival 10-30
Pedalier Rival 48x35
Mărimi manivele:
XS/S 170mm
M/L 172,5mm
XL 175mm
ROȚI FULCRUM / CAUCIUCURI MICHELIN
Am selectat roțile Fulcrum Wind pentru a-ți oferi aerodinamică și stabilitate, precum și o manevrabilitate optimă în părțile sinuoase.
Cauciucuri Michelin power cup Tubeless ready 700x25
Presiune recomandată: 5 - 8 bari
AVERTISMENT ȘI REGLĂRI
Atenţie! Nu frâna niciodată în gol, dacă nu există nicio roată, altfel riști ca plăcuțele să se lipească.
Dacă discul tău atinge plăcuțele, te rugăm să procedezi după cum urmează pentru a realinia roata și etrierul:
- Slăbește axul roții,
- Frânează puternic și restrânge axul roții în același timp,
- Dacă discul încă atinge plăcuțele, trebuie să repeți operaținea slăbind etrierul,
- Dacă problema persistă, mergi în magazin.
PROCEDURI DE RODAJ PLĂCUȚE
Pedalează pe o șosea plată și uscată, fără obstacole.Este importantă alternarea frânelor față și spate și respectarea următoarelor etape:
Etapa 1: Pedalează cu 15 km/oră și frânează progresiv până la 5 km/oră, de 10 ori la rând.
Etapa 2: Pedalează cu 20 km/oră și frânează progresiv până la 5 km/oră, de 10 ori la rând.
Etapa 3: Pedalează cu 25 km/oră și frânează progresiv până la 5 km/oră, de 10 ori la rând.
Între fiecare etapă, fă o pauză și pedalează câteva zeci de metri.
RECOMANDĂRI DE ÎNTREȚINERE
Dorim să subliniem importanța întreținerii consecvente a transmisiei, mai ales dacă circuli în condiții dificile (drumuri umede și/sau murdare).
Întreținerea consecventă va face ca transmisia să funcționeze mai mult timp.
Este esențial ca lanțul bicicletei să fie verificat în mod constant cu ajutorul acestui instrument:
https://www.decathlon.ro/p/dispozitiv-testare-uzura-lant/_/R-p-120530?mc=8351086
Alegerea mărimii
Îți recomandăm să consulți tabelul cu geometria bicicletei.
În mod ideal, îți recomandăm să realizezi o analiză a posturii, pentru a te bucura din plin de performanțele bicicletei tale.
Dacă te afli între două mărimi, o bicicletă mai joasă va fi mai potrivită pentru cei care caută o bicicletă mai reactivă. Dimpotrivă, dacă dorești să te așezi mai bine pe distanțe lungi, mărimea mai mare poate fi o alegere mai bună.
Pedale
Se vinde fără pedale
FIȘĂ DE SUPORT
Descoperă toate conținuturile disponibile despre bicicleta ta făcând clic pe link-ul de mai jos:
https://sfaturi.decathlon.ro/category/ciclism/