Informații tehnice
Greutate:370 g.+/- 5 g.
Formă: Rotundă.
Echilibru: Echilibru spre mâner.
Grosime: 38 mm. Structură exterioară: 3 straturi din fibră de sticlă + 1 strat din fibră de carbon 12K
Compoziție interioară: Black EVA medium.
Carbon 12K: carbon de înaltă calitate, ce îmbină greutatea redusă cu rezistenţa. Black EVA: Spumă EVA cu densitate medie. un bun raport între imprimarea de viteză moderată și accelerarea vitezei în timpul loviturilor puternice.
Concepte tehnice
TWIN CARBONE TUBE: Cadru din carbon twin tube. Creşte rigiditatea şi reduce răsucirea, pentru putere maximă. Sporește forța și stabilitatea. EVOLUTIVE HOLE SIZE: Combinația și repartizarea orificiilor de diferite mărimi pe suprafața rachetei, care crește sweet spot-ul (punctul ideal de lovire a mingii).
ROUGH SURFACE: Suprafața aspră asigură lovituri cu efect. HIGH MODULUS CARBON: întărituri din carbon cu densitate mare, care îmbunătățește rezistența rachetei.
Shock Block System
Shock Block System este un sistem de reducere a vibrațiilor. Este o tehnologie dezvoltată de Centrul de Cercetare și Dezvoltare al Decathlon. Inginerii din echipa Kuikma au regândit conceputul pentru a-l adapta unei rachete de padel O inserție de elastomer în interiorul mânerului rachetei reduce vibrațiile pentru un confort sporit la lovirea mingii.
Testea Padel ®
Testele de laborator realizate cu TESTEA PADEL (laborator specializat în tehnologiile rachetelor de padel) au demonstrat că sistemul „Shock Block System” reduce vibrațiile cu până la 38%.
Air Foam Frame
Racheta cu cadru cu tub dublu optimizează rigiditatea și puterea rachetei. Echipele de concepere au inserat spumă EVA în interiorul celor două tuburi la nivelul capului de rachetă.
Acest lucru permite întărirea cadrului și sporirea rezistenței, acestea fiind prioritățile noastre pentru toate produsele Kuikma.
Cea mai bună rachetă din gamă
La Kuikma nu dorim să supunem jucătorii la costuri suplimentare. Suntem cei care concep şi distribuie produsele, astfel reducem numărul de intermediari pe durata fabricării şi a distribuirii.
de asemenea, reducem la maxim costurile de comunicare (campanii şi sponsorizări). Testarea şi recomandarea produselor de către jucători este cea mai bună comunicare.