Părerea responsabilului de produs
Controlul respirației este un punct esențial în învățarea înotului. Echipa noastră a creat acest TIBALL pentru ca învățarea să fie amuzantă și pentru a îi permite copilului să descopere progresiv diferite niveluri de adâncime, asociate unor ținte, până la 1,40 m adâncime. Jocul TIBALL se poate juca singur sau în mai mulți.Instalarea jocului TIBALL în apă se realizează foarte ușor.
Cele trei activități propuse de Nabaiji favorizează dezvoltarea psihomotorie a copiilor.
Nabaiji propune 3 experiențe: descoperirea apei, înotul și scufundările.
Jocul acvatic TIBALL se înscrie în categoria de descoperire a scufundării.
Recomandări de utilizare
Produsul este compus dintr-o plută cu o plasă lestată, de 140 cm, compusă din 6 ținte și marcate cu o cifră.
3 mingi din spumă sunt incluse.
Aruncați produsul în apă și acesta se va deplia și poziționa în apă.Pentru a evita o decolorare prematură, nu lăsați produsul la soare.
Idee joc n°1 =Detonatorul
Fiecare țintă este notată cu o cifră. Această cifră echivalează cu un număr de puncte. 1 punct pentru ținta cea mai accesibilă, apoi 2, 3 puncte, etc...Puteți adăuga un al șaptelea obiectiv, care poate reprezenta ținta a 7-a și care va valora 7 puncte.
Copilul ia mingea și trebuie să înscrie punctajul maxim în 30 de secunde.
Idee joc n°2 = Piramida
Copilul trebuie să pună bila la prima țintă și să urce la suprafață. Apoi să coboare și să o pună în următoarea și așa mai departe, până când va atinge ținta cea mai adâncă.
Când a atins-o, acesta trebuie să se întoarcă ori de câte ori mai rămân ținte în adâncime.
Exemplul 3: 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1
Exemplul 4: 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1
Exemplul 5: 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1
Exemplul 6: 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1
Copilul trebuie să termine în cel mai scurt timp posibil.
Idee joc n°3 = Pisica de mare
Competiție între 2 echipe. Echipa care atacă trebuie să marcheze puncte, punând bila la țintă. Echipa care apără trebuie să împiedice marcarea punctelor.
Pentru a avansa, atacanții pot să facă pase la suprafață sau să avanseze sub apă. La suprafață, apărătorii pot să îi atingă. La 5 atingeri, bila revine celeilalte echipe.
Sub apă, este interzis ca participanții să se atingă, apărătorii pot bloca mingea doar cu mâna.
Idee joc n°4 = Comoara
Adultul îi dă copilului codului seifului (un număr), pe care acesta trebuie să îl atingă adăugând punctele pe care le câștigă atingând țintele. Copilul trebuie să termine în cel mai scurt timp posibil.
Jocul se poate juca în echipă sau în mai multe echipe.
Variantă: Dacă copilul reușește să pună bila la țintă de la fundul bazinului, acesta își dublează scorul!
Idee joc n°5 = Baschet subacvatic
Aceleași reguli ca la jocul pisica de mare, dar cu 2 TIBALL.
Echipele au fiecare câte un coș de apărat și atacat, ca în cazul unei partide clasice de baschet.